تاریخ پست:1396/9/28 11:28
با همکاری انجمن یزد و باشگاه جوانان زرتشتی

پارک کودک فروهر در یزد گشایش می‌یابد

خبرنگار امرداد: سیاوش نمیرانیان

پارک کودک فروهر ویژه‌ی نونهالان زرتشتی با همکاری انجمن زرتشتیان یزد و سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی گشایش می‌یابد.

تالار یگانگی یزد در توافقی میان انجمن زرتشتیان یزد و سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی از مهرماه امسال در اختیار انجمن قرار گرفته بود و انجمن با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال نسبت تجهیز تالار با وسایل آموزشی و تفریحی برای کودکان اقدام کرد.

شایان گفتن است از آن‌جا که کودکان زرتشتی پیش از این محوطه‌ای برای بازی در اختیار نداشتند، تالار یگانگی دراین راستا تجهیز و روزهایی برای استفاده‌ی کودکان زرتشتیان از آن اختصاص داده شده است.

آیین گشایش پارک کودک فروهر از ساعت ۱۷ آدینه یکم دی‌ماه ۱۳۹۶ خورشیدی با باشندگی زرتشتیان یزد برگزار می‌شود.

فرتور از انجمن زرتشتیان یزد است.

0114


تاریخ پست:1396/9/28 11:28 اشتراک گذار ی در تلگرام
شمار بازدید :1913

دیدگاه هموندان

نام : همکیش زمان : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ _ ۱۸:۱۱:۴۲

یک خودسری دیگر از مدیریت انجمن یزد.همکیشان تهرانی از انجمن تهران می نالند و یزد هم چنین.چه کسی بدون رای مجمع اجازه داده انجمن هرگونه دستاندازی و بریزوبپاشی بکند و ادعای بی پولی هم داشته باشد ازانسو یکسره چندشیفته درامد هنگفت از اتشکده و دخمه را کتمان کند و درعوض با سه روز درامد اتشکده به زلزله زدگان هم کمک کند.مدیر انجمن در اخرین موردی که فنس دخمه را شهرداری برچید و بعد مساله شخصی اش را ملی کرد تصور نکند از بازخواست درون جامعه معافش کرده ایم.سالنی که بدون اجازه مجمع و مردم به سالن کودک تبدیلش کرده اید سالنی عمومی است.روحش شاد دینسه کوشکی تقدیم کرده بود.چرا با چنین هزینه هایی بر خودسری های پرونده کاریتان اضافه می کنید و شعور مردم از درک حرکات تبلیغی تان را هیچ انگاری می کنید.حرف زیاد است.در حد یک اعتراض پیامی ثبت گردید.

نام : همکیشی دیگر زمان : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ _ ۱۱:۴۷:۲۰

همکشیان خوب من چرا بعضی از ما همیشه اینقدر ناشکر و قدرنشناس هستیم. چرا هر کسی هر کاری میکند فقط ایراد میگیریم. کار به این خوبی انجام شده است که میتواند خانواده ها را به نزدیک کند. میتواند بچه ها را به شادی و تفریح برساند بعدش ما غر میزنیم. خدا زحمتکشان را از شر بدفکری برخی از ما نجات دهد.

نام : همکیشی دیگر زمان : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ _ ۱۴:۱۰:۰۹

چرا ما اینقدر بدبینیم. همکیش عزیزم چرا تا کسی کاری میکند سنگ می اندازیم. چرا جز غر زدن کاری انجام نمیدهیم.

نام : سهراب بهمردی زمان : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ _ ۱۷:۰۸:۴۴

بعضیها هر کاری بکنید مخالفند و معمولا این افراد کسانی هستند که حاضر نیستند برای جامعه حتی قدمی بردارند و در عوض همیشه مدعیند به نظر من این یکی از بهترین کارهایی است که انجمن یزد انجام داده و باعث میشه نسل آینده همراه با جامعه باشه و دوم اینکه تالار بلا استفاده یگانگی دوباره زنده شد و مسلما روان صاحبان خیر این سالن و از جمله روانشاد شهروینی از این کار شاده چون سالن در حال تخریب بود بهترین پاسخ برای چنین افرادی سکوت است و بس هر چند مطمینم این افراد پر مدعا اتفاقا بیشترین استفاده رو از امکانات جامعه می کنن

نام : رستم زمان : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ _ ۰۵:۵۱:۱۲

جداً واکنش بعضی افراد حیرت انگیز است . گویا هر کار مثبتی که انجام می شود مستلزم تایید ایشان است . کودکان ما شایسته بهترین ها هستند و هر آنچه در راه آموزش و پرورش آنان هزینه شود کم است .

نام : همکیش زمان : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ _ ۱۰:۱۰:۲۶

می دانید داستان ژن خوب که وارد ادبیات سیاسی شده است از کجا سرچشمه دارد.؟هرکس پست مدیریتی ای دارد که اساسنامه اش حرف مردم و تصمیم مجمع را اصل تعیین کرده سرخود عمل کردنش با وجود بازرسی که جریان پاساژالاتشکده نوروزی خونش را به جوش اورده بود صحیح است؟ به گمان ساختار شرکتی خصوصی را بازتاب نمی دهد؟اینها اموال عمومی است.همکیشی دیگر عزیز بدفکری چیست.چرا زیر پست دیگر مدیریت از شورای نگهبان و سایر نقد نمینویسی.ساختمان سالنی قدیمی که خاص ایین های جمعی بوده با هزینه هایی بدون تصویب اگر زلزله ای رخ دهد یا نشستی تاوان کودکان را شما می دهید؟انجمن قادر به تعیین سالنی امن تر و کاربری تداخلی نبود؟در همین امرداد به گزارش های بلندبالای انجمن تهران که جمعی تحصیلکرده شناخته شده دارد که بحث و نظر و مصوبه های مالی ان کامل توسط خبرنگاران منعکس می شود نگاهی بیاندازید.مصوبه های خارج از گود مجمع هنوز اماج نقد است.شباهتی دیده ایم میان ان و این که گنجی است برای عموم ولی مردم صدایشان هم درنمی اید.ژن خوب وقتی شکل می گیرد که عده ای ژن خوب فرض کنند خودشان را و کار بجایی برسد که اقوام شما نماینده بوده باشند هم سرشان میان ابرهاست.دیدید مردم با جریان ژن خوب چه کردند.ساکت نماندند.قحط الرجال نیست.نظارت و بازرسی و اساسنامه ای وجود دارد.صدفکر بهتر از یک فکر است.مصلحت عمومی را مردم عادی در پی زندگی تشخیص می دهند نه افراد نوعی در پی اهدافی که حتی همسرشان هم در مصاحبه نشریه ای صادقانه بیان می کنند.هرکس دیگری در پست های حساس جامعه باشند باید پاسخگو باشند.

نام : یاسمن زمان : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ _ ۱۰:۲۳:۰۸

چه فکر خوبی افرین واقعا جامعه به این مکانهایی که باعث شادی و ارامش بچه ها و درکنار آن اشنایی خانواده ها میشه احتیاج داره این سال بی استفاده افتاده بود و داشت ازبین میرفت وان خدابیامرز هم که این سالن را ساخته و تحویل اجتماع زرتشتی داده هدفش کمک و خدمت و گرد همایی جامعه زرتشتی بوده که این گرد همایی ممکن است به شکل های مختلف بسته به نیاز جامعه انجام شود که این نیز یک نمونه آن بوده بهتر است یکم خوش بین باشیم و بجای گله و شکایت دست این عزیزان را بفشاریم و از آنها قدردانی کنیم که باعث دلگرمی آنها باشد از ههمه کسانیکه در جامعه زرتشتی کوشا هستند و زحمت میکشن ممنونیم

نام : همکیش تهرانی زمان : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ _ ۱۵:۰۴:۰۱

ایده و حرکت بسیار عالی هست از کسانی که این کار زیبا را انجام دادم سپاسگزاری میکنم امیدوارم همکیشان یزدی عزیزم از این سالن و امکاناتی که برای بچه ها فراهم شده به خوبی استفاده کنن ایکاش انجمن تهران هم به جای خودنمایی و حرف زدن های بیهوده کارهای اینچنینی برای جامعه انجام دهند

نام : خسرو زمان : ۱ دی ۱۳۹۶ _ ۱۱:۱۷:۰۲

یه کوشک کودک تو یزد داریم که الان متروکه شده کاشکی اینکار اونجا انجام میشد

نام : همکیش زمان : ۱ دی ۱۳۹۶ _ ۱۱:۳۰:۳۴

درود به نظر من وچندین دوست دیگر که جویا شدم این کار پسندیده ای بوده وهست ولی یک مشکل بسیار بزرگ دارد و ان اینکه همه روزها مختص زرتشتیان نخواهد بود و انجمن با این سرمایه هنگفت از این طریق هم میخواد درامد زایی بکند.در امد زایی اشکالی ندارد.ولی ایا به مسایل بعد از این قضیه فکر شده ؟ ایا میدانید هزینه نگهداری و تعمیرات در صورت استفاده غیر همکیش و عدم دلسوزی انها در استفاده صحیح چقدر کزاف خواهد بود؟ !! بنده با همزیستی دوستانه مشکلی ندارم ولی اینها مسایلی هست که باید بیشتر به ان اندیشید بی گدار به اب نزنید انجمنی های عزیز دقیقا مثل قضیه ی دخمه که با فرافکنی تقصیر را گردن دیگران می اندازید. باید فقط فقط مختص زرتشتیان باشد و کسی احساس مالکیت نکند. اگر 4 روز دیگه اعلام نفرمایند که زرتشتیان هم باید هزینه ای را بپردازند.

نام : همکیش زمان : ۱ دی ۱۳۹۶ _ ۱۴:۲۳:۲۶

بهترین کار برای کودکان زرتشی

نام : باستانی زمان : ۱ دی ۱۳۹۶ _ ۱۸:۱۹:۱۷

من هم به نظرم حرکت بسیار خوبی است. یک تعداد چشمتنگی میکنند. سالنی بی استفاده به بهره برداری رسیده انتقاد میکنند. خدایا ما را از شر بدخواه دور بدار.

نام : شهرزاد زمان : ۲ دی ۱۳۹۶ _ ۰۳:۵۴:۲۱

یکی از ایراد هایی که وجود داشت این بود که از مربیان زرتشتی استفاده نشده است و فرزندان ما باید در زیر چادر و پوشش مربیان بازی کنند و دوستانی که در شب افتتاحیه حضور داشتند این مورد را احتمالا دیده اند که چند تن از این مربیان با چادر حضور داشتند با سپاس

نام : همکیش زمان : ۲ دی ۱۳۹۶ _ ۰۸:۴۵:۴۳

با درود وسپاس از کلیه عزیزانی که در جهت پویایی و تحول در جامعه قدم برمیدارن و سپاس از همکیش نمایی که دقیقا مشخص است با هرگونه حرکت مثبت انجمن که باعث تشکر و قدر دانی جامعه به هموندان انجمن میشود زجر میکشند و به هر طریقی سعی در منفی جلوه دادن کار صورت گرفته دارند در نگاهی کوتاه در همین کامنتها جواب مجمع تشکیل نشده معلومه ونگاه مثبت جامعه به این کار مشخص میباشد برای مثال عرض میکنم انجمن تهران برای هزینه کرد پول دریافتی از وزارت بهداشت بابت درمانگاه یگانگی چه مجمعی برگزار کرد حتی معلوم نیست کجا خرج شد

نام : همکیش زمان : ۲ دی ۱۳۹۶ _ ۱۳:۳۳:۵۰

همکیش اخرین نظر و اقای باستانی.چرا وقتی از شاهکارهای مدیریت کنونی صحبت میشود همه اشخاص سمت مدیرطرفدارانه نظر بحق را دشمن تراشی و انگ نفهمی و کج فهمی به منتقدین می خوانند.داخل جامعه تشریف ندارید؟ وقتی ملکی عام را با هزینه به اسم زرتشتی و پول جامعه تبدیل به بنگاه اقتصادی می کنند تا چند اشنای دیگرشان را استخدام کنند و غیر همکیش یا همان کافی شاپ راه بیفتد مانند ننگ فرهنگی به نقل از شاه بهرام رستمی بازرس انجمن که اتشکده را تبدیل به کارناوال کرده و انجا هم درامدی مد نظر بوده که جامعه اثری ازان ندیده است باز بگویید چشم تنگ.وقتی در گذشته با اموال مردم درحساب بانکی مردم یک عزیزمرتبط کار اقتصادی راه انداخته بود پس انتظار داریم اموال عمومی مصون بماند.همکیشانی که ملک وقفی شان مکان کسب درامد می شود و از جیب مبارک مردم بدون اجازه ازشان چنین بریزبپاشهایی می شود و از انسو برای دادن وامی خرد از مال خود مردم سنگ اندازی می کنند لطفا با نظراتی که چنین اعمال خلاف اساسنامه ای را موجه جلوه میدهد افکار عمومی بیخبر را تطهیر نکنید.گزارش مالی درامدی این مدت مدیریت خود شفافیت لازم برای تصمیم گیری مردم را دارد.بسیار پشت و پناه مدیرید ذیل مطالب مرتبط با ماجرای شورای شهر عرض اندام کنید.