لوگو امرداد

بازدید شهردار منطقه ۱۴ از آرامگاه زرتشتیان تهران

امیر شهرابی فرهانی شهردار منطقه ۱۴ شهرداری تهران و مهدی قاسمی، شهردار ناحیه شش از آرامگاه قصر فیروزه دیدن کردند.

پیرو گزارش فیروز خسرویانی، دبیر هیات اجرایی آرامگاه قصر فیروزه، در این بازدید امیر شهرابی و مهدی قاسمی به همراهی هیات همراهشان، با ویژگی‌های این مکان و تاریخچه آن آشنا شدند. همچنین آن‌ها در جریان چگونگی خرید این زمین‌ها از سوی روانشاد ارباب کیخسرو شاهرخ برای زرتشتیان ساکن تهران که بخشی از آن تبدیل به آرامستان شده است، قرار گرفتند و در ادامه این دیدار چگونگی همکاری با شهرداری منطقه ۱۴ نیز بخشی از گفت‌وگوها بود.

امیر شهرابی فرهانی شهردار منطقه ۱۴ شهرداری تهران و مهدی قاسمی، شهردار ناحیه شش در ادامه این دیدار به مزار جان‌باختگان زرتشتی و ارباب کیخسرو شاهرخ رفتند و با پیشکش شاخه‌های گل یاد آن‌ها را گرامی داشتند.

بر پایه‌ی این گزارش، این بازدید که در روز چهارشنبه ۱۶ خورداد ماه ۱۴۰۳ انجام شد، کورش آذرگشاسبی جانشین فرنشین گردش ۴۵ انجمن زرتشتیان تهران، بابک شهریاری رابط انجمن زرتشتیان تهران و هیات اجرایی آرامگاه قصر فیروزه تهران به همراه هموندان هیات اجرایی قصر فیروزه میزبان شهرداران و هیات همراه بودند.

برگرفته از کانال واتساپی انجمن زرتشتیان تهران

1 6بابک شهریاری، هموند انجمن زرتشتیان تهران ، کورش آذرگشاسبی، جانشین فرنشین گردش 45 انجمن زرتشتیان تهران به همراه امیر شهرابی و مهدی قاسمی وهیات همراه 2 4 3 4دکتر امیر شهرابی فرهانی، شهردار منطقه 14 4 4بازدید از آرامگاه ارباب کیخسرو شاهرخ از سوی مهندس مهدی قاسمی، شهردار ناحیه شش 5 46 4بابک شهریاری، کورش آذرگشاسبی، فیروز خسرویانی و شهرداران 7 4

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

10 پاسخ

  1. یاد فردوس کاویانی هنرمند عزیز دوران کودکی و نوجوانی و جوانی من با برنامه کودک محله برو بیا، فیلم اجاره نشین ها، سریال همسران و آژانس دوستی و……. گرامی باد.
    ما مردم ایران روزهای خوب و شادی با هنرمندی ایشان و امثال ایشان که الان جسمشان در بین ما نیست،داشتیم .
    از خداوند سبحان رحمت و بهشت برای ایشان خواستارم.روحش شاد.
    اگر فرصت کنم،میخوام حتما بیام آرامگاه، بر سر مزار فردوس جان دعا بخونم.

  2. یادی کنیم از ارباب کیخسرو بزرگ و فردوس کاویانی عزیز ، هنرمند پاک نهاد و فرهنگ دوست ،مرد نیکو سخن
    و عاشق وطن ، نمونه ایی از عزیزان زرتشتی کشور بود….

  3. درود خدا بر روح بزرگ زرتشتیان که از دنیای فانی رفته اند جماعت زرتشت واقعا انسانهای پاکی هستند

  4. آری روحشان شاد باد و در جوار رحمت خداوند مهربان غرق در آرامش و سرور باشند . آنها هم چون ما فرزندان آدم و حوا بودند و همه سعی کردند که انسانهای خوبی باشند و مفید برای دیگران و هموطنان . خدا فردوس کاویانی عزیز را هم بیامرزاد .

  5. این رویکرد ونکوداشت درگذشتگان هم میهمان زرتشتی بسیار شایسته بوده وامید آن میرود در آینده برای دیگر برنامه های آین مردم گرامی و دوست داشتنی پیگیری و پابرجا باشد.پاینده ایران،🇮🇷🌹

  6. بزرگی و عظمت شهرداران عزیز
    را منه مسلمان شیعه
    از این اقدام شایسته و زیبای ایشان
    با تک تک سلولهای بدنم حس کردم
    بدرستی شهرداران گرامی این شهر و مردمان محترمش از همه مذاهب هستند

  7. زرتشتیان بی آزار ترین مردم جهانند…ضمن پاسداشت از آیین کهن ایران زمین…یکتا پرست و میهن دوست هستند…

  8. سلام کاش نظافت خیابان همجوار تاجری سرکوچه ثقفی را شهردار و مسول ناحیه شش می‌دیدند به جای شاخ گل به نظافت این محدوده برسید هزار بار زنگ زدیم یکبار نظافت دیگه فراموش میکنند سطل آشغال همیشه سر ریز و جوی آب به جوی لجن و موش تبدیل شده و ….

  9. درود بر روان پاک هرکه در این خاک نکو زیست و نکو کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-04-13