لوگو امرداد

فراخوان ارایه بخش جنبی نوشتار همایش علمی ۱۸

photo 2021 12 02 00 39 00کانون دانشجویان زرتشتی ارایه بخش جنبی نوشتار همایش علمی ۱۸ را با موضوع «تکنولوژی نوین» برگزار می‌کند.

بخش جنبی نوشتار همایش علمی در راستای تقویت توانایی ارایه برگزار می‌شود. «تکنولوژی نوین» موضوع‌ این سری از ارایه‌های بخش جنبی است. شرکت‌کنندگان می‌توانند از دیگر موضوع‌های دلخواه نیز بهره ببرند. اولویت در بخش ارایه جنبی با ارایه‌های مرتبط با موضوع «تکنولوژی نوین» است. چنانچه شمار ارایه‌های مرتبط با موضوع پیشنهادی به حدنصاب نرسید، شرکت‌کنندگان می‌توانند موضوع‌های دلخواه خود را ارایه دهند. در این صورت امتیاز نهایی افرادی که موضوع مرتبط داشته باشند ۱.۲ برابر خواهد شد.
برای رای‌گیری پرسش‌نامه‌هایی تهیه می‌شود که در اختیار باشندگان گذاشته می‌شود. تنها افرادی حق رای دارند که در بیش از ۷۰% برنامه حضور داشته باشند و ارایه‌‌ها را شنیده باشند.
همکیشان می‌توانند برای نام‌نویسی در این بخش و ارایه‌های علمی خود، تا شنبه ۲۰ آذر به آی‌دی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی (@kdz_id) پیام دهند. همچنین افرادی که به عنوان بازدیدکننده همایش را در این روزها همراهی کنند، می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به آی‌دی کانون (@kdz_id) اطلاع داده تا هماهنگی‌های لازم در جهت حضور و آسایش شما عزیزان انجام شود.
این بخش پنجشنبه دوم و نهم دی‌ماه 1400 خورشیدی در تالار لعل نوذر جمشیدیان در کانون دانشجویان زرتشتی برگزار می‌شود. با توجه به شرایط کنونی همه‌گیری کووید، داشتن کارت واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از بایستگی‌های باشندگی در این نشست است.

فراخوان این بخش را در ادامه می‌‌خوانید:canvas canvas1

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05