لوگو امرداد

کاراته‌کار نونهال زرتشتی به مدال برنز قهرمان کشوری دست یافت

نونهال ورزشکار زرتشتی در‌ پیکارهای‌ کشوری‌WMMF به مقام قهرمانی دست یافت و مدال برنز را از آنِ خود کرد.

روهان کامکار ورزشکار زرتشتی، در نخستین تجربه‌ی حضور در میدان‌های رقابت، با شرکت در پیکارهای قهرمانی کشور با به دست آوردن مدال برنز، حکم قهرمانی در این رشته را از آنِ خود کرد و در جایگاه سوم کشوری ایستاد. وی ‌به دلیل ‌‌سن‌ کم‌‌ در‌ گروهی‌ قرار ‌گرفت ‌که‌‌ می‌بایست ‌‌با‌ حریفان‌ بزرگتر‌ از‌ خود‌ و با رقبای ‌کمر‌بند‌ مشکی به رقابت سختی بپردازد که سرانجام در نخستین تجربه‌ی قهرمانی، پیروز میدان شد.

روهان افزون بر این ‌افتخار ‌ملی‌‌ در ‌یک ‌برنامه‌ی تخصصی ‌‌پیشگیری ‌از‌ وقوع‌ جرم ‌و دفاع‌ در ‌برابر‌ تهدید‌ات ‌اجتماعی در ‌سال ‌۹۷‌ در ‌حضور‌‌ مسوولان ارشد‌ وزارت‌ آموزش ‌و پرورش، ‌توانایی‌ خود در اجرای واکنش ‌سریع‌‌ با‌ تکنیک‌ (باسای‌دای)‌‌ با ‌چشمان ‌بسته‌ را ‌‌به نمایش گذاشت و با ‌قهرمانی ‌سال ‌۹۸‌ نیز ‌کارنامه‌ی ورزشی خود را ‌درخشان‌ کرد. از نظر ‌بسیاری ‌از ‌داوران‌‌ و کارشناسان، ‌سطح ‌فنی‌‌ روهان ‌کامکار‌‌ و ‌توانایی‌های وی ‌بیش از این است و با تمرین‌های مستمر دستیابی به افتخارهای ملی برای روهان دور از دسترس نیست.

روهان کامکار نونهال ورزشکار، فرزند فرحناز فروغی و رستم کامکار زاده‌ی سال 1387 تهران است. این نونهال قهرمان ‌‌فراگیری هنر رزمی را سال 1394 از‌ پایه‌ی ‌اول‌ ابتدایی ‌‌در دبستان جمشیدجم زیر‌ نظر ‌مستقیم‌ استاد‌ ادوارد‌ لازا‌ر‌‌، مربی ‌ورزش ‌آن ‌زمان‌ آغاز کرده، پس از آن به صورت تخصصی عضو تیم یادگار جم شده و افتخاراتی نیز به دست آورده است. به گفته‌ی روهان ‌این‌ موفقیت ‌نتیجه‌ی تمرین‌های‌‌ هر روز انفرادی خودش است.

دومین ‌‌پیکارهای‌ قهرمانی ‌کشوری‌ کاراته‌‌ ‌روزهای‌ 25 و 26 شهریور‌ماه ‌1398‌ خورشیدی با شرکت 1100 کاراته‌کار در ‌اصفهان‌‌ برگزار ‌شد.roham4

1

2

roham

roham2

1919

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. با درود بیور به رزمی کار ارجمند روهان کامکار که در اولین نبرد رسمی خود خوش درخشید و آموخته های خود را به خوبی در عرصه رقابت به نمایش گذاشت.
    شادباش به رزمی کار گرامی و خانواده ارجمندشان و استاد گرانسنگ ادوارد لازار گرامی
    آرزو داریم همواره تندرست و سرافراز و پیروز باشید.
    فرامرز ، بهشاد ، بهفر و بهداد بختیاری

  2. هزاران شادباش به روهان عزیز که دل ما را شادان کردی.
    دستمریزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-07