تاریخ پست:1396/5/7 10:57
خبرنگار امرداد: آریا جوانمردی

سی‌وهفتمین دوره‌ی جام جان‌باختگان آدینه ششم امردادماه ۱۳۹۶ با شناخت ورزشکاران برگزیده به کار خود پایان داد.

جام جان‌باختگان از دوم تا چهارم امردادماه در رشته‌های ورزشی گوناگون در مارکار تهران‌پارس برگزار شد.

 

فرتور از زینب مهدوی است.


تاریخ پست:1396/5/7 10:57 اشتراک گذار ی در تلگرام
شمار بازدید :2369

دیدگاه هموندان

نام : مهرداد زمان : ۷ امرداد ۱۳۹۶ _ ۱۲:۰۵:۵۴

برنامه ریزی ،تدارکات ،.........ونهایتا برگزاری خوب جام در این چند روز اندک حاصل تلاش ،پشتکار و خویشکاری چندماهه و شبانه روزی بچه های کانون و عده زیادی ازدیگر همکیشان و حتی غیر همکیشان همگی عزیز و محترم میباشد که احترام نمودن رسمی تک تک این عزیزان در یکی ازتجمعات یکی از تشکیلات مرتبط به لحاظ تشویق سایرین و استمرار انگیزشی والاتر ضرورت دارد .تا این نورچشمان برگزار کننده پشت صحنه برای یک بار هم شده مورد تشویق قرار گیرند تا باشد د ر جامهای اتی با انگیزه فراتر قابلیت های نهفته خویش را به یادگار گذارند .لطفا نقطه نظرات بنده به عرض جنابان دکتر اختیاری و دکتر خسرویانی برسانید .

نام : ورزشکار زمان : ۸ امرداد ۱۳۹۶ _ ۱۱:۴۰:۳۸

چرا هر سال بدتر از سال پیش است ؟چرا گزارش کامل از برترین ها کار نمیشود 75درصد تیم ها عکسشان نیست عکاس خواب بوده؟و بیشتر عکس ها نامنظم است. نام تیم ها مشخص نیست

نام : کورش زمان : ۸ امرداد ۱۳۹۶ _ ۱۲:۱۱:۴۳

بادرود شوربختانه نتایج در هیچکدام از تارنماها همچنین تارنمای کانون دانشجویان هم آورده نشده است.

نام : سیاوش زمان : ۸ امرداد ۱۳۹۶ _ ۱۲:۴۹:۴۵

با درود امسال متاسفانه پوشش خبری ضعیف بود و نه عکسی از تیمها بود و نتایج بازی. جالبتر اینکه قهرمانان رشته های مختلف را معرفی نکردید

نام : آريا زمان : ۸ امرداد ۱۳۹۶ _ ۱۴:۲۱:۴۰

پیرو نظرات سایر دوستان، ضعیف شدید اطلاع رسانی از طریق سایت مسابقات (بخصوص در مورد عدم انعکاس نتایج نهایی کلیه مسابقات پس از 2 روز از خاتمه مسابقات) ، جلوه خوبی برای کانون دانشجویان نخواهد داشت.

نام : مهرداد زمان : ۹ امرداد ۱۳۹۶ _ ۱۲:۱۹:۴۸

همه چیز خیلی هم خوب بود .بجای تشکر و قدردانی از این عزیزان؟ گر تو بهتر میزنی بستان بزن و یا هر که دور از گود پندش بسیار

نام : همکیش زمان : ۱۰ امرداد ۱۳۹۶ _ ۱۶:۰۴:۵۳

من به عنوان یکی از مادران برگزارکنندگان این جام زحماتی که این عزیزان برای بهتر برگزار شدن جام با تلاش شبانه روزی به معنی واقعی را دیدم که از همه ی این عزیزان تشکر میکنم ولی اگر انتقادها هم گفته شود میتوان برای بهتر شدن جام آینده برنامه ریزی کرد اما بعد از تقدیر از زحمات این عزیزان تا دلسرد نشوند یکی از این موارد تغذیه برگزار کنندگان بود که هیچ برنامه ریزی برای آن نشده بود

ثبت دیدگاه

نام

رايانامه

ديدگاه

کامنت خصوصی است؟ بله

برای ثبت دیدگاه عبارت امنیتی تصویررو به رو را وارد کنید.



نظر سنجی

جای کدام درس در سامانه‌ی آموزشگاه‌ها خالی است؟

هموندی در خبرنامه

آدرس رایانامه (:ایمیل) خود را وارد کنید تا خبرنامه ی امرداد روزانه نوشتارهایمان را برای شما بفرستد