تاریخ پست:1397/1/15 13:24
با برگزاری نشست پرسش و پاسخ؛

پرسش‌ شما از هموندان گردش 43 چیست؟

خبریار امرداد: گوهر برومندی

پرسش و پاسخ از گردش 43 انجمن زرتشتیان تهرانتارنمای «امرداد» برآن است تا پرسش‌های همکیشان را در نشست پرسش و پاسخ گردش 43 انجمن زرتشتیان تهران بازگو کند.
زرتشتیان برای مشارکت بیشتر می‌توانند پرسش‌های خود را در کادر ثبت دیدگاه که در پایین نوشتار آمده است، بنویسند تا «امرداد» از سوی آن‌ها در نشست پرسش و پاسخ آدینه بازگو کند. گفتنی است که «امرداد» پرسش‌ها را تا رسیدن به پاسخ پیگیری می‌کند.  گزارش این نشست در تارنما ی امرداد یا در ویژه‌نامه‌ی زرتشتیان منتشر می‌شود.
سومین نشست پرسش و پاسخ گردش 43 انجمن زرتشتیان تهران آدینه 17 فروردین‌ماه 1397 خورشیدی از ساعت 9 و 30 دقیقه‌ی بامداد در تالار همایش دبیرستان فیروزبهرام برگزار می‌شود. روابط‌عمومی انجمن زرتشتیان تهران برگزار کننده‌ی نشست پرسش و پاسخ است.


تاریخ پست:1397/1/15 13:24 اشتراک گذار ی در تلگرام
شمار بازدید :988

دیدگاه هموندان

نام : فراز زمان : ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ _ ۱۳:۵۹:۵۰

روزبخیر دلیل برگزاری نشست پرسش و پاسخ در نزدیکی زمان انتخابات چیست؟ چرا در این چند سال سکوت بود و کسی پاسخگو نبود؟

نام : هوشمند زمان : ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ _ ۱۴:۲۲:۰۶

به نظر من روش نام نویسی از کاندیداها و کلا برگزاری انتخابات انجمن زرتشتیان تهران از پایه و اساس اشتباه و اصولی نیست در روز مجمع باید چند نفر بی طرف بعنوان هییت نظارت انتخاب شوند و نام نویسی و تایید صلاحیت و برگزاری انتخابات توسط هییت نظارت انجام شود نه اینکه خود انجمن نام نویسی و انتخابات را برگزار کند. روشی که در حال حاضر انجام میشه کلا اشتباهه

نام : بهروز زمان : ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ _ ۱۴:۴۸:۲۰

در آغاز گردش 43 قراربود روابط عمومی قوی یخ میان مردم و انجمن زرتشتیان را بشکند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.نایب رییس انجمن که در کمیسیون روابط عمومی هستند قرار بودمصوبات و گزارش نشستها رو روی سایت انجمن قرار دهند تا مردم در جریان کار باشند چرا این اتفاق نیفتاد و منتخب مردم اندیشه‌هایش عوض شد؟

نام : ... زمان : ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ _ ۱۵:۱۷:۰۵

اگر حکم دادگاه به نفع انجمن تهران است چرا منتشر نمیشود؟!

نام : فرشید زمان : ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ _ ۲۱:۰۹:۱۶

با بهترین درودها ، چرا سایت انجمن در خارج از ایران بویژه کانادا خطا 403وForbidden میدهد . تا بحال چندین بار اعلام کردم ولی توجهی نشده!! ایا میخواهند زرتشتیان خارج از اخبار و رویدادهای انجمن اطلاع پیدا نکنند؟ تا ...

نام : شهریار زمان : ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ _ ۰۸:۰۲:۲۷

با درود و خجسته باد نوروز جمشیدی چرا در بعضی مواقع و به خواست یکنفر ، اساسنامه انجمن زرتشتیان تهران زیر پا نهاده میشود ؟ ( فردی که نبایدنام بنویسد با وساطت دوباره عضو میشود و رییس هم میشودمگر این اساسنامه با خرد جمعی نوشته نشده ؟ 2- آیا تمهیداتی در نظر گرفته نمیشود با بودن تعداد زیاد اعضای انجمن زرتشتیان تهران کار مثبتی صورت نمیگیرد و نباید به دلیل تظاهر اینقدر عضو در انجمن باشند ؟ 3- اگر رییس انجمن از خود اختیار نداشته باشد و از دیگری فرمان میگیرد ( نه خرد جمعی ) نباید استعفا از ریاست بدهد یا کنار گذاشته شود ؟ سپاسگزار خواهم بود اگر پاسخی داده شود .

نام : همکیش زمان : ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ _ ۰۰:۵۰:۰۹

ضمن تشکر از حسن نیت سایت امرداد سوالم از سایت امرداد در این باره این است که آیا هدف شما نمره بیست گرفتن انجمن در پایان این جلسه است ؟ چون انجمن همانند محصلی که سوال امتحان را دارد جواب آن را تمرین و حفظ میکند.پس بهتر است برای تست و آزمایش این افراد را با سوالاتی مواجه کنیم که متوجه عملکردشان شویم .گرچه این افراد تحصیلکرده با هوش و ذکاوتی که دارند همیشه پاسخهای برای پیچاندن و یا به طریقی جواب را نمیدهند در آستین دارند.با سپاس مجدد از حسن نیت سایت امرداد

نام : خسرو زمان : ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ _ ۱۴:۰۰:۲۲

خواهشا یه فکری واسه رستم باغ بکنید افزایش بیش از ۳۰ درصدی اجاره ها تو این شرایط اقتصادی و کسب و کار پرداخت ماهیانه ۵۰ هزار تومان برای داشتن خودرو و هزینه پاکسازی ۳۰ هزار تومان در حالی که خدماتی هم نمیدن به نظرتون انصافه

ثبت دیدگاه

نام

رايانامه

ديدگاه

دیدگاه خصوصی است بله

برای ثبت دیدگاه عبارت امنیتی تصویررو به رو را وارد کنید.



مطالب مرتبط

هموندی در خبرنامه

آدرس رایانامه (:ایمیل) خود را وارد کنید تا خبرنامه ی امرداد روزانه نوشتارهایمان را برای شما بفرستد

Real Time Analytics