تاریخ پست:1396/11/17 3:25
گروه عکس

گروه عکس «امرداد» پستی را هفته‌ای یکبار با عنوان «بنویس و به اشتراک بگذار» برای خوانندگان به نمایش می‌گذارد که در آن احساس خود را درباره‌ی عکسی که منتشر شده بنویسند.از میان جمله‌های نوشته شده یک جمله برگزیده می‌شود که در پست بعدی اعلام می‌شود.

در «بنویس و به اشتراک بگذار»(11) که عکسی از جشن سده بود جمله‌ی «رنگین تر از شعله های تو ، دل را به تماشای کجا برم ؟ در این همه تاریکی، در این همه شب .» برگزیده شد.
احساس خود را درباره‌ی این فرتور(:عکس) در یک یا چند جمله کوتاه بنویسید. بهترین جمله برگزیده و به اشتراک گذاشته می‌شود.

1362


تاریخ پست:1396/11/17 3:25 اشتراک گذار ی در تلگرام
شمار بازدید :707

دیدگاه هموندان

نام : ... زمان : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۶:۲۳:۱۶

درود بر شهید وطن

نام : سید محسن میرآفتاب شهره زمان : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ _ ۲۱:۴۰:۳۹

چشمه ی روبروی کاخ هنوز آب دارد ، هنوز آناهیتا با این خاک دوست است ، هرچند که اژدها کارش بیابان زایی است بیک تنه ی تناور این درخت هنوز میوه میدهد

نام : مهرآفرین زمان : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ _ ۲۳:۰۸:۵۷

اگر مدیریت و پست ها بر پایه شایسته سالاری بود با چنین پدیده های دهشتناکی روبرو نمی شدیم ، ، باید جایی برای شکایت وجود داشته باشد اما کو جایی برای رسیدگی و کو مدیر با کفایت ؟ یاران بی گمان منظور بدی نداشته اند اما نیاز به آگاهی دارند و باید قانونی سفت و سخت ساخت و به انجام رساند، هم میهن، بازدید کنندگان خارجی به ما خواهند خندید، و کتابها خواهند نوشت بهانه دستشان ندهیم ...!

نام : ... زمان : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۲:۲۹:۰۱

چرا همش از قبر عکس میذارید تنوع بدید به عکس ها

نام : دماوند زمان : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۲:۴۰:۴۹

خود زنی تاریخی

نام : دانا زمان : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۳:۰۷:۴۲

یادم‌انداخت‌سالها‌پیش‌از‌دخمه‌ی‌ پشت‌گورستان‌یزد‌بالا‌رفتم‌‌وحشت‌ عجیبی‌در‌جانم‌افتاد‌دستهایم‌روی‌سنگهای‌دیواره‌یدخمه‌می‌لرزید‌‌اما‌توی‌گورستان‌جدید‌زرتشتی‌ها‌فقط‌اندوهی‌‌گلویم‌ رافشرد‌،اون‌پس‌زمینه‌امروز‌دخمه‌نیاکان‌ساکنان‌گذشته‌این‌سرزمین‌است‌‌و این‌کته‌های‌نو‌امانت‌هایی‌هستند‌،که‌ اموزاننده‌اند،هنوز‌هم‌میشودایوان‌ مداین‌را‌ایینه‌عبرت‌دیدزنده‌ها‌از‌هر‌ چه‌درگذشته‌است‌،اگر‌بخواهند‌می‌توانند‌درس‌بگیرند

نام : فرشید زمان : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ _ ۲۲:۳۵:۳۷

با بهترین درودها ، با پنپه سر بریدن یعنی بهترین راه برای ازبین بردن آثار تاریخی .

نام : علی اکبر زمان : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۱:۵۷:۴۴

نابودی تاریخ سرزمینم، سرزمین آب خاک باد و اتش در مرز نابودی تاریخ و فرهنگ

نام : سارا زمان : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۰:۳۴:۲۰

از عرش تا فرش، دمی و قدمی....

نام : کیان زمان : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ _ ۲۰:۲۰:۵۷

تاریخ،فراموش شده و نشده؛بغض،پنهان و آشکارا؛ همه بازهم به خودت برمیب گردد

ثبت دیدگاه

نام

رايانامه

ديدگاه

دیدگاه خصوصی است بله

برای ثبت دیدگاه عبارت امنیتی تصویررو به رو را وارد کنید.



نظر سنجی

برای گذراندن اوقات فراغت تابستان چه برنامه‌ای دارید؟

هموندی در خبرنامه

آدرس رایانامه (:ایمیل) خود را وارد کنید تا خبرنامه ی امرداد روزانه نوشتارهایمان را برای شما بفرستد

Real Time Analytics