لوگو امرداد
گزارش تصویری

آغاز فصل دوم بازسازی کوچه‌های مزرعه‌کلانتر

با پیگیری‌های شورای مزرعه‌کلانتر، فصل دوم ترمیم و بازسازی کوچه‌های این روستای زرتشتی‌نشین آغاز شد.

در راستای توسعه زیرساخت‌های روستایی، شورای روستای مزرعه کلانتر با همکاری بنیاد مسکن استان یزد، فصل دوم بازسازی کوچه‌ها را آغاز کرده است. اسفندیار ایزدی، فرنشین شورای مزرعه‌کلانتر، درباره‌ی روند اجرایی این پروژه عمرانی به امرداد گفت: با توجه به آغاز فصل دوم ترمیم و بازسازی کف و بدنه‌ی کوچه اصلی روستای مزرعه‌کلانتر، رییس بنیاد مسکن استان یزد به همراه مسوولان شهرستان میبد از محل بازدید کردند. در جریان این بازدید و گفت‌وگوهای انجام‌شده با رییس شورا و دهیار روستا، تصمیم برآن شد برخی از معابر روستا چنانچه در طرح باشند در برنامه‌های آینده مرمت شوند.

فرنشین شورای روستای مزرعه‌کلانتر در ادامه افزود: در این راه شرکت‌های کاشی گلچین و گلچین بتن آسا با ارایه خدمات و ماشین‌آلات به شورا و دهیاری نقش مهمی را در انجام طرح‌‌های عمرانی و پیشبرد آن داشته‌اند. در نشستی که با مدیران شرکت‌های کاشی گلچین و گلچین بتن آسا میبد برگزار شد، از همکاری و مساعدت همه جانبه‌ی آنها با روستا برای انجام طرح‌های عمرانی سپاسگزاری شد.

به گزارش امرداد، پیگیری شورای روستا و دهیاری نشان‌دهنده کوشش برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان و پیشبرد اهداف عمرانی است. مزرعه‌کلانتر از روستاهای زرتشتی‌نشین استان یزد، در فاصله‌ی ۱۲ کیلومتری مرکز شهر میبد و هم‌جوار با شهرک صنعتی جهان‌آباد جای دارد. این روستا از اهمیت میراث فرهنگی و گردشگری جهانی برخوردار است.

1 1 2

 

مذاکره اسفندیار ایزدی، رییس شورای مزرعه‌کلانتر با مدیرعامل شرکت کاشی گلچین، محمدمهدی مظلوم‌نژاد میبدی

1 2 2

مذاکره رییس شورا با مدیر عامل گلچین بتن آسا میبد، غلامحسین زارع

2 1 2 2 2 2 2 3 2 2 4 1 2 5 2 6 2 7

فرتورها رسیده است.

۴۰۹۰

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-04-13