لوگو امرداد

رویای سفر، بارسلونا؛ برای گردشگران ایرانی، روانه‌ی بازار کتاب شد

IMG 20240612 130808 236 1کتاب «رویای سفر، بارسلونا» از مجموعه‌ کتاب‌های راهنمای سفر به شهرها و کشورها برای بهره‌بردن گردشگران ایرانی در خرداد ۱۴۰۳ منتشر  و روانه‌ی بازار کتاب شد.

کتاب «رویای سفر، بارسلونا» پنجمین جلد از مجموعه‌ کتاب‌های راهنمای سفر به شهرها و کشورهاست که پس از کتاب‌های «پاریس»، «ایتالیا»، «وین» و «سوییس» چاپ و منتشر شده است.

کتاب «رویای سفر، بارسلونا»  دربردارنده‌ی آگاهی‌های ارزشمندی از روابط علمی و ادبی ایران و اسپانیا، روابط دیپلماتیک و رسمی هر دو کشور، ایران‌شناسی در اسپانیا و جدول وقایع‌نگار اسپانیا و ایران است.

کتاب در ۲۴۰ رویه (:صفحه) گلاسه‌ی رنگی، در سیزده فصل دارای نوشتارهایی در پیوند با جغرافیا و تاریخ اسپانیا و بارسلونا، روابط میان ایران و اسپانیا، محله‌ها، بناها، موزه‌ها، پارک‌ها و همچنین خوراک، جشن‌ها و رویدادهای فرهنگی، مرکزهای خرید، ادبیات و سینما و گشت‌های یک‌روزه از بارسلوناست.

رویای سفر، بارسلونا یک کتاب راهنمای گردشگری کامل برای سفر به این شهر است. این کتاب که به بسیاری از نیازهای یک گردشگر پاسخ می‌دهد، برای خواننده‌ی ایرانی شخصی‌سازی شده و در جریان تولید محتوای آن به سلیقه‌ی مسافران کشورمان توجه ویژه‌ای شده است.

کتاب با معرفی جغرافی و تاریخ اسپانیا و بارسلونا تا جایی که برای گردشگرانی که به مدت چند روز به این شهر سفر می‌کنند، کافی باشد، آغاز می‌شود و با معرفی جاذبه‌های گردشگری مانند بناها، موزه‌ها، تندیس‌های پرآوازه‌ی شهر، پارک‌ها پیش می‌رود. معرفی خوراک‌های گوناگون و رستوران‌ها و کافه‌ها با درج آدرس و ساعت کاری در کتاب فراموش نشده است. همچنین زمان برگزاری رویدادهای هنری و فرهنگی بارسلونا و معرفی مرکزهای خرید در بخش‌هایی از کتاب جای گرفته‌اند.

IMG 20240612 130808 057 1

معرفی فیلم‌ها و کتاب‌های مرتبط با بارسلونا و اسپانیا در بخش دیگری از کتاب آمده است. در لابه‌لای رویه‌ها، سه مسیر پیاده‌روی گرافیکی نیز درج شده است که گردشگر را در پرسه زدن در شهر بارسلونا یاری می‌کنند.

در انتهای کتاب برای کسب تجربه‌های بیشتر از سفر به بارسلونا، سه مقصد سفر یک‌روزه از بارسلونا نیز  معرفی شده‌اند.

این جلد از مجموعه‌ی کتاب‌های راهنمای سفر به شهرها و کشورها، همچون کتاب‌های دیگر این مجموعه، دارای کوتاه‌نوشت‌های تکمیلی در قالب «راز»، «پیشنهاد راهنما»، «مشاهیر»، «جالب است بدانید که» است.

کتاب رویای سفر، بارسلونا مجهز به مسیریابی به کمک تکنولوژی QRcode همراه است.

این مجموعه‌ که زیرنظر «آرش نورآقایی» و با مدیریت «نسیم محمدی» تهیه و گردآوری شده با آرمان آموختن بهتر و خلق خاطرات شیرین‌تر از سفر انتشار یافته و حاصل تولید محتوای ناب و ریزبینانه ‌است.

برای خرید این کتاب به بهای ۳۵۰ هزار تومان  به تارنمای www.gilgameshmag.com بروید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-04-03