لوگو امرداد

آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان و نوجوانان از سوی انجمن زرتشتیان یزد

photo 2024 05 14 01 18 11.jpg 2کمیسیون فرهنگی انجمن زرتشتیان یزد بنا دارد سلسله کارگاه‌های روانشناسی را برای آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان و نوجوانان زرتشتی برگزار کند.

بنا بر آگاهی‌رسانی انجمن زرتشتیان یزد و گزارش امرداد، کمیسیون فرهنگی انجمن زرتشتیان یزد، کارگاه آموزشی روانشناسی با عنوان «آموزش جرات‌مندی با روش بازی‌درمانی» را برای کودکان زرتشتی پایه سوم و چهارم دبستان به همراه کارگاه آموزشی همزمان برای پدرها و مادرها برگزار می‌کند.

بنا بر گزارش انجمن زرتشتیان یزد و امرداد، با توجه به زیاد شدن آسیب‌های اجتماعی در میان نوجوانان ازجمله آسیب‌های فضای مجازی، پیوندهای ناسالم و…. اهمیت یادگیری مهارت‌های زندگی بایسته است. آموزش‌ مهارت‌هایی چون جرات‌مندی، کنترل خشم، مهارت در حل مشکلات، مهارت پیوندهای موثر، از موارد اجتناب‌ناپذیر برای این قشر است.

ازاین‌رو کارگاه آموزشی روانشناسی تحت عنوان «آموزش جرات‌مندی به کودکان، با روش بازی‌درمانی» برگزار خواهد شد.

این کارگاه شامل دو نشست، ویژه دانش آموزان دختر و پسر دبستان بوده که دوره دوم آن برای پایه‌های سوم و چهارم است. پایه‌های پنجم و ششم بعدها اعلام می‌گردد.

زمان برگزاری این کارگاه به این شکل است: نشست نخست روز چهارشنبه 13 تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ و نشست دوم روز چهارشنبه 20 تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ خواهد بود.

مکان برگزاری: کتابخانه تخصصی زرتشتیان یزد (آتشکده ورهرام) است.

نکته: پدرها و مادرهای کودکان نیز باید در این نشست‌ها باشنده باشند.

زمان نام‌نویسی تا دوشنبه 11 تیرماه 1403 است.

۸۰ درصد هزینه این کارگاه از سوی انجمن زرتشتیان یزد پرداخت می‌شود و شرکت‌کنندگان برای هر نشست تنها مبلغ ۳۳ هزار تومان پرداخت خواهند کرد.

کمینه افراد برای برگزاری کارگاه ۱۰ تَن است و در صورت رسیدن به این تعداد نشست برگزار می‌شود. همچنین بیشینه گنجایش دوره ۲۰ تَن است.

برای نام‌نویسی به تارنمای انجمن زرتشتیان یزد به آدرس yza.org.ir/cf بروید و یا برای دریافت آگاهی بیشتر با دبیرخانه انجمن زرتشتیان یزد به شماره ۰۳۵۳۶۲۹۹۰۰۰ در پیوند باشید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-04-11