لوگو امرداد
سرپرست بازی‌های جام بدمینتون شیراز:

فینال‌های خوبی در پیش هستند

17غلام‌رضا لشکری‌وند، سرپرست بازی‌های ششمین دوره‌ی جام بدمینتون زرتشتیان سراسر ایران در شیراز است. وی با ۴۹ سال سن، به عنوان بازیکن، مربی و داور نزدیک به ۳۳ سال پیشینه در رشته‌ی بدمینتون دارد. وی دارای مدرک بین‌المللی مربی‌گری بوده و مدرس کلاس‌های مربی‌گری فدراسیون بدمینتون است. لشکری‌وند از نخستین دوره، سرپرستی بازی‌های جام بدمینتون زرتشتیان شیراز را بر دوش داشته و همواره نظاره‌گر و همراه این پیکارهای ورزشی بوده است.

این پیشکسوت بدمینتون کشور که چندین سال رییس هیات بدمینتون شیراز نیز بوده است در گفت‌وگو با امرداد دیدگاه خود را درباره‌ی بازی‌های ششمین دوره‌ی جام بدمینتون زرتشتیان سراسر ایران بازگو کرد.

سطح برگزاری بازی‌ها

سطح برگزاری بازی‌ها بسیار عالی هست و حتا از پیکارهای قهرمانی کشور هم بهتر و کاملتر برگزار می‌شود. کوچکترین مسایل از سوی برگزارکنندگان پیش‌بینی شده است و می‌بینیم که هر سال بازی‌ها بهتر برگزار می‌شود.

 

سطح بازیکنان

شماری از بازیکنان این پیکارها هستند که توان بازی در سطح‌های بالاتر مانند تیم ملی و لیگ‌های کشوری را دارند، البته آن‌ها باید تفکر حرفه‌ای داشته باشند و تمرینات بیشتری انجام دهند تا به بتوانند پیشرفت کنند.

بازیکنان باید بیشتر بر روی تکنیک خود کار کنند و دقت بیشتری در بازی خود به کار ببرند. چون بازیکنانی که تکنیک خود را بالا می‌برند آینده‌ی روشن‌تری در پیش دارند.

در رده‌ی بانوان سطح بازی‌ها متفاوت است. شماری از بازیکنان به تازگی کار را آغاز کرده‌اند و هنوز آماتور هستند، اما شماری از بانوان نشان داده‌اند که حتا می‌توانند در سطح کشوری هم مطرح شوند.

 

پدیده‌های جام

در سال‌های گذشته سرور هرمزدزاده را در رده‌های نونهالان و جوانان داشتیم که جزو پدیده‌های جام بودند. امسال نیز پیمان گشتاسبی در رده‌ی نونهالان آقایان به گونه‌ای بازی کرده که می‌تواند در سال‌های آینده جزو بازیکنان برتر باشد.

 

کیفیت بازی‌ها

امسال سطح بازی بازیکنان بسیار به هم نزدیک است و این موجب شده که بازی‌های جذاب‌تری را ببینیم و بازیکنانی که می‌خواهند به قهرمانی برسند باید تلاش بیشتری اجام دهند. از همین‌رو فکر می‌کنم که فردا (آدینه) فینال‌های خوبی در پیش داشته باشیم.

 

آینده‌ی بدمینتون زرتشتیان

اگر بازیکنان به همین شیوه پیش بروند، با توجه به رقابت خوب و نزدیکی که دارند، هر ساله سطح بدمینتون زرتشتیان پیشرفت خواهد کرد. البته برخی شهرستان‌ها مانند شیراز کمبود شرکت‌کننده دارند که امیدوارم در دوره‌های آینده این کمبود جبران شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09