تاریخ پست:1396/1/9 20:42
خبرنگار امرداد: پوروچیستا رستمی

انجمن زرتشتیان یزد زادروز اشوزرتشت پیام‌آور آریایی را گرامی داشت.

هموندان انجمن زرتشتیان یزد نیمروز یکشنبه ششم فروردین‌ماه 1396 خورشیدی زایش اشوزرتشت را با باشندگی شماری از زرتشتیان گرامی داشتند. هزینه‌ی برگزاری این آیین از سوی انجمن زرتشتیان یزد فراهم شده بود. در این آیین که در تالار کیخسروی برگزار شده بود؛ موبد کورش نیکنام پیرامون پیشینه‌ی روز ششم فروردین‌ماه و گرامی‌داشت این روز سخن راند. سپنتا نیکنام فرنشین انجمن زرتشتیان یزد نیز در بخش دیگری از این برنامه از زرتشتیان برای شرکت در مجمع همگانی انجمن زرتشتیان یزد و آیین اوستاخوانی واج‌یشت گهنبار دعوت کرد

موبد کورش نیکنام

سپنتا نیکنام فرنشین انجمن زرتشتیان یزد

فرتور از انجمن زرتشتیان یزد است

70707


تاریخ پست:1396/1/9 20:42 اشتراک گذار ی در تلگرام
شمار بازدید :3412

دیدگاه هموندان

نام : همکیش زمان : ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ _ ۱۰:۴۳:۰۰

چه خلوت و مختصر. چرا جشنها را ادغام نمیکنید که یک جشن بزرگ و مفصل داشته باشید. یک منظور از جشن دید و بازدید است

نام : یزدی زمان : ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ _ ۱۳:۴۲:۴۵

2-هزینه برگزاری این مراسم از اموال وقفیات است یا خود انجمنیان پول گذاشته اند؟؟هزینه متعلق است به خود مردم که هرازگاهی به خودشان پس می دهیم

نام : عجب !! زمان : ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ _ ۲۲:۱۶:۲۹

جناب یزدی . من بهتون قول میدم که اگر شماکامنت نذاری هیچکی نمیگی چرا !!! انجمنیان پول گذاشته اند ؟؟!!

نام : کیخسرو زمان : ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ _ ۱۳:۲۷:۱۳

جناب همکیش چرا خلوت ومختصر نباشه کلا صد نفررفته بودند بقیه نرفتند چون ترسیدند توسط دوربینها کنترل بشن بعد بگن چرا اومدی ؟ چرا نیومدی ؟

نام : همکیش زمان : ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ _ ۰۸:۴۲:۴۳

این سبک ادبیات عجب منو یاد کامنتایی میندازه که چندسال پیش در دوره انتخابات مجلس هم شاهدش بودم.زشته با اسم خودت نطر نمیدی مسیول مربوطه این مراسم

نام : شهریار زمان : ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ _ ۲۲:۱۳:۱۹

بادرود و عرض تبریک سال نو وبادرود و عرض پر توان باشند عزیزانی که زحمت گرد هم آیی بهدینان را در جای جای میهن پر ارج مان بنام گهنبار ، زایش اشوزرتشت و تبریک سال نو ،ا دل و جان پذیرفتند . ازینکه من و خانواده ام بهمراه داماد و نوه به تفت ، سالن رامش رفتیم و نتوانستیم در سالن انوشه روان کیخسروی (جشن گهنبار)شرکت کنیم پوزش میطلبم . خوشبختانه امسال جشن زایش اشو زرتشت دربیشتر نقاط زرتشتی نشین برگزار شد . سپاس ، سپاس ، سپاس درپایان از سوی کسانی که قدر نمی نهند بنده عذر خواهی میکنم . تازیان نه تنها کشور ما را تصرف کردند بلکه در ژن فرهنگ ما خدشه وارد کردند . بسیاری از خواهران وبرادران ما به آمریکا مهاجرت کرده اند ، اما این ژن یا دی -ان -ای باخود برده اند ، یعنی دیگران را قدر ننهند و کوچک کنند مانند : شما تازه از اطریش آمده اید ؟ شهریار(رستم)

نام : رستم زمان : ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ _ ۲۰:۵۱:۴۴

سخنرانیها مختصر و مفید بود سپاس از انجمن زرتشتیان یزد

ثبت دیدگاه

نام

رايانامه

ديدگاه

دیدگاه خصوصی است



هموندی در خبرنامه

آدرس رایانامه (:ایمیل) خود را وارد کنید تا خبرنامه ی امرداد روزانه نوشتارهایمان را برای شما بفرستد

Real Time Analytics