لوگو امرداد

نشست هم‌اندیشی انجمن زرتشتیان تهران و هیات‌امنای موقوفه گیو برگزار شد

هم اندیشی انجمن تهران و هیئت امنای موقوفه گیوانجمن زرتشتیان تهران و هیات امنای موقوفه گیو در نشست هم‌اندیشی درباره راه‌های همکاری و پیوند بیشتر گفت‌وگو کردند.

پیرو گزارش انجمن زرتشتیان تهران، با توجه به هماهنگی‌های انجام شده از اواخر اردیبهشت‌ماه 1403، نشست هم‌اندیشی میان هیات امنای موقوفه گیو و هیات رییسه انجمن زرتشتیان تهران، در تاریخ بیستم خردادماه ۱۴۰۳، در محل دفتر موقوفه در رستم باغ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گردش ۴۵، در این نشست در زمینه‌ی جستارهای کلان و خرد موقوفه، همچنین درباره‌ی راه‌های همکاری و پیوند بیشتر میان انجمن و هیات امنای موقوفه نیز گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد.

پیشنهاد و ارایه‌ی راه‌حل‌هایی برای برخی موارد نیز بخشی از زمان نشست را به خود اختصاص داد.

در بخش پایانی نشست نیز با توجه به سودمند بودن این‌گونه هم‌اندیشی‌ها، باشندگان در نشست توافق کردند که این نشست‌ها ادامه داشته باشد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. بادرود در هییت مدیره گردش 43 انجمن زرتشتیان تهران سه نفر از اعضائ فعلی موقوفه ارباب رستم گیو ( رستم باغ) انتخاب و تعیین شدند در گوشه و کنار شنیده میشود که انجمن نمیتواند کاری در ارتباط با رستم باغ انجام دهد . این در حالی است که سه نفر از اعضا را انجمن انتخاب میکند. لطفا در صورت امکان سخنگوی انجمن با بررسی موضوع پاسخگو باشند. باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-04-11