لوگو امرداد

سپاس‌داری از نخبگان زرتشتی در جشنواره دکتر ایزدیار

جشنواره‌ی علمی زنده‌یاد دکتر مینا ایزدیار سه‌شنبه نهم مهرماه 1398 خورشیدی در تالار خسروی برگزار شد.

هفتمین جشنواره‌ی علمی دکتر ایزدیار با سپاس‌داری از رتبه‌های برتر کنکور و نخبگان علمی و باشندگی شماری از زرتشتیان همراه بود. 

هموندان گروه نقالی و شاهنامه خوانی زرتشتیان ایران در اجرای جشنواره دکتر مینا ایزدیار، تریتی باستانی اله‌آبادی(شاهنامه‌خوان پنج ساله)، پیمان خسرویانی، رونیکا سرداری، ساقی فرهنگ، شینا سرداری، سپند بلندی، مژگان نمیرانیان و کیانا نمیرانیان بودند که استادی و سرپرستی این گروه را پریا ماوندی بر دوش داشت. 

گفتنی است پذیرفته‌شدگان تیزهوشان دوره اول دبیرستان، بهنیا موبدشاهی از کرمان، راما فرامرزی از زاهدان، جهانگیر کدخدایان از یزد، آریا طهمورسی، فرین یگانگی و بهار رستمی از تهران و سپند بلندی از کرج و پذیرفته‌شدگان مدارس نمونه دولتی دوره اول دبیرستان، آریا گشسبی، اشاوند رستمیان، بیژن بهشاد، پارسا تیراندازی، رامان فلفلی، کارن نمیری، کیارش کشمیری، نوشین یزدان پناه، یاسمن نجمی و نیروانا رستمی معرفی شدند. همچنین دانش‌آموزان ورودی به مدارس تیزهوشان پایه دهم، بیتا خداداد کوچکی و پارسا پیلتن از کرمان، آرین طهمورسی، آرین بمانی، سینا همتی، فرهود یگانگی، بهار فرخانی از تهران و دانش‌آموزان ورودی به مدارس نمونه دولتی، پایه دهم، مهرآفرین رستمی و بهنام غیبی از کرمان، آناهیتا دهنوی، دادمهر زندیان، شادی یزدان، فربد بهشاد، نیکنام رایومند، نوشین فرودی، نایریکا باستانی و همتا هرمزدی از یزد، آرین مهربد، آویسا دانش، پارسا رشیدی، پرهام سلامت، کیخسرو اشتری، یسنا بهبودی، یسنا بهمردی، ارشیا کیومرثی از تهران و کرج بودند. در بخش دیگری از این برنامه نیز از گیتا خدیوی، رتبه سوم المپیاد دانشجویی رشته علوم پزشکی، سپهر خادمی رتبه دوم المپیاد دانشجویی در رشته مهندسی برق، سیاوش بزرگچمی رتبه ششم المپیاد دانشجویی در رشته مکانیک، بردیا خدادادی با رتبه ۱۴۳ در سهمیه نهایی و رتبه کل ۹۶۳ به عنوان رتبه برتر در گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور سال ۱۳۹۸ سپاس‌داری شد.

جشنواره‌ی دکتر ایزدیار هر ساله نهم مهرماه و هم زمان با زادروز آن شادروان برگزار می‌شود. آرمان این جشنواره در راستای ایجاد انگیزه در میان تلاشگران همکیش در فراگیری علم، شناخت و تشویق نخبگان علمی و فن‌آوری است.

زنده‌یاد مینا ایزدیار، بنیان‌گذار انجمن تالاسمی ایران است که واپسین روزهای بهار 1392 خورشیدی، در 64 سالگی دیده از جهان فروبست.

01

02

03

04

05

دکتر راشین جهانگیری
06

07

08

09

10

11

12

13

14

15

16

اسفندیار اختیاری نماینده‌ی زرتشتیان در مجلس
17

18

19

20

21

22

23

24

25

27

28

29

30

31 

فرتورها از پردیس مهرشاهی است

7777

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. ملاك سنجش نخبگان زرتشتي چگونه است و توسط چه شخصي گزينش ميشود؟؟ آيا سياسي است برنامه يا علمي ؟؟ آيا به همه امكان حضور و پر كردن رزومه داده ميشود؟ و يا فقط رو شانس و اقبال و به صورت تصادفي افراد توسط اشخاصه خاصي برگزيده ميشوند؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09