Real Time Analytics Real Time Web Analytics
تاریخ پست:1396/11/30 22:4
شمار نامزدها به حد نصاب نرسید

معارفه کنسل شد اما مجمع برگزار می‌شود

خبریار امرداد: گوهر برومندی

نشست معارفه نامزدهای هموند در هیات مدیره گردش 44 به شوند به حدنصاب نرسیدن تعداد نامزدها برگزار نمی‌شود.
بر پایه‌ی آگاهی رسانی انجمن زرتشتیان تهران، نشست معارفه نامزدهای عضویت در هیات مدیره گردش ۴۴ در روز اول اسفندماه در دبیرستان فیروزبهرام، بدلیل  به حد نصاب نرسیدن تعداد کاندیداها برگزار نمی‌شود.
مجمع همگانی روز آدینه برگزار می‌شود و پس از انتخاب هیات رییسه با توجه به حد نصاب نرسیدن شمار نامزدها، کنسل شدن انتخابات اعلام می‌شود.


تاریخ پست:1396/11/30 22:4 اشتراک گذار ی در تلگرام
شمار بازدید :1881

دیدگاه هموندان

نام : بهروزجمشیدیان زمان : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ _ ۲۳:۰۷:۴۹

شب بخیر.دوستان طبق قانون تجارت راهکارهایی در نظر گرفته شده که میتوان با اجرای این راهکارها مانند بند ۱۰۴ قانون تجارت انتخابات را در زمانی کوتاه و وفق مقررات برگزار کرد. سپاس شاد وبه کامه باشید.

نام : باستانی زمان : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ _ ۲۳:۲۹:۱۳

هنوز هم درس نمی‌گیرند!!؟؟

نام : همکیش زمان : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ _ ۲۳:۴۶:۱۵

راست میگن که فاصله حرف تا عمل, خیلی زیاده. اینهمه اعتراض اینهمه راه حل ولی هیچکدوم نیومدن کاندید بشن

نام : همكيش زمان : ۱ اسفند ۱۳۹۶ _ ۰۶:۳۴:۴۷

وقتی رییس و هییت رییسه و اعضای دوره از قبل معلوم شدن، دیگه کاندیدا شدن مسخره است. آدم جایی کاندیدا میشه که شایسته سالاری باشه، نه قومی و قبیله ای بیان رای بدن و برن تا 3 سال بعد.

نام : هومن زمان : ۱ اسفند ۱۳۹۶ _ ۰۶:۵۱:۵۷

انجمن هم داره میشه مثل ارگان های دیگه، افرادی یکسان رای بیارن و بقیه سیاهی لشکر و همیشه علی البدل. یکسری افراد بیان، سکوی های هییت رییسه و پست بگیرنو و و قله های ترقی رو فتح کنن و ماندگاار بشن تا فتح سکوهای دیگه براشون راحت تر شه. تا همکیشان بی تفاوت هستن، همینه اوضاع.

نام : ماوندادی زمان : ۱ اسفند ۱۳۹۶ _ ۰۷:۴۸:۰۰

درود. این همه انتقاد جوانان رو کم کار دیدن بیایید تو میدون دور از میدون و لنگش کن راحته

نام : باستانی زمان : ۱ اسفند ۱۳۹۶ _ ۰۸:۰۴:۵۸

جناب همکیش برای چی بیان کاندید بشن؟ اونهایی که یکبار رفتن می‌دونن اونجا چه خبره اونهایی هم که تا حالا نرفتن دارن از بیرون می‌بینند که چگونه اوضاع را خراب کردن که قابل درست کردن نیست. اونهایی که می‌گفتن ما این دوره را برای درست کردن اومدیم و می‌خواهیم پروژه‌مان را به پایان برسانیم آنچنان کردند که الان هیچ‌کس رغبت نمی‌کنه پا پیش بزاره.

نام : باستانی زمان : ۱ اسفند ۱۳۹۶ _ ۰۸:۱۲:۵۰

تازه این که وضعیت کاندید شدنه. خدا کنه که مردم اقلا بیان رای بدن. با این وضع نارضایتی مردم از انجمن معلوم نیست چی میشه. هر چی گفتیم این کارهایی که می‌کنید پیامد داره گوش نکردن و این هم یکی از پیامدهاش. حالا منتظر چه باید بود؟ حتما پیامدهای بعدی!

نام : همکیش زمان : ۱ اسفند ۱۳۹۶ _ ۱۰:۰۲:۴۵

اعضای فعلی هیات مدیره آنقدر انجمن را بدنام و داغون کردند که دیگر کسی رغبت نمیکند کاندیدا شود. مردم در جامعه خدمت میکنند و دلسوزند ولی دیگر پا در انجمن نمیگذارند.

نام : یک همکیش زمان : ۱ اسفند ۱۳۹۶ _ ۱۰:۳۸:۲۰

این بازی برای تاخیر انتخابات، دوره طولانی فترت، و برگرداندن رستم برای دوره پنجم است.

نام : نامزد زمان : ۱ اسفند ۱۳۹۶ _ ۱۱:۱۹:۲۱

خوب یعنی پس رای گیری انجام نمیشه، واقعا معلوم نیست کیا اینقدر عجله دارن، بزارید آخرای فروردین یا اردیبهشت برگزار کنید، از همکیشا بخواهید بیاین و کاندید شن، قبل راه دادن بهشون بگید که کی رییس باید بشه، کی نایب رییس، فلانی هم خزانه دار، فلانی هم دبیر، فلانی رییس کمیسیون فلانی ، بقیه هم نخودچی ... بگید اگه قبول کرد بیارینش تووو، نکرد حذفش کنید. مگه تا حالا غیر از این بوددده!

نام : تهرانی زمان : ۱ اسفند ۱۳۹۶ _ ۱۱:۴۹:۲۶

آقای رییس انجمن حالا پاسخ هم‌کیشان را چه می‌دهید؟ حتما دوباره وعده‌های توخالی و انجام‌نشدنی مثل سابق! مطمین باشید که مردم خوب می‌فهمند. قبول کنید که خراب کردید. دست‌کم پس از این‌همه بی‌سیاستی و بی‌مدیریتی و پس از این‌همه سال ریاست(!) یک بار هم شجاعت به خرج دهید و از مردم پوزش‌خواهی کنید. بگذارید آبروی انجمن به جای خودش برگردد. به حد نصاب نرسیدن کاندیدا برای انتخابات انجمن پس از سال‌ها ریاست شما تاریخی شد اجازه بدهید پوزش‌خواهی‌تان از مردم بابت ندانم‌کاری‌های دوره ریاستتان هم تاریخی شود.

نام : ... زمان : ۱ اسفند ۱۳۹۶ _ ۱۱:۵۴:۰۹

اینا حرفه برای شونه خالی کردن. اگه ادمهای دلسوز بیان و کار کنن ادمهای مشکل دار از دور خارج میشن

نام : مهران سپهری زمان : ۱ اسفند ۱۳۹۶ _ ۱۳:۰۳:۵۵

مطابق بند ۱۰۴ اصلاحیه قانون تجارت، «هرگاه در مجمع عمومی تمام موضوعات مندرج در دستورجلسه مجمع مورد اخذ تصمیم واقع نشود هیات رییسه مجمع با تصویب مجمع می‌تواند اعلام تنفس کرده و تاریخ جلسه بعد را که نباید دیرتر از دو هفته باشد تعیین کند، تمدید جلسه محتاج به دعوت و آگهی مجدد نیست و در جلسات بعد، مجمع با همان حد نصاب جلسه اول، رسمیت خواهد داشت.» آقای جمشیدیان توجه کنید که استفاده از این بند فقط زمانی امکان پذیر است که با تصویب مجمع و تایید وزارت کشور، در جلسه بعد شرط حد نصاب جلسه اول مجمع احراز شود. مسلما این تعداد در جلسه بعد حضور نخواهند داشت و در دو هفته بعد با شروع مسافرت های عید، کاندیداهای جدیدی پیدا نخواهند شد. مشکل اصلی که در بالا اکثرا اشاره کردند، باید اساسی حل شود.

نام : دوست زمان : ۱ اسفند ۱۳۹۶ _ ۱۴:۵۹:۵۲

گفتند 25 کاندیدا بوده برای 21 عضو. بنابراین کافی بود. برای اعضای علی البدل زمانی که لازم شد، انتخابات ترمیمی انجام میشه.

نام : م.ب. زمان : ۱ اسفند ۱۳۹۶ _ ۲۰:۴۲:۳۱

سه سال پیش دسته بندی، بروشور رنگی، کانال تلگرام، تبلیغ و دسته بندی را دیدیم. یک نفر مستقل نمیتواند وارد باند شود و با این شبکه رقابت کند.

نام : همکیش زمان : ۱ اسفند ۱۳۹۶ _ ۲۲:۰۰:۵۰

من هم به عنوان یک هموند انجمن تهران که همیشه رای میدهم از اقای خسرویانی درخواست دارم کارهای نیمه کاره ای را که گفتند بخاطرش باید دوباره مجمع به ایشان رای بدهد که برای چهارمین بار وارد انجمن شود، لیست کند و به ما بگوید و یا برای کوتاهی در انجام وظیفه اش رسما از زرتشتیان عذرخواهی کند و دلیل کوتاهی خود را هم توضیح دهد

نام : همکیش زمان : ۲ اسفند ۱۳۹۶ _ ۱۰:۵۳:۵۵

به نظر من رییس انجمن و نماینده باید از مردم به خاطر بی اعتماد کردن مردم نسبت به انجمن عذرخواهی کنند. همچنین اعضای آینده انجمن بدانند که نایب رییس فعلی هم ادامه دهنده راه رییس است و ...

نام : مهربان زمان : ۲ اسفند ۱۳۹۶ _ ۱۵:۵۱:۰۱

دوستان و همکیشان و بزرگواران لطفا با هم همازور باشیم و بجای متهم کردن همدیگه و متلک انداختن به فکر جامعه مون باشیم همازوربیم. همازور همااشوبیم

نام : مهربان زمان : ۲ اسفند ۱۳۹۶ _ ۱۶:۱۶:۴۲

در اتفاقاتی که داره برای جامعه می افته همه فعالان و کنشگران جامعه دخیلند و همه باید مسیوولیت داشته باشند رییس انجمن و نماینده و غیره نداره!!! چرا بجای اینکه به فکر جامعه و برطرف کردن کمبودهای اون باشیم داریم توپ رو دایما می اندازیم تو زمین همدیگه و همدیگه رو متهم میکنیم آیا واقعا درد ما همینه که رییس انجمن و نماینده از مردم عذرخواهی کنند!! اگر عذرخواهی کنند مشکلاتمون درست میشه??!! اگر به راستی اینگونه است آقای دکتر خسرویانی و آقای دکتر اختیاری لطفا در جلسه مجمع عمومی انجمن بیایید و بابت کارهای نامناسبی که انجام دادین و مردم از دست شما ناراحت شدند و به همین دلیل جو انجمن رو خراب دیدند و نامزد هیت مدیره نشدند عذرخواهی کنین ببینیم بقیه قضایا و مشکلاتمون جامعه حل خواهد شد?? یا باز هم عادت داریم همدیگه رو تخریب کنیم و تنها کاری رو که یاد گرفتیم انداختن توپ در زمین بغل دستی مون هست؟؟؟؟

ثبت دیدگاه

نام

رايانامه

ديدگاه

دیدگاه خصوصی است بله

برای ثبت دیدگاه عبارت امنیتی تصویررو به رو را وارد کنید.



نظر سنجی

برای خرید کتاب چه چیزی را در نظر می‌گیرید؟

هموندی در خبرنامه

آدرس رایانامه (:ایمیل) خود را وارد کنید تا خبرنامه ی امرداد روزانه نوشتارهایمان را برای شما بفرستد