تاریخ پست:1396/7/14 11:1
خبرنگار امرداد: مهبد فرامرزی

کلاس‌های دینی سازمان جوانان زرتشتی (فروهر) از پنجشنبه، ۱۳ مهرماه ۱۳۹۶ خورشیدی در محل این سازمان آغاز به کار کرد.

دانش‌آموزان زرتشتی همه‌ی پایه‌ها در این روز برای نخستین بار در سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ در کلاس‌های دینی ویژه‌ی خود باشنده شدند؛ کلاس‌هایی که بنا است از این پس به جای روزهای آدینه در روزهای پنجشنبه برگزار شود.

برنامه با اوستاخوانی موبد سهراب هنگامی آغاز شد

اسفندیار اختیاری، نماینده‌ی زرتشتیان در مجلس

فرتور از ماندانا آذرکیوان است.

0114


تاریخ پست:1396/7/14 11:1 اشتراک گذار ی در تلگرام
شمار بازدید :1245

دیدگاه هموندان

نام : موبد سهراب زمان : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ _ ۲۲:۲۳:۳۵

با درود وخجسته باد سال یاد گیری جدید امید دارم که با کوشش در یاد گیری همه دروس بتوانیم خود وجامعه را در سطج کشور مطرح کتیم

نام : یکی از اولیا زمان : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ _ ۱۲:۰۵:۱۶

روز پنجشنبه بعدازظهر با هزار مشکل فرزندم را به کلاس دینی رساندم و پس از اعتراض تعداد زیادی از والدین نسبت به تغییر روز کلاس دینی از جمعه به پنجشنه به ما گفتند طبق نظرسنجی از والدین این تصمیم گرفته شده است. من به عنوان یکی از والدین گفتم از من نظرسنجی نکردند و چند تن دیگر هم همین نظر را داشتند. به هرحال باتوجه به اینکه در تهران کلاس های دینی مارکار روز پنجشنبه ها است بهتر از است کلاس های سازمان فروهر همان جمعه باشد. خواهشمندم مسوولین کلاس ها در این تصمیم تجدیدنظر کنند.

نام : اولیا زمان : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ _ ۱۳:۴۲:۴۶

پنجشنبه بعد از ظهر بسیار خوب است و ما راضی

نام : یک ایرانی زمان : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ _ ۱۴:۱۰:۴۷

با درود و مهر بر جناب سهراب هنگامی و همه آموزگاران راستی.

نام : یکی از اولیا زمان : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ _ ۱۵:۱۱:۱۵

دوست عزیزس که از پنجشنبه ها راضی هستید و برای شما عالیست خوب است که به فکر دیگران هم باشید. شما اگر نتوانید فرزندتان را جمعه بیاروید می توانید به مارکار مراجعه کنید اما من که نمی توانم فرزدم را پنجشنبه ها بیاورم چه کنم. پس همدلی و همکاری ه می شود؟

نام : ولي دانش آموز زمان : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ _ ۱۷:۵۲:۳۵

برای سال تحصیلی جدید سازمان کلاس های دینی رو پنج شنبه ها برگزار میکند همانند کلاس های دینی هرمزآرش. فرزندان من در مدرسه تیزهوشان درس میخوانند و 5 شنبه ها تا 7 پسین برایشان کلاس میزارن و با اینکه خونمون نزدیک تهرانپارس است و از سازمان دور است ولی جمعه ها به هرگونه فرزندانمان را می آوردیم به سازمان و هرمز آرش نمی توانستند بروند، چند نفر دیگه هم میشناسم که اونا هم اینطوری هستن، حال چگونه می شود و ما چکار باید انجام بدیم؟ سازمان که به عنوان متولی کلاس های دینی تهران بهش مسیولیت داده شده بایستی تمام شرایطو دانش آموزان رو بسنجه نه چون تعداد دانش آموزان هرمزآرش زیاد شده پس ما هم روز و زمان کلاس هارو تغییر میدیم و به بقیه هم بگن مشکل خودتونه. پارسال هم وسط سال تحصیلی مسیولان کلاس دینی سازمان، روزها رو از جمعه به 5 شنبه تغییر دادن که واقعا عجیب بود و تا حالا ندیده بودیم که وسط سال تحصیلی روزها و ساعت کلاس ها رو تغییر بدن و نتوانستیم شرکت کنیم. الان هم گفتن نظرخواهی کردیم از والدین اما از ما نظرخواهی نشده است و از سایرین هم که پرسیدیم همینطور، فقط از عده ای خاص به صورت تلگرامی نظرخواهی شده است که معلوم نیست کیا رای دادن و کیا رای ندادن، لطفا جناب اختیاری در کارگروه دینی به مسیولان کلاس دینی سازمان گوشزد نمایید که این کار شایسته نیست اگر گوش کنند و جنبه انتقاد پذیری رو بالا ببرند. 30 سال است که کلاس های دینی سازمان روز جمعه ها بوده است. سپاس

نام : همکیش زمان : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ _ ۲۲:۱۱:۵۳

فرزند من هم روز پنجشنبه تا 8 کلاس دارد، خواهش میکنم منصفانه نظرخواهی کنید. کسانی که پنجشنبه راحت ترند میتوانند فرزندشان را به تهرانپارس ببرند ولی ما چه باید بکنیم که هیچ گزینه دیگری نداریم؟

نام : اوليا دانش آموز زمان : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ _ ۱۶:۱۲:۱۴

شما بگید! کیه که گوش به حرف بده. زیادی هم صحبت و انتقاد کنید دیگه بچتونو راه نمیدن کلاس دینی. سیستم سازمان به این گونه است فعلن چه دوست دارید یا ندارید مشکل خودتونه. هر کس هم مشکلی داره مشکل خودشه، حرفی که خواهید شنید این است هییت مدیره تصمیم گرفته است و ما هم یک رای بیشتر نداریم و هی پاستون میدن بهم دوستان تا خسته شید ...

نام : همکیش زمان : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ _ ۰۰:۰۳:۴۱

از وقتی من به یاد دارم کلاس جمعه ها می افتاد روی آزمون قلمچی و خیلی از بچه ها مشکل داشتند و نمی توانستند در ازمون ها شرکت کنند تا به کلاس سازمان دیرنرسند زیرا دیر رسیدن به کلاس یا غیبت برای غیر نورچشمی ها مشکل ساز می شد

نام : همکیش زمان : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ _ ۱۴:۴۲:۴۴

درود بر دوست همکیش کاملا صحیح میفرمایید که کلاس روز جمعه ها برای بچه ها بسیار بد بود زیرا با آزمون قلمچیشان تداخل داشت . من خودم از کسانی بودم که بخاطر آینده ام و اهمیتی که موفقیت برایم داشت آزمون قلمچی میدادم اما بدلیل تداخل با کلاس های دینی بسیارز اذیت میشدم . و بدانید که بین کلاس دینی و آینده موفق با آزمونهای قلمچی، حتی به فکر کردن هم برای انتخاب درست احتیاج نیست. پیشنهادم به والدینی که برای آینده بچه هایشان اهمیت قایل نیستند اینست که فرزندانشان را در خانه پرورش دهند و مانع پیشرفت کسانی که میخواهند موفق شوند نشوند. با کلاسهای پنج شنبه، تداخل آزمونهای قلمچی و کلاسهای دینی از بین میرود و دانش آموزان میتوانند در تنها روز آزادشان در طی هفته صبح ها به استراحت بپردازند.

نام : مادر دانش آموز زمان : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ _ ۱۱:۰۵:۵۸

درود؛ اولا که هر هفته آزمون قلمچی نیست، دوما سازمان همیشه برنامه قلمچی رو میگرفت و بعد برنامه ریزی میکرد روزهای کلاس هارو، که کمترین تداخلو داشته باشن باهم. در ضمن میتونستن مسیولان کلاس دینی برای مقاطعی دبیرستان که اولیاشون همچون همکیش بالا تنها به فکر آینده فرزندشان هستند و آزمون قلمچی رو تنها مفید برای آینده فرزندش میبینه، روزهای پنج شنبه همانند مقطع پیش دانشگاهی کلاس برگزار بشه و احتیاج نبود که همه بچه ها از اول دبستان پاسوزه دیگران بشن. اینها همه به خاطره نداشتن اطلاعات کافی و نپرسیدن مسیولان همه چی دانا ی کلاس های دینی هست.

ثبت دیدگاه

نام

رايانامه

ديدگاه

دیدگاه خصوصی است بله

برای ثبت دیدگاه عبارت امنیتی تصویررو به رو را وارد کنید.



نظر سنجی

جای کدام درس در سامانه‌ی آموزشگاه‌ها خالی است؟

هموندی در خبرنامه

آدرس رایانامه (:ایمیل) خود را وارد کنید تا خبرنامه ی امرداد روزانه نوشتارهایمان را برای شما بفرستد