لوگو امرداد

بهبود آموزش با هم‌اندیشی در دبیرستان فیروز بهرام

دبیرستان و هنرستان ماندگار فیروز بهرام میزبان خانواده‌های دانش‌آموزانی بود که می‌خواهند سال آینده را در مدرسه فیروز بهرام درس بخوانند. 

این برنامه آدینه 28 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ بامداد برای بهبود کیفیت آموزشی و آگاهی از دغدغه‌های پدرها و مادرهای دانش‌آموزان ورودی جدید برگزار شد. نخست، بهرام برومند، مدیر دبیرستان و هنرستان ماندگار فیروز بهرام همراه با خوشامدگویی و سپاس از باشندگان به معرفی خود به‌عنوان مدیر دبیرستان و همچنین وفا دینیاریان به‌عنوان مشاور تحصیلی مدرسه و مهنوش رستمی فرنشین انجمن اولیا و مربیان پرداخت. در ادامه درباره‌ی کارهای انجام‌شده در این یک سال مدیریت‌شان گزارش داد. بهرام برومند گفت: از مهم‌ترین کارها می‌توان به راه‌اندازی اتاق مطالعه مدرسه برای دانش‌آموزان اشاره کرد. دانش‌آموزان می‌توانند در آنجا تا ساعت ۱۸ به مطالعه آزاد بپردازند. برگزاری اردوی نوروزی برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم در راستای آمادگی بیشتر برای آزمون‌ها و کنکور سراسری، افزودن مشاور تحصیلی به مدرسه برای پیگیری درسی و پاسخ به پرسش‌های دانش‌آموزان، تشکیل تیم والیبال مدرسه فیروزبهرام برای نخستین‌بار و شرکت‌کردن آن‌ها در مسابقات والیبال جام وهمن، برگزاری آیین دینی، آیینی و گهنبار در سال تحصیلی، بازگشایی کتابخانه مدرسه و به‌روز آوری کتاب‌های درسی و کمک آموزشی، برگزاری کلاس‌های تقویتی و تست برای دانش‌آموزان و موارد دیگر را می‌توان اشاره کرد. ایشان هدف از دعوت اولیا و برگزاری نشست آگاهی از دغدغه‌های والدین دانش‌آموزان چه در حوزه‌ی آموزش و چه در زمینه‌ی فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی بیان کرد. پس از آن از اولیای دانش‌آموزان خواست که پرسش‌های خود را مطرح کنند.

در این نشست که بیشتر با رویکرد پرسش و پاسخ و بیان دغدغه‌های اولیای دانش‌آموزان برگزار شد، گروهی از انجمن اولیا و مربیان مدرسه به ریاست مهنوش رستمی و مشاور تحصیلی دبیرستان وفا دینیاریان و هموند کمیسیون آموزشی انجمن زرتشتیان تهران، فرشاد فرهی‌فر نیز باشنده بودند.

در ادامه‌ی نشست به پرسش‌های خانواده‌ها که بیشتر در زمینه‌ی فرهنگی، کادر آموزشی، مالی و … بود نیز پاسخ داده شد.

وفا دینیاریان به توانایی و پتانسیل بالای دانش‌آموزان زرتشتی اشاره کرد و با بیان این‌که هرگاه در هر پایه تحصیلی دانش‌آموزان زرتشتی بیشتری در مدرسه بوده‌اند به شوند رقابت ایجادشده میان آن‌ها، دبیرستان نیز موفق‌تر عمل کرده و دارای رتبه‌های برتر بیشتری در کنکور سراسری شده است. وی از والدین خواست تا فرزندان خود را برای نام‌نویسی به دبیرستان فیروزبهرام بیاورند و به خانواده‌های دیگر نیز این کار را سفارش کنند.

دینیاریان به خانواده‌ها این آسودگی خاطر را داد که کادر تحصیلی دبیرستان از برترین مدرسان کارآزموده‌ی کشور تشکیل‌شده و هیچ کوتاهی در روند آموزش به دانش‌آموزان نداشته و از پتانسیل بالایی برخوردار هستند.

در ادامه مهنوش رستمی، فرنشین انجمن اولیا و مربیان، به برخی از پرسش‌ها و دغدغه‌های مالی اولیا پاسخ داد.

بهرام برومند، مدیر دبیرستان نیز درباره‌ی ارزش‌نهادن به فرهنگ والای دین زرتشتی در مدرسه و توجه بالا به این ارزش فرهنگی اشاره کرد.

فرشاد فرهی‌فر نیز پیرامون پشتیبانی‌هایی که انجمن زرتشتیان تهران از مدارس زرتشتی انجام‌ داده است، سخن گفت و به برخی ابهامات پیش‌آمده درباره‌ی سرویس مدارس و دیگر پرسش‌ها پاسخ داد. همچنین بیان داشت یکی از دغدغه‌های بنیادین انجمن زرتشتیان تهران، آموزش فرزندان زرتشتی است.

در پایان این نشست که ۲ ساعت به درازا انجامید و با پذیرایی هم همراه بود خانواده‌ها از امکانات مدرسه شامل کلاس‌های هوشمند، سایت‌های کامپیوتر،کلاس مطالعه، آزمایشگاه‌های تجهیزشده و موارد دیگر بازدید کردند.

0 12 1 41 2 33 3 35 4 33 6 32 7 32 8 27 9 26 10 27 11 26

فرتور از دبیرستان فیروز بهرام است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-04-13