لوگو امرداد

تمدید نام‌نویسی در جشنواره موسیقی زرتشتیان

photo 2022 10 27 23 23 57نام‌نویسی در بیست‌و‌سومین جشنواره موسیقی زرتشتیان سراسر دنیا تا یکشنبه ٨ آبان ادامه دارد.
پیرو آگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی، نام‌نویسی در این دوره به شیوه اینترنتی از تارنما به نشانی https://jashnvaremoosighi.kdz.ir/2022/10/21/reg23/ انجام می‌شود. هنرمندان زرتشتی خواهان شرکت در این رویداد هنری، پیش از پر کردن فرم نام‌نویسی، آیین‌نامه‌ی بیست‌وسومین جشنواره موسیقی را نیز بخوانید. برپایه‌ی آیین‌نامه‌ی برگزاری، جشنواره موسیقی در سه بخش رقابتی، غیررقابتی و جنبی برگزار می‌شود و دارای دو مرحله‌ی مقدماتی و پایانی است. نام‌نویسی در دو بخش گروه‌نوازی و تک‌نوازی، در دو بخش‌ رقابتی و غیررقابتی جداگانه است. شرکت‌کنندگان می‌بایست آثار خود را به صورت فایل ضبط‌شده بر روی لوح فشرده به کانون دانشجویان زرتشتی بفرستند. همچنین می‌توانند آثار خود را به نشانی kdz_id@ شناسه تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی بفرستند.
همکیشان برون مرز می‌توانند تنها در بخش غیررقابتی شرکت کنند و ویدیوهای اجرای‌شان به گونه‌ی اختصاصی در اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی به نمایش گذاشته خواهد شد.
هرگونه پرسش درباره جشنواره موسیقی را به شناسه‌ی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی kdz_id@ پیام دهید. کانون دانشجویان زرتشتی با شماره‌های تماس 66744670 021- 66706419 021 پاسخگو است.
امسال بیست و سومین دوره جشنواره موسیقی زرتشتیان، 25 آذرماه حضوری برگزار خواهد شد. جشنواره موسیقی زرتشتیان، نخستین و تنها جشنواره موسیقی رسمی و دارای مجوز ارشاد زرتشتیان در ایران است. این رویداد هنری در نخستین سال های برگزاری با نام همایش موسیقی برگزار می‌شد و سپس‌تر با توجه به پیشرفت و بهبود سطح، نام آن به جشنواره موسیقی دگرگون یافت.

آیین-نامه-جشنواره-موسیقی- 23

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30