لوگو امرداد

دانش‌آموز زرتشتی پذیرفته شده در دبیرستان نمونه دولتی

آویسا دانش پذیرفته شده در دبیرستان نمونه دولتیتارنمای خبری امرداد پذیرفته‌شدگان در آزمون مدارس نمونه دولتی  دبیرستان‌های دوره‌ی دوم سال تحصیلی 99-1398 را معرفی می‌کند.

 آویسا دانش در رشته‌ی ریاضی فیزیک دبیرستان دوره‌ی دوم نمونه دولتی الزهرا پذیرفته شد. وی پایه‌ی نهم را در مدرسه نور با معدل 19/86 گذرانده و با برنامه‌ریزی به موفقیت دست یافته است.

آویسا دانش فرزند انوشه باستانی و رامین دانش متولد 14 تیرماه 1383 خورشیدی در تهران است. در نهاد این نوجوان، چکامه‌سرایی و داستان‌نویسی نهفته است. از همان آغاز بدون یاری‌گری دیگران به این هنر رو آورد. سال ۱۳۸۸ در سن ۵ سالگی، ناصر کشاورز،  چکامه‌سرای کودکان هنر وی را ستود. همچنین سال ۱۳۹۰، پریچهر نامدار ( فریدونی ) که به شوالیه‌ی هنر نامور است، از آویسای 7 ساله به پاس هنروری او، سپاسداری کرد.

تارنمای امرداد می‌کوشد دانش‌آموزان زرتشتی پذیرفته شده در آزمون استعدادهای درخشان پایه‌ی ششم به هفتم و نهم به دهم  را معرفی کند. در این راستا از خانواده‌های پذیرفته‌شدگان و یا کسانی که از راه‌ یافتگان به آموزشگاه‌های تیزهوشان آگاهی دارند درخواست می‌شود تا از راه ایمیل به نشانی  [email protected] یا نشانی تلگرام Amordadpayam@ و یا از راه شماره‌های واتساپ و تلگرام امرداد 09198040593 با نوشتن نام و نام‌خانوادگی، رتبه و راه ارتباط با وی، ما را آگاه سازند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. ضمن آفرین گویی به همه این دانش آموزان درخشان و افتخار آفرین و با آرزوی پیروزی های بسیار فراوان تر برای آنان، آیا کسی از ریشه نام آویسا و معنی یا معنی های آن آگاهی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09