لوگو امرداد

افسر وظیفه‌شناس زرتشتی کیف میلیونی را به صاحبش برگرداند

سرباز وظیفه‌شناس زرتشتی کیف میلیونی را به صاحبش برگرداندستوان سوم وظیفه کامیاب باستانی، افسر وظیفه شناس زرتشتی کیف میلیونی و موبایل گران قیمت را به صاحب آن بازگرداند.

 کامیاب باستانی، ستوان سوم وظیفه پلیس راه یزد-شیراز، افسر وظیفه‌شناسی است که کیف میلیونی را به صاحب آن بازمی‌گرداند و از گرفتن مبلغ مژدگانی خودداری می‌کند. وی در این باره می‌گوید: در مسیر انجام ماموریت، یک کیف دستی و یک دستگاه گوشی گران قیمت را پیدا می‌کنم. این کیف دستی حاوی 10 میلیون ریال وجه نقد، 320 میلیون ریال چک و چندین کارت عابر بانک به همراه گوشی با‌ارزشی بود. پس از اطلاع  به افسرنگهبانی پلیس راه، با پیگیری، مالک کیف و گوشی پیدا و با تنظیم صورت‌جلسه‌ی بازرسی استان، کیف به صاحب آن بازگردانده شد.

وظیفه‌شناسی و امانت‌داری این افسر زرتشتی در ماهنامه‌ی نگهبان، نشریه‌ی نیروی انتظامی، به چاپ رسید. گزارش این خبر چهارشنبه یکم آبان‌ماه در خبرگزاری  ایرنا به نقل از سرهنگ جداری، فرنشین بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس بازتاب داده شد.

کامیاب باستانی، فرزند سهیلا پشوتنی‌زاده و بهرام باستانی، زاده‌ی 17 آبان‌ماه 1374 خورشیدی در یزد است. وی دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع است و از اسفندماه 97 به عنوان سرباز میهن در نگهبانی از نظم و امنیت کشور می‌کوشد.کامیاب باستانی سرباز وظیفه‌شناس که کیف میلیونی را به صاحبش برگرداند

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

5 پاسخ

  1. درود بر افسر عزيز ، کامياب باستانی . آفرين بر چنين انسان پاکدست و با شرفی . اهورامزدا پشتيبان و پناه هميشگی ات باد . زنده باشی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30