تاریخ پست:1396/12/8 16:20
خبرنگار امرداد: پوروچیستا رستمی

43 دوره است که انجمن زرتشتیان تهران به عنوان یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین ارگان‌های زرتشتی، خویشکاری‌های بسیاری را در هازمان زرتشتی بر دوش دارد. هموندان این انجمن با رای مردم برگزیده شده و در قالب کمیسیون‌های گوناگون می‌کوشند تا مشکلات هازمان زرتشتی را بر طرف سازند.

رابطه‌ی دوسویه‌ی انجمن و مردم سبب می‌شود همچنان که هموندان انجمن از زرتشتیان توقع مشارکت در انتخابات و همکاری در اجرای تصمیمات را دارند، زرتشتیان نیز به عنوان هموندان هازمان زرتشتی از نمایندگان برگزیده شده‌ی خود چشم‌داشت‌هایی (:توقع) داشته باشند.

شما زرتشتیان نیز می‌توانید انتظارات خود را از انجمن به شکل دیدگاه در این خبر بگذارید.

امید است که این دیدگاه‌ها، سبب نزدیک شدن مردم و انجمن زرتشتیان تهران شود.


تاریخ پست:1396/12/8 16:20 اشتراک گذار ی در تلگرام
شمار بازدید :1169

دیدگاه هموندان

نام : همکیش زمان : ۸ اسفند ۱۳۹۶ _ ۱۶:۴۷:۵۹

به نوبه خودم خواهان انجمنی هستم که وابسته به سیاستمداران نباشد و برای تحقق منافع جامعه تلاش کند.

نام : ماوندادی زمان : ۸ اسفند ۱۳۹۶ _ ۲۳:۰۷:۰۱

انجمن تهران و یزد و شیراز و...همه از دل جامعه زرتشتیست ولی انجمن تهران مشکلات بزرگی دارد که برای کاندیدا شدن هم کسی رقبت نمیکنه. 1. خود بزرگ بینی. (خودرا مادر جامعه میداند) 2. بیشتر مرد حرفن نه مرد کار 3.به خواسته مردم اهمیت ندادن (آش درگذشت اشوزرتشت و....)

نام : فرهاد زمان : ۹ اسفند ۱۳۹۶ _ ۰۴:۲۷:۴۱

از انجمن انتظار دارم که در پذیرفتن مشتاقان ظرفیت بالاتری داشته باشد

نام : آموزگار زمان : ۹ اسفند ۱۳۹۶ _ ۰۷:۱۷:۵۹

از انجمن حداقل حمایت و مزایای قانونی را انتظار دارم. در انجمن زرتشتیان تهران، حق گرفتنی است. برای حداقل حقوق باید التماس کرد.

نام : کارمند انجمن زمان : ۹ اسفند ۱۳۹۶ _ ۱۰:۱۹:۲۴

انتظارم از انجمن این است که قانونی رفتار کند نه اینکه هر جا به نفعش است قانون را وسط بکشد و هرجا که به زیانش است قانون را دور بزند این کردار نیک نیست. کارمندی که 12 سال سابقه‌ی کار در انجمن دارد با کارمندی که همین امروز استخدام شود هردو پایه حقوق میگیرند آیا این قانون است؟

نام : سرباز کوروش بزرگ زمان : ۹ اسفند ۱۳۹۶ _ ۱۰:۲۰:۰۴

با درود. انتظار میرود که برنامه هایی را پیگیری و اجرا نماید که غیر زرتشتیان هم بتوانند از ان استفاده کنند.

نام : بابک زمان : ۹ اسفند ۱۳۹۶ _ ۱۴:۰۵:۴۲

من آرزو دارم انجمن از بند کارهای روتین و اجرایی خارج شود و بیشتر برای درازمدت برنامه ریزی کند. مسایلی مانند جمعیت، اشتغال، مسکن، اقتصاد و ...

نام : زرتشتی ناراضی زمان : ۹ اسفند ۱۳۹۶ _ ۱۹:۳۷:۳۳

انجمن زرتشتیان تهران؛برای زرتشتیان چه کار می کنند؟ چه مزایا و خدمات رفاهی به همکیشان می دهد؟ فقط هر وقت کسی اعتراض میکند،می گویند وضع مالی انجمن خوب نیست!!! پس اینهمه اموال و دارایی خیراندیشان که در چپاول انجمن است،چیست؟ میتوان نتیجه گرفت که: یا انجمن به مردم دروغ می گوید یا آنقدر مدیریت بی کفایتی دارد که نمیتواند از اموال انجمن به درستی و به نفع مردم استفاده کند ؛یا همه ی درآمد هنگفت انجمن به جیب از ما بهتران میرود !!! امیدوارم یکبار هم که شده؛جواب مردم را درست بدهند و نگویند ما از اموال انجمن؛درآمدی نداریم و ....

نام : ماوندادی زمان : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ _ ۲۲:۵۶:۰۵

درود بر بهدین ناراضی ایکاش کمی با اندیشه مینوشتید خیراندیشی که مالش رو در اختیار انجمن قرار میده انجمن نمیتونه اون رو بجر نیت نامه خرج کنه برای امکانات رفاهی و ... باید نیک اندیشان پولی در اختیار انجمن بگذارند و نیت نامه ان را خدمات رفاهی برای جامعه باشد. مثل سالن خسروی. مارکار. کوشک و.....

نام : زرتشتی ناراضی زمان : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ _ ۱۲:۰۶:۵۴

درود؛ جناب آقای ماوندادی؛ سپاسگزارم که پاسخگو بودید. منظور شما این است که وقتی شخصی ملک یا اموال خود را به انجمن میسپارد؛صرفاًبرای استفاده اعضای انجمن است؛یا خیراندیشان برای بهبود جامعه زرتشتی و زرتشتیان دهش می کنند؟و آیا انجمن وظیفه ای در قبال آسایش همکیشان دارد یا نه؟شاید اگر وضعیت رفاهی زرتشتیان در ایران خوب بود و پشتوانه محمکی داشتند اینقدر مهاجرت صورت نمی گرفت یا تعداد فرزندان هر خانواده یک یا نهایتاً ۲ فرزند نبود!!! در ضمن می خواستم بدانم زرتشتیان برای چه مواردی می توانند از سالن خسروی و مارکار بدون پرداخت هزینه استفاده کنند؛مگر این مکانها در نیت نامه اشان برای خدمات رفاهی بهدینان نیست. شاید فردی بخواهد مراسم عروسی و ... را در این سالنهابرگزار کند و پذیرایی را خودش انجام دهد؛آیا این کار امکان دارد؟؟؟ با سپاس فراوان

نام : همکیش زمان : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ _ ۰۸:۳۴:۳۸

با درود صحبت از نیت نامه اومد ایا میتوان از انجمن سوال کرد کجای نیت نامه خانه موقوفه واقع در خ به افرین که نوسازی شد نوشته که در اختیار غیر همکیش قرار بگیردوانجمن به دانشگاه اجاره بدهدوان را تبدیل به خوابگاه کندپس یکی از انتظارات ما از انجمن عمل کردن به نیت نامه میباشد2-کل امور موقوفه که درامد زاست به تصمیم ورای وکیل انجمن وابسته نباشد چه در انجمن پیشین اقای شهابی و فعلی سرتیپی و رای و نظر نهایی را اعضا در جهت منافع جامعه بدهنددر ضمن اقای ماوندادی به عنوان مثال پول دریافتی ازوزارت بهداشت جهت درمانگاه یگانگی پرداخت شد میشه توضیح بدین کجا هزینه شد .

نام : فرشيد زمان : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ _ ۱۲:۳۰:۱۲

کاش انجمن ویا جامعه ابزاری و یا نرم افزاری تهیه میدید که ما بتوانیم دورهای انجمن را با ان نرم افزار مقایسه کنیم وحداقل ارزیابی میداشتیم البته ارزیابی ترازنامه مالی هست اما تراز کاری وفرهنگی ودینی ویا خدمات نامشهود نداریم بهتره استین ها را بالا بزنیم ودر تدارک ان باشیم انتظار ما از انجمن اینه که حداقل سه ماه یکبار گزارش عملکرد خودش را اعلام و نشستی بگزارد تا درد دل مردم را بشنود انتظار است که رییس انجمن تابع ارای جمع باشدنه دیکتاتوری فردی انتظار داریم دوشنبه ها فقط وظیفه خود ندانند روزهای دیگه هم در انجمن حضور داشته باشتد انتظار داریم از انتقاد مردم نترسند مردم از سر دلسوزی نقد میکنند انتظار داریم مشکل موقوفه رستم ابادیان پنج ساله حل نشده حل بشه انتظار داریم مشکل قصر فیروزه م مشکل با سپاه را علنی بدون ترس و واهمه اعلام کنتد انتظار داریم ٣ درصد حق مدارس را بگیرند چی شد انتظار داریم حداقل کمیسیونی برای تصمیم سازی جهت تصمیم گیری در دستور کار خود قرار دهند وانتظارا............

ثبت دیدگاه

نام

رايانامه

ديدگاه

دیدگاه خصوصی است بله

برای ثبت دیدگاه عبارت امنیتی تصویررو به رو را وارد کنید.



هموندی در خبرنامه

آدرس رایانامه (:ایمیل) خود را وارد کنید تا خبرنامه ی امرداد روزانه نوشتارهایمان را برای شما بفرستد

Real Time Analytics