تاریخ پست:1396/8/23 11:0
گروه عکس

گروه عکس «امرداد» پستی را هفته‌ای یکبار با عنوان «بنویس و به اشتراک بگذار» برای خوانندگان به نمایش می‌گذارد که در آن احساس خود را درباره‌ی عکسی که منتشر شده بنویسند. از میان جمله‌های نوشته شده یک جمله برگزیده می‌شود که در پست بعدی اعلام می‌شود.
در «بنویس و به اشتراک بگذار»(4) که عکسی از کودکی در حال اوستا خواندن بود جمله‌ی « خَشنَه اُترا اهورا مزدا ... « به خشنودی آن اهورای پاک * خداوند روزی ده تابناک»« چو من باورم رو به مزدا شود * همه زندگانی سپنتا شود»« بُوَد راه ما پند آزَردُهُشت * همان کس که دیو دژم را بکشت»« به دوران خُردی به پیران سرای * اهوراست آشا و هم رهنمای» برگزیده شد.
احساس خود را درباره‌ی این فرتور(:عکس) در یک یا چند جمله کوتاه بنویسید. بهترین جمله برگزیده و به اشتراک گذاشته می‌شود.

 1362


تاریخ پست:1396/8/23 11:0 اشتراک گذار ی در تلگرام
شمار بازدید :382

دیدگاه هموندان

نام : علیرضا سیرتی زمان : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۱:۱۸:۱۰

من به این درختان خشک عادت کردم هر دم از کنارشان که میگذشتم، یادت کردم من به پاییزِ زرد و چروکیده شباهت دارم فرزندش نیستم ولی به فرزندش عادت کردم

نام : لادن زمان : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۱:۳۶:۰۰

جنگ با سرنوشت، تلاشی بیهوده!

نام : مصطفی شجاع زمان : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۱:۴۴:۰۷

İlkbaharda kışı kışın ilkbaharı özler insan , ne uzaksa onu özler insan , kavuşmak şart mı !? Boşver bazı şeyler yokken güzel. در بهار دلتگ زمستان و در زمستان دلتنگ بهار می شود انسان ، هر چیزی که دور باشد دلتنگ آن می شود انسان، رسیدن شرط است!؟ بیخیال، بعضی چیزها وقتی که نیستند زیبا هستند.

نام : لادن زمان : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۱:۴۹:۵۰

جنگ با سرنوشت، تلاشی بیهوده!

نام : مهدی آسیابانپور زمان : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۱:۵۴:۵۴

شاید خبرنداری مانده ام تا تو بیایی

نام : فرید زمان : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۲:۱۴:۳۱

ی پنجه ی در خود فرو رفته در عجبم از تاری که تنیده ای و خود در آن به دام افتاده ای

نام : بهرام زمان : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۲:۳۸:۳۷

غمگین ترین پاییز ایران و زندگی همچنان ادامه دارد

نام : مهرداد خردورز زمان : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۲:۳۸:۴۷

من این برگ خشک را یک انسان سرطانی می بینم که دیگران ( شاخه ها ) دارند ، تمام تلاش شان را برای زنده ماندنش می کنند .

نام : حسام زمان : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۲:۴۱:۲۷

زندگی کوتاه است.

نام : آب حیات زمان : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۳:۲۵:۲۰

آخرین نقاشی پاییز هنرمند من

نام : نیوشا زمان : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۳:۴۲:۵۱

این برگهای زرد به خاطر پاییز نیست که از شاخه می افتند قرار است تو از این کوچه بگذری و آنها پیشی میگیرند از یکدیگر برای فرش کردن مسیرت شعر از یغما گلرویی

نام : منوچهر جمشیدی زمان : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۴:۱۴:۱۲

دگردیسی

نام : كورش جمشيدي زمان : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۴:۱۸:۲۳

خواب در نم باران

نام : استاتیرا زمان : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۶:۰۲:۰۹

اندیشه ی سقوط ... غمگین تر از این نیست.

نام : میثم میرچی زمان : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۲۲:۱۰:۵۸

نیابد کسی چاره از چنگ مرگ چو باد خزانست و ما همچو برگ جهان یکسر اکنون به پیش شماست بر اندرز دارا فراوان گواست (شاهنامه)

نام : ماوندادی زمان : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۲۳:۲۹:۲۸

به بادی بنده تا اون هم بشه مثل دیگر برگها

نام : میثم اسدی زمان : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ _ ۲۳:۳۳:۵۷

چه زیباست وقتی تمام طبیعت فرش می شود تا تو همچنان در عرش بمانی.

نام : محمد کمال حسینی زمان : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ _ ۰۹:۱۸:۱۲

Bidel: من در پهنه آیین باز شناختن..ناشناسم..تاهوی وجودم دیگر سپهر را به دلدادگی و کرشمه وا نمیدارد..و روزگار یازش هیلاندن مرا از گردونه بودن،دارد.و دلفریبی انگبینی اورنگ پوزش من در پهنه شایستگی ت..

نام : ستاره شامردانی زمان : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ _ ۰۹:۳۰:۴۰

تک برگ پاییزی در حضور قطرات باران چشم نوازترین تصویر

نام : ... زمان : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۰:۲۶:۵۹

بی تو من با غم‌انگیزترین حالت تهران چه کم؟

نام : سعيد زمان : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۱:۱۴:۱۲

عشق واقعی مانع از سقوط می شود عشق واقعی رنگ و فصل( سبز و زرد ،پاییز و بهار )نمی شناسد بعد از مرگ هم رهایت نمیکند

نام : یک ايرانی زمان : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۴:۴۶:۳۶

برگ ، وقت رفتنش فرا رسیده است و می خواهد که برود اما شاخه ها که همانند همسایگان و دوستان و بستگان واقعی اش هستند از او دل نمی کنند و دوست ندارند که برگ برود.... ای کاش ما آدم ها هم ، انسانیت و مهربانی و نوع دوستی را از طبیعت بیاموزیم .

نام : سام زمان : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۵:۰۸:۰۷

خدایا؛ کاش بندگانت در کرمانشاه و ... را هم مانند این برگ ؛بر درخت زندگیشان نگه میداشتی و خواب ابدی و زمستانیشان را رقم نمیزدی. خدایا پس مهربانی و بنده نوازیت چه شد؟؟؟؟

نام : مهرداد زمان : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ _ ۱۱:۴۵:۲۰

برگها را پاس بداریم،سبز،زرد ............ از هر رنگ تا هزار رنگ حتی برگهای چروکیده راِ ....برگهای تاریخ را و همه برگها را...

ثبت دیدگاه

نام

رايانامه

ديدگاه

دیدگاه خصوصی است بله

برای ثبت دیدگاه عبارت امنیتی تصویررو به رو را وارد کنید.



نظر سنجی

جای کدام درس در سامانه‌ی آموزشگاه‌ها خالی است؟

هموندی در خبرنامه

آدرس رایانامه (:ایمیل) خود را وارد کنید تا خبرنامه ی امرداد روزانه نوشتارهایمان را برای شما بفرستد