لوگو امرداد

کاستی‌های سفر به کنگر‌ه‌ی جهانی زرتشتیان را بازگو کنید

کنگره زرتشتیان استرالیا یازدهمین کنگره‌ی جهانی زرتشتیان با باشندگی نزدیک به چهل تن از زرتشتیان ایرانی در شهر پرت استرلیا به پایان رسید، این در حالی است که شماری نیز نام‌نویسی کردند ولی نتوانستد به کنگره بپیوندند.
شرکت‌کنندگانی که در کنگره‌ی جهانی زرتشتیان باشنده بودند و یا آنها که به هر دلیلی مانند گرفتن ویزا و یا گرانی هزینه‌ی سفر و … از پیوستن  به کنگره‌ی استرالیا بازماندند، می‌توانند دیدگاه‌های خود پیرامون کاستی‌ها یا مشکلات پیش‌آمده و راهکارهای آن را برای بازتاب در تارنمای امرداد بازگو کنند. امید است بازتاب این دیدگاه‌ها دست‌اندرکاران و برگزارکننده‌های کنگره‌‌های آینده را برای برنامه‌ریزی شایسته‌تر یاری دهد.
گفتنی است، کنگره جهانی زرتشتیان سال 2022 میلادی در نیویورک برگزار می‌شود. المپیک ورزشی جوانان سال 2019 میلادی و کنگره جهانی جوانان 2020 میلادی در کالیفرنیا آمریکا برگزار می‌شوند.
از دید شما کاستی‌ها و مشکلات سفر به کنگره‌ی جهانی زرتشتیان چیست؟
همکیشان گرامی نظرهای خود را در پایین خبر بخش ثبت دیدگاه بنویسید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

7 پاسخ

  1. خیلی گرونه. چرا تو کشورای نزدیکمون مثل ترکیه یا خود ایران برگزار نمیشه تا ما هم بتونیم بریم ؟

  2. با درود، در صورت امکان درباره نتایج و دست آوردهای کنگره هم بنویسید.

  3. با توجه به وضعیت اقتصادی و نوسانات قیمت دلار به ما ایرانی ها ظلم می شود حداقل میبایست نماینده محترم و انجمن ها تسهیلاتی فراهم نمایند تا ایرانی های بیشتری بتوانند شرکت کنند همانند کنگره جوانان کانادا که تسهیلات زیادی داده شد و ممنون

  4. خیلی گران بود. در ایران خیلی منفعلانه کار شد. هیچچ شخصیتی پیگیر ویزاها نبود. آنطور که معلوم است قبل و بعد از کنگره هیچ مدیریتی نداشتیم.

  5. واقعا نمیدانید چرا جوانان نمی توانند به این دیدارها بروند 1- گرانی 2- نداشتن وقت 3- نداشتن انگیزه 4- نداشتن آگاهی کافی 5- باند بازی 6- غیبت گوی 7-پارتی بازی 8- سرکار گذاشتن دختران توسط پسر ها مخصوصا پسر های خارج از ایران9-………..

  6. به نظر من هیچ نهاد و مسولی پیگیر خواستهای ما نبود. کسی مسول پگیر کنگره در ایران نبود. این بود که گرانی و زبان و اینها مشکل ساز شد. بهتر بود انجمن تهران یا نماینده مسولانه عمل میکردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-28