لوگو امرداد

نخستین نشست هم‌اندیشی انجمن زرتشتیان تهران

انجمن زرتشتیان تهراننخستین نشست هم‌اندیشی انجمن زرتشتیان تهران با کارشناسان ساختمان و زمین برگزار شد.

نخستین نشست کارگروه بررسی و هم‌اندیشی وضعیت زمین روانشاد جوانمردی پسین روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش نوذر نوذری، دبیر گردش ۴۵ انجمن زرتشتیان تهران و گزارش امرداد، این زمین در محله‌ی حکمت در منطقه‌ی یک تهران قرار دارد.

بر پایه این گزارش، در این نشست هم‌اندیشی افزون بر تنی چند از هموندان هیات مدیره گردش 45 انجمن زرتشتان تهران که افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران، کورش آذرگشاسبی، جانشین فرنشین انجمن زرتشتیان تهران، بابک شهریاری، فرنشین کمیسیون مالی، ساسان نیکنام، فرنشین کمیسیون املاک و ساختمان و نوذر نوذری، دبیر گردش 45 انجمن زرتشتیان تهران صاحب‌نظرانی شامل شهریار جویبانپور، شابهرام سلامتی پور، داریوش استاد، سهراب سلامتی، خداداد راسخی، مهران بختیاری، مهران شش برادران و فرشید اختری نیز باشنده بودند.

جستار این نشست نیز بحث و بررسی و تبادل‌نظر درزمینه‌ی راه‌های گوناگون بهره‌برداری از این زمین بود.

در بخش پایانی نشست نیز باشندگان موافقت کردند نشست‌های بعدی برای بررسی دقیق و کارشناسانه‌تر ادامه پیدا کند.

در نشست‌های بعدی متخصصان دیگری نیز با توجه به نیاز، دعوت خواهند شد.

برگرفته از گروه واتساپی خبررسانی هموندان انجمن زرتشتیان تهران

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. روانشاد بهمن جوانمردی تمام دارای زندگی خود را وقف انجمن زرتشتیان تهران نمود.
    اگر اشتباه نکنم ماه اردیبهشت به خاطر کاری به آتشکده رفتم نمی خواستم پای آتش بروم اما دیدم جناب موبد هرمز خسرویانی اوستا میخواند گفتگویی با این دوست عزیز داشتم بنابراین پای اوستا خوانی نشستم متوجه شدم اوستای درگذشته ای است که یا کسی را ندارد یا اقوام دورش صرفاً به اوستا خواندن اکتفا کرده‌اند.
    خدا خیر دهد موبد هرمز عزیز را. با توجه به اینکه متأسفانه تجربه شنید اوستاهای سوم و چهارم و ده وسی روزه و روزه و سال را در خانواده خودم زیاد داشتم و دارم، تصورم این بود که احتمالاً اوستای تازه درگذشته ای می‌باشد بسیار طولانی تر از حدی بود که می شناختم و شاید کمی متفاوت از چیزی که می شنیدم ، که بعداً موبد خسرویانی برایم توضیح داد کدام بخش را خوانده است.
    اما از نظر من نکته اینجاست فردی که میلیاردها تومان هست و نیستش را وقف انجمن زرتشتیان تهران نموده انجمن حتی یک عکس هم بر روی میز سال این روانشاد نگذاشته بود. با عزیزی دیگر راجع به این موضوع گفتگو کردم به من گفت برو خدا رو شکر کن که یادشان بوده سالش را بخوانند.
    جناب موبد پولادی در سخنرانی پرسه همگانی همین ماه فرمودند: خواهش می‌کنم آیین دینی را به فرزندانمان آموزش دهیم. سنت را آموزش دهیم. اگر این سنت کمرنگ ‌شود دین زرتشت کمرنگ می‌شود. این سنت‌ها ما را زنده نگاه داشته است.
    تصور من این است ، اول از همه هر کاری را از خودمان شروع کنیم بعد از دیگران بخواهیم.
    بر سر سفر سال درگذشته ای که تمام زندگی خود را وقف نموده گذاشتن یک قاب عکس از او و یک لیوان شیر و آب . هزینه ی زیادی ندارد اما عاملی که باعث می‌شود اینکار را انجام ندهیم ، واقعاً نمی دانم.
    درد دل زیاد است خلاصه میگویم ، رطب خورده منع رطب چون کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-04-13