تاریخ پست:1397/2/25 12:30
سپاسداری از مهناز زنده‌نوش؛ آموزگار جمشیدجم

آموزگار زرتشتی نمونه شناخته شد

خبریار امرداد: گوهر برومندی

مهناز زنده‌نوش آموزگار نمونه دبستان جمشیدجم

آموزگار زرتشتی دبستان جمشیدجم در منطقه‌ی 12 آموزش و پرورش نمونه شناخته شد.
مهناز زنده‌نوش آموزگار با پیشینه‌ی دبستان پسرانه‌ی جمشیدجم در منطقه‌ی 12 آموزش و پرورش تهران آموزگار نمونه شناخته شد و شنبه 22 اردیبهشت‌ماه 1397 خورشیدی در حضور مسوولان منطقه از وی سپاسداری شد.
زنده‌نوش درباره‌ی پیشینه‌ی آموزگاری خود به تارنمای «امرداد» گفت‌: از سال 64-1363 خورشیدی در کرج به پیشه‌ی آموزگاری مشغول شدم و از سال 1370 خورشیدی همزمان با آمدن به تهران در دبستان پسرانه‌ی جمشیدجم سرگرم به کار شدم و پیوسته در این دبستان، پایه‌ی پنجم را تدریس کردم. از دو سال گذشته به دانش‌آموزان پایه‌ی دوم آموزش می‌دهم. در این میان، از سال 1372 تا 1375 خور شیدی را مرخصی داشتم. 
وی از این که در خدمت هازمان زرتشتی بوده و به آموزش دانش‌آموزان پرداخته است ابراز خرسندی کرد و در ادامه گفت: از این که دانش‌آموزانم به جایگاهی والا از دانش رسیده‌اند و پس از گذشت سال‌ها هنوز هم به یاد من هستند و برای مناسبت‌های ویژه مانند بزرگداشت روز معلم از من یاد می‌کنند و گویای خاطرات خوب گذشته هستند بسیار شادمانم.

 


تاریخ پست:1397/2/25 12:30 اشتراک گذار ی در تلگرام
شمار بازدید :1122

دیدگاه هموندان

نام : همایون مهرزاد زمان : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ _ ۱۵:۵۶:۰۳

شادباش فراوان وهمیشه خوبان با کارنیک درخاطره ها باقی میمانند

نام : فرامرز پوررستمی زمان : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ _ ۰۰:۴۳:۵۵

با درود. چه خبر شادی بخشی است. برای ایشان دیر زیوی و شاد زیوی آرمان دارم. ایدون باد!

نام : مروارید زمان : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ _ ۰۰:۵۹:۱۴

واقعآ که خانم زنده نوش نمونه بودید فرزند من الآن 26 ساله است وشما معلم کلاس پنجم ایشان بودید از دید من وفرزنم بهترین معلم جمشید جم بودید موفق باشید.

نام : فرهی زمان : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ _ ۰۱:۳۵:۵۶

با درود فراوان ، موفقیت شما مایه افتخار ماست. تندرستی و شادی شما را آرزومندم

نام : فیروزه فرودی زمان : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ _ ۰۸:۳۰:۵۶

بانو زنده نوش گرامی شادباش بسیار برای این گزینش شایسته. پیروزیهای روزافزون برایتان از اهورامزدا خواستارم.

نام : فرشته شامردانی زمان : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ _ ۱۰:۰۹:۰۹

خانم زنده نوش همکار و دوست گرامی انتخاب شما به عنوان معلم نمونه را شادباش گفته انشالله تندرست و شاد باشید

نام : نوشین پشوتن زمان : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ _ ۱۰:۱۷:۱۶

خانم زنده نوش همکار گرامی انتخاب شما را به عنوان معلم نمونه شادباش گفته با ارزوی بهترین ها برای شما و خانواده گرامی

نام : بهروز جمشیدیان زمان : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ _ ۱۰:۴۹:۵۹

درود بر شما استاد گرامی و دیگر دبیران باهمت و سختکوش هازمان زرتشتی که با شکیبایی و دانش خود به فرزندان ما و سرمایه های اینده دین بهی اموزش چگونه زیستن و انسان بودن میاموزید... براستی برای جبران زحمات شما بزرگواران هیچ پاداش مادی پاسخگو نخواهد بود .امیدوارم حداقل با سپاسداری معنوی خویش بتوانیم ذره ای از سختی های کار شما را جبران کنیم و بزرگان مسیول شما را به چشم پدران و مادران خویش بدانند و پاسداشت زحمات شما را خویشکاری خود دانسته نه منت... شاد و به کامه باشید..

نام : آناهیتا جوانمردیان زمان : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ _ ۰۰:۰۷:۳۳

خانم زنده نوش عزیزهمکار خوبم انتخاب بجا و شایسته شما را به عنوان معلم نمونه شاد باش گفته و برای شما و خانواده بهترینها را از اهورامزدا خواهانم.

ثبت دیدگاه

نام

رايانامه

ديدگاه

دیدگاه خصوصی است بله

برای ثبت دیدگاه عبارت امنیتی تصویررو به رو را وارد کنید.



هموندی در خبرنامه

آدرس رایانامه (:ایمیل) خود را وارد کنید تا خبرنامه ی امرداد روزانه نوشتارهایمان را برای شما بفرستد

Real Time Analytics