تاریخ پست:1396/11/9 12:29
گروه عکس

گروه عکس «امرداد» پستی را هفته‌ای یکبار با عنوان «بنویس و به اشتراک بگذار» برای خوانندگان به نمایش می‌گذارد که در آن احساس خود را درباره‌ی عکسی که منتشر شده بنویسند.از میان جمله‌های نوشته شده یک جمله برگزیده می‌شود که در پست بعدی اعلام می‌شود.

در «بنویس و به اشتراک بگذار»(10) که عکسی از پسر بچه‌ای با مشت هایی پر از تیله بود جمله‌ی «با تیله های رنگیش، روییده در ویرانه ها، یعنی که بار دیگرم رقصان شوم در های هوی زندگی.» برگزیده شد.
احساس خود را درباره‌ی این فرتور(:عکس) در یک یا چند جمله کوتاه بنویسید. بهترین جمله برگزیده و به اشتراک گذاشته می‌شود.

 1362

 


تاریخ پست:1396/11/9 12:29 اشتراک گذار ی در تلگرام
شمار بازدید :960

دیدگاه هموندان

نام : مرجان زمان : ۹ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۳:۱۱:۲۰

جشن سده یادگار نیاکان پاک سرشت ایرانی است. دوباره در دل هر ایرانی نیکو سرشت جوانه خواهد زد و از دل تاریخ جلوه گری خواهد کرد. پیشاپیش فرخنده

نام : محمد زمان : ۹ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۴:۴۱:۰۰

دوست دارم یک روز برسه که همه جای ایرانشهر این جشن رو با شکوه تمام برگزار کنن

نام : دانیال زمان : ۹ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۴:۴۴:۴۲

حس وحدت و زنده نگه داشتن آیین های باستانی و افتخار به ایرانی بودن

نام : رضادهقانی زمان : ۹ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۶:۴۴:۱۵

فرخنده باد، نمیدونم چرا همگانی نمیشود، لااقل در یزد

نام : بهزاد بختیاری زمان : ۹ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۸:۰۶:۳۷

ای کاش من هم با خانواده آنجا بودم خوش به حالشان خدا کنه همیشه شاد باشند

نام : آریوبرزن نگین تاجی زمان : ۹ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۸:۲۰:۵۱

آتش،کشف ارزشمندآریاییان مرزی بودمیان جانورخویی(توحش وشهریگری(تمدن)که انسان رادگرگون کردوازغارنشینی کوچ کرده وبه شهرنشینی رسید.

نام : علی زمان : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۰:۵۴:۳۶

احساس و حرفم بعد از دیدن این عکس اینه که چرا من به عنوان یک ایرانی عاشق فرهنگ و سرزمین و تاریخم نمیتونم در چنین جشن با شکوه و اصیلی شرکت کنم !!

نام : سیاوش زمان : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۰:۵۸:۵۷

آتش گرمی بخش و بوجود آورنده جمعیت ایرانیان از دیر باز تاکنون، همواره فروزان باش ای آتش

نام : مرجان زمان : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۱:۵۶:۲۹

هر کسی کو دور ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش

نام : حمیدرضا زمان : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۲:۱۰:۲۱

خوشا به حالشان

نام : Sanaz زمان : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۲:۱۴:۲۵

با دیدن آتش سده ، هرگونه پلیدی از چشم بدور شد.

نام : منیژه زمان : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ _ ۰۰:۱۳:۱۷

رنگین تر از شعله های تو ، دل را به تماشای کجا برم ؟ در این همه تاریکی، در این همه شب .

نام : فرزانه فريدونيان زمان : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۱:۳۴:۳۲

درود به هموندان گرامی که این جشن اریایی و ایرانی را که جشن اغاز تمدن بشریت ست پاس میدارند. جاى. ما رو هم خالی کنید سپاس

نام : پویان زمان : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۳:۰۴:۲۷

عشق و شور و سنت و در یک کلام، "زندگی" راستین ایرانی.

ثبت دیدگاه

نام

رايانامه

ديدگاه

دیدگاه خصوصی است بله

برای ثبت دیدگاه عبارت امنیتی تصویررو به رو را وارد کنید.



نظر سنجی

برای گذراندن اوقات فراغت تابستان چه برنامه‌ای دارید؟

هموندی در خبرنامه

آدرس رایانامه (:ایمیل) خود را وارد کنید تا خبرنامه ی امرداد روزانه نوشتارهایمان را برای شما بفرستد

Real Time Analytics