لوگو امرداد

نام‌نویسی کنگره زرتشتیان آمریکای شمالی

kvi cvjajdhkنام‌نویسی برای هجدهمین کنگره زرتشتیان آمریکای شمالی (NAZC) 2024 هوستون، از دوم تیرماه آغاز می‌شود.

پیرو آگاهی‌رسانی برگزارکنندگان، انجمن زرتشتیان هوستون و فزانا، نام‌نویسی برای هجدهمین کنگره زرتشتیان آمریکای شمالی (NAZC) در روز شنبه، 22 ژوئن 2024 (دوم تیرماه 1403) راس ساعت 9 بامداد به وقت مرکزی آمریکا (تگزاس) آغاز می‌شود.

این کنگره که از 29 دسامبر 2024 تا یکم ژانویه 2025 در هوستون، تگزاس برگزار می‌شود، نوید یک رویداد مهم را برای جامعه زرتشتیان سراسر آمریکای شمالی و جهان می‌دهد. موضوع کنگره  نسل Z است. نسل Z نشان‌دهنده همه نسل‌های Zarathushti و همچنین نسل‌های نوجوانی و اوایل دهه بیست است.

سخنران اصلی این کنگره یک شخصیت برجسته جهانی خواهد بود و سخنرانان و پنل‌های دیگری نیز از چهره‌های برجسته و نوآوران زرتشتی حضور خواهند داشت. محل برگزاری کنگره، هتل رویال سونستا گالریا هوستون است و نرخ‌های تخفیف‌یافته اتاق برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

در صورت داشتن هرگونه پرسش در رابطه با کنگره، می‌توانید با ایمیل [email protected] تماس بگیرید. تمامی شرایط به همراه تاریخ در تارنمای ثبت‌نام به نشانی www.nazc2024houston.com موجود است. برای همکیشانی که از ایران تمایل دارند در این کنگره شرکت کنند، سفارش شده هر چه زودتر نام‌نویسی کنند تا زمان لازم برای درخواست ویزای ایالات متحده آمریکا را داشته باشند.

چنانچه موفق به گرفتن ویزا و حضور در کنگره نشدید، امکان بازپرداخت وجوه پس از کسر هزینه‌های اداری و سایر هزینه‌های بانکی قبل از تاریخ‌های مشخص شده وجود دارد. درخواست شده با توجه به آن تاریخ‌ها، چهارچوب زمانی را بسنجید و فقط در صورتی که فکر می‌کنید می‌توانید در آن بازه زمانی اقدام کنید، ثبت‌نام نمایید.

برای ثبت نام و رزرو جا لینک زیر را کلیک کنید:

https://nazc2024houston.com/online-registration

کنگره زرتشتیان 1 کنگره زرتشتیان 2

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-04-13