تاریخ پست:1396/6/29 15:18
خبرنگار امرداد: آریا جوانمردی

 جشن شکوفه‌ها همزمان با دیگر مدرسه‌های کشور چهارشنبه 29 شهریورماه 1396 در دبستان گیو برگزار شد.

 تعداد دانش‌آموزان پایه‌ی نخست دبستان گیو 35 تن است که از این تعداد حدود 10 تن زرتشتی هستند.

 نیایش صبحگاهی با خواندن قرآن

 خواندن اوستا از سوی مروارید سلامتی

خوش آمدگویی با دکلمه

خواندن شعر حافظ از سوی ستاره سیستانی

ممدوح معاونت آموزشی مدرسه گیو

کامبیز میزانیان هموند انجمن زرتشتیان تهران

امجدی مدیر جدید مدرسه گیو به شاگردان و والدین آنها خوش آمدگویی گفت

نفر وسط،  فاطمه ملیحی معلم جدید سال اول

نفر وسط، فرهادی معاون پیشین مدرسه به شاگردان خوش آمدگویی کرد 

روشن گشتاسبی معلم دینی زرتشتیان

فاطمه ملیحی با شاگردانش 

فرتور از همایون مهرزاد است.

1393


تاریخ پست:1396/6/29 15:18 اشتراک گذار ی در تلگرام
شمار بازدید :1654

دیدگاه هموندان

نام : یکی از اولیا زمان : ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ _ ۱۸:۰۷:۰۹

باسلام بعضی از اولیا فکر می کردند خانم امامی معلم باشند اما امروز کمی تعجب کردیم

نام : مژگانی زمان : ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ _ ۱۹:۰۷:۳۷

شروع سال تحصیلی جدید را به تمام دانش آموزان عزیز و کادر آموزشی دبستان گیو شادباش میگوییم و از پرسنل محترم دبستان و جناب آقای میزانیان برای فراهم کردن امکانات جشن شکوفه ها و رقم زدن خاطره ای خوب برای فرزندانمان سپاسگزاریم. همچنین، از جناب آقای مهرزاد گرامی؛که مثل همیشه زحمت کشیدند و برای تهیه عکسهای زیبای امروز به دبستان گیو آمدند؛سپاسگزاریم و بهرینها را برایشان آرزومندیم.

نام : داریوش زمان : ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ _ ۱۲:۲۲:۱۷

با درود آقای میزانیان من از طرف تمام اولیا اول از شما خواهش می کنم که تا هفته آینده سرکار خانم امامی عزیز را به دبستان گیو برگردانید آینده دانش آموزان کلاس اول به خطر می افته

نام : کورش زمان : ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ _ ۱۶:۱۲:۰۴

بادرود خدارو سپاس یه کم روپوش بارنگ شاد رو هم دیدیم که واسه روان بچه ها خیلی خوبه

نام : یکی از اولیا زمان : ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ _ ۲۲:۰۳:۵۶

با درود. جناب آقای داریوش ،من یکی ازچند اولیایی هستم که اصلا با نظر شما موافق نیستم. و تا جایی که در جریانم والدین نه تنها از معلم و کادر جدید ناراضی نیستند،بلکه بسیار هم راضی و خشنود هستند. و از انجمن محترم اولیا و جناب آقای میزانیان هم بسیار سپاسگزاریم که مانند همیشه بهترینها را برای مدرسه انتخاب میکنند. شما چطور به خودتان اجازه میدهید که بدون نظر سنجی و پرسش از اولیا از طرف همه آنها صحبت کنید!!! اولیا اگر چنین نظری داشتند،در روز جشن شکوفه ها همه اولیا و اعضای انجمن حضور داشتند،و میتوانستند نظر خودشان را بیان کنند. نیازی نیست که شما از طرف همه تظر بدهید. صحبت شما نشان دهنده این حقیقت است که اصلا در جریان نظر اولیای دانش آموزان پایه اول قرار ندارید. و از متن پیغام شما نیز کاملا مشخص است که از طرف چه کسی پیام میدهید!!!! با سپاس.

نام : یکی از اولیا زمان : ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ _ ۲۲:۴۵:۵۰

با توجه به اتفاقات سال گذشته در کلاس اول بسیار خوشحالم که خانم ملیحی به عنوان معلم کلاس اول دبستان گیو انتخاب شده اند. همچنین امیدوارم با مدیریت خانم امجدی برخلاف سال گذشته مدرسه ای رو به پیشرفت و شاد و پر از آرامش داشته باشیم.

ثبت دیدگاه

نام

رايانامه

ديدگاه

دیدگاه خصوصی است بله

برای ثبت دیدگاه عبارت امنیتی تصویررو به رو را وارد کنید.



نظر سنجی

جای کدام درس در سامانه‌ی آموزشگاه‌ها خالی است؟

هموندی در خبرنامه

آدرس رایانامه (:ایمیل) خود را وارد کنید تا خبرنامه ی امرداد روزانه نوشتارهایمان را برای شما بفرستد