لوگو امرداد

انتخابات و تصویب اساسنامه جدید در مجمع انجمن همازور

مجمع همگانی عادی سالیانه و مجمع همگانی فوق‌العاده انجمن همازور با انتخابات و تصویب اساسنامه جدید برای تاثیرگذاری در سطح ملی همراه بود.

پیرو گزارش هیات‌رییسه‌ مجمع همگانی، مجامع عادی و فوق‌العاده انجمن همازور با دستور جلسه‌ی گزینش هیات‌مدیره گردش سوم، گزینش بازرسان و ارایه عملکرد هیات‌مدیره و تراز مالی همراه به تغییراتی در بند اساسنامه، چهارشنبه‌ ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خورشیدی در کتابخانه محوطه کدخدا کنار آتشکده زرتشتیان یزد برگزار شد.

مجمع همگانی انجمن همازور با باشندگی همکیشان از ساعت ۱۶ با آیین نیایش و گات‌هاخوانی مه‌بانو آفرین و سهیلا مهربانی آغاز شد.

با توجه به باشندگی حدنصاب لازم هموندان، در ابتدای جلسه، مجمع عمومی رسمیت یافت. موبد بهروز نجمی‌زاده به‌عنوان رییس مجمع و رستم مهربابا به‌عنوان منشی، مهربانو فرودی و مژگان جمشیدی به عنوان ناظران مجمع در جایگاه هیات گرداننده‌ی مجمع عمومی با رای باشندگان برگزیده شدند.

نخست فرزانه بمانی سخنگوی انجمن همراه با خوش‌آمدگویی برنامه‌ها مجمع را بازگفت و در ادامه فیروزه پورشسب درباره همازوری در جامعه سخنانی را بیان داشت.

منوچهر ارغوانی، فرنشین انجمن همازور با خوش‌‌آمدگویی به باشندگان  گزارش از عملکرد هیات‌مدیره  انجمن را به مجمع همگانی ارایه کرد و همچنین درباره تغییر اساسنامه و افزودن بندهایی به آن توضیح داد. و بعد از آن ترازنامه مالی تهیه‌شده از سوی کورش مسرتی، خزانه‌دار انجمن با گزارش رستم بهرامیان بازرس انجمن، برای باشندگان خوانده شد.

سپس پیرو بند ۴ دستور جلسه ، برای برگزیدن هموندان اصلی و جانشین هیات‌مدیره و بازرسان، از داوطلبان سمت‌های یادشده که پیشتر نام‌نویسی انجام داده بودند، رای‌گیری کتبی انجام و از میان ۱۴ داوطلب، همودان هیات‌مدیره و بازرس به شرح زیر بیشترین رای را آوردند:

شهین دینیاریان، گیتی موبد، فرزانه بمانی، منوچهر ارغوانی و رستم پشوتنی‌زاده به‌عنوان هموند اصلی هیات‌مدیره و میترا موبد و بهنوش اختری به‌عنوان هموندان جانشین گردش سوم هیات مدیره انجمن همازور برگزیده شدند.

در انتخابات بازرس، رستم بهرامیان‌فرشید، بازرس اصلی شناخته شد و شاهرخ کلانتری‌فر، بازرس جانشین است.

با تغییر اساسنامه انجمن همازور، این انجمن یکی از نهادهای زرتشتی است که در سطح ملی می‌تواند فعالیت داشته باشد. اساسنامه جدید نشان‌دهنده‌ی گسترش و تاثیرگذاری بیشتر این نهاد در سطح ملی است.

1 26 2 21 3 22 4 21 5 19 6 20 7 19 8 15 9 15 10 18 11 18 12 16 13 17 14 16 19 12 20 12 21 12

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-04-13