تاریخ پست:1396/7/26 11:0
گروه عکس

گروه عکس «امرداد» پستی را هفته‌ای یکبار با عنوان «بنویس و به اشتراک بگذار» برای خوانندگان به نمایش می‌گذارد که در آن احساس خود را درباره‌ی عکسی که منتشر شده بنویسند. از میان جمله‌های نوشته شده یک جمله برگزیده می‌شود که در پست بعدی اعلام می‌شود.
در «بنویس و به اشتراک بگذار»(1) که عکسی از آغاز سال تحصیلی بود جمله‌ی «هم‌شاگردی سلام» برگزیده شد.

احساس خود را درباره‌ی این فرتور(:عکس) در یک یا چند جمله کوتاه بنویسید. بهترین جمله برگزیده و به اشتراک گذاشته می‌شود.

1362


تاریخ پست:1396/7/26 11:0 اشتراک گذار ی در تلگرام
شمار بازدید :358

دیدگاه هموندان

نام : ... زمان : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ _ ۱۵:۴۰:۲۲

زندگی یعنی یکی شدن با همه ی جهان هستی (کاینات)! اوج دانای من اینه که بدونم من اشرف مخلوقات نیستم!!! زمانی که بدونم همه ی جانداران، برای زیستن در این جهان آفریده می شن و یه پله بالاتر اینکه باور کنم همه ی بی جان های جهان هستی هم حق بودن دارن!

نام : یاسمن زمان : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ _ ۱۵:۴۷:۴۱

برای خود و هم نسلانم در این وانفسا چه بجویم؟

نام : پریا زمان : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ _ ۱۷:۱۸:۳۳

ما هیچ؛ ما نگاه....

نام : فرشید زمان : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ _ ۰۳:۰۰:۲۲

اینده ای ناروشن !

نام : ... زمان : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ _ ۰۹:۰۱:۵۲

در این جهان همه چیز روبه‌ نابودی است

نام : همکیش زمان : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ _ ۱۲:۰۵:۳۵

نسل آینده ی من! بغل کردن زانو های غم چه دردی را دوا می کند؟ آسوده خاطر باش روزی بارانی به وسعت این شهر می بارد و غبار دلت را خواهد شست... نسل آینده ی من! نگران نباش! تا دلت بخواهد برایت زمین به ارث گذاشته ام... ببخشید که امانت دار خوبی نبوده ام... زورم به علف های هرز دنیا نرسید... امید دارم که جوانه زدن درختان را از یاد نبری!

نام : ... زمان : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ _ ۰۴:۵۲:۵۷

منهم‌انجا‌بودم‌درگریزازان‌زبالهها‌توی‌ان‌ساحل‌پاک‌دورازان‌همه‌نسا‌ساحل‌کم‌ارتفاع‌دردام‌طغیان‌زباله‌ها

نام : ویستا زمان : ۲ آبان ۱۳۹۶ _ ۰۰:۰۰:۴۹

زمین و طبیعت را برای نسل آینده پاکیزه نگه داریم

نام : فکر برتر زمان : ۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۲:۲۶:۳۸

تفکر امانت‌داری را جایگزین تفکر مالکیتی کنیم .آنگاه به فرزندانمان حق زیستن می‌دهیم

نام : ... زمان : ۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۲:۳۳:۰۷

احترام به چهار (خ) را لوحه زندگی انسانی قرار دهیم. خدا خلقت خلق خودم در این تصویر چهار (خ) بی ارزش شده!!!!

نام : سیاوش زمان : ۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۶:۱۵:۳۸

زباله‌های درونمان را بیرون نریزیم

نام : دن زمان : ۵ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۹:۰۴:۴۹

هشدار‌برای‌کوچولوه‌وزمین‌ کم‌ارتفاع

نام : یک ايرانی زمان : ۶ آبان ۱۳۹۶ _ ۰۹:۲۳:۵۰

آفرین به سیاوش ؛ زباله های درونمان را بیرون نریزیم .

ثبت دیدگاه

نام

رايانامه

ديدگاه

دیدگاه خصوصی است بله

برای ثبت دیدگاه عبارت امنیتی تصویررو به رو را وارد کنید.



نظر سنجی

جای کدام درس در سامانه‌ی آموزشگاه‌ها خالی است؟

هموندی در خبرنامه

آدرس رایانامه (:ایمیل) خود را وارد کنید تا خبرنامه ی امرداد روزانه نوشتارهایمان را برای شما بفرستد