لوگو امرداد
انجمن یانش‌وران مانتره آگاهی‌رسانی کرد

چرایی برگزاری اردوی کنکوری‌ها در اواسط امرداد

posterزمان برگزاری سیزدهمین دوره‌ از اردوی کنکوری‌های زرتشتی در دوره‌های پیش در تیرماه بود ولی امسال این تاریخ به اواسط امردادماه 1398 خورشیدی تغییر یافت.

آرمان بختیاری هموند هیات‌مدیره‌ی انجمن بانش‌وران مانتره در گفت‌وگو با «امرداد» گفت: «به شوند دگرگونی‌های پیش‌آمده در نظام آموزشی همچون حذف دوره‌ی پیش‌دانشگاهی در نظام جدید و برگزاری کنکور دبیرستانی‌ها در ۱۳ و ۱۴ تیرماه و همچنین برگزاری کنکور هنرستانی‌ها به فاصله‌ی یک ماه پس از آن یعنی ۱۱ امردادماه و نیز برگزاری اردوی دانش آموزی کانون دانشجویان زرتشتی در 20 امرداد، این زمان برای برگزاری اردوی کنکوری‌های زرتشتی در یزد برگزیده شد. شوند دیگر این جابه‌جایی زمانی نیز برای این است که دانش‌آموزان هنرستانی بتوانند همچون سال‌های پیش در این اردو شرکت کنند و این اردو با دیگر برنامه‌های ارگان‌های دیگر تداخل نداشته باشد.»

به گفته‌ی بختیاری با هماهنگی‌ها و تدابیر در نظر گرفته شده برای برگزاری این اردو و پشتیبانی‌های هموندان انجمن زرتشتیان شیراز، انجمن زرتشتیان شیراز، باغ وقفی شیراز را از 14 تا 17 امردادماه در اختیار انجمن یانشوران یزد قرار داد.

سیزدهمین اردوی کنکوری‌های زرتشتی سراسر کشور به کوشش انجمن یانش‌وران مانتره از 14 تا 17 امردادماه 1398 خورشیدی در باغ وقفی شیراز برگزار می‌شود و نام‌نویسی در این اردو تا 21 تیرماه ادامه دارد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09