لوگو امرداد
در رقابت با بانوان ورامین

جوانان زرتشتی یزد دومین برد سه امتیازی خود را صید کرد

photo 2021 12 31 16 14 01در هفته‌ی دوازدهم لیگ برتر والیبال بانوان، جوانان زرتشتی یزد دومین برد سه امتیازی خود را به خانه بردند.

هفته دوازدهم مرحله مقدماتی پیکارهای والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران، جام «سردار دل‌ها» روز گذشته (پنج‌شنبه نهم دی‌ماه) با برگزاری 4 دیدار در شهرهای کاشان، اصفهان، رفسنجان و تهران پیگیری شد و تیم‌های سایپا، ریف اصفهان، ذوب‌آهن اصفهان و پیکان حریفان خود را شکست داده بودند. دیدار پنجم این هفته با درخواست تیم بانوان ورامین، به دلیل مهیا نبودن شرایط میزبانی و موافقت سازمان لیگ فدراسیون والیبال، ساعت 14 امروز (آدینه دهم دی‌ماه) در سالن گل‌عباسی ورامین برگزار شد. تیم جوانان زرتشتی یزد در این پیکار سه بر صفر میزبان خود بانوان ورامین را شکست داد تا به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یافته و هفت امتیازی شود. جوانان زرتشتی یزد در این دیدار که 81 دقیقه به طول انجامید، در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 17 و 25 بر 20 با اقتدار حریف خود را شکست داد. کبری رضایی و طوبی بهپوری نظارت فنی و داوری این دیدار را بر دوش داشتند. همچنین زهرا شیری و لادن آهنگران به عنوان داوران اول و دوم، داوری این دیدار را عهده‌دار بودند. تیم جوانان زرتشتی یزد با وجود کسب این پیروزی، کماکان در جایگاه نهم ایستاد و برای صعود از مرحله مقدماتی و قرار گرفتن در جمع 8 تیم مرحله ی بعد به کمینه 3 پیروزی در 6 بازی آینده ی خود نیاز دارد، پیروزی هایی که دور از دسترس نخواهد بود، زیرا به غیر از بازی مقابل تیم های ذوب آهن اصفهان (صدرنشین) و پیکان (تیم چهارم جدول رده بندی)، در چهار بازی دیگر خود می بایست به مصاف تیم های ستارگان فارس، مهرسان تهران، ریف اصفهان و مس رفسنجان برود، که به غیر از بازی با مس رفسنجان در سه دیدار دیگر، تیم جوانان زرتشتی یزد میزبان خواهد بود و این موضوع برتری قابل توجهی خواهد بود.

عالیه فتوحی پور سرمربی تیم جوانان زرتشتی یزد که از عملکرد بازیکنانش راضی به نظر می‌رسید، در گفت‌وگو با خبرنگار امرداد درباره عملکرد تیمش گفت : «از بازیکنان رضایت دارم و نسبت به بازی دور رفت خیلی محکم تر و هماهنگ تر بازی کردند و این در حالی بود که نسبت به بازی رفت تنها یک تغییر داشتیم» فتوحی پور که از تاخیر یک روزه در برگزاری این بازی گله مند بود، در پاسخ به این پرسش که بازی روز دوشنبه مقابل ستارگان فارس را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: «با عملکرد خوبی که بازیکنانم در این بازی از خود نشان دادند و روحیه ی بالایی که از بازی خوبشان بدست آورد ه اند ، امید به خدا مقابل ستارگان فارس پیروز میدان خواهیم بود» وی در بخش پایانی سخنانش تاکید کرد برای قرار گرفتن در جمع 8 تیم صعود کننده به دور بعدی، پیروز شدن خودمان مهم تر از نتایج کسب شده توسط سایر تیم ها خواهد بود.
تیم جوانان زرتشتی یزد دوشنبه 13 دی ماه در رقابتی دیدنی و جذاب در سالن یگانگی یزد میزبان تیم ستارگان فارس خواهد بود، تیمی که در پایان هفته ی دوازدهم با دو پیروزی و 5 امتیاز بیشتر نسبت به جوانان زرتشتی یزد در در جایگاه هفتم قرار دارد و در دیدار رفت نیز 3 بر یک به پیروزی رسیده بود. تیم جوانان زرتشتی که در بازی رفت نیز در رقابتی پایاپای بازی را به حریف خود واگذار کرده بود، در سالن یگانگی یزد در اندیشه ی جبران شکست دور رفت و کسب هر سه امتیاز بازی هستند تا فاصله ی خود با تیم هشتم جدول را کاهش داده و با امیدواری و انگیزه ی بیشتر به بازی های آینده گام بگذارند.
رده بندی لیگ برتر زنان در پایان هفته دوازدهم (مرحله مقدماتی) اینگونه است:
1. ذوب‌آهن اصفهان / 12 برد و 35 امتیاز
2. سایپا / 11 برد و 32 امتیاز
3. باریج‌اسانس کاشان / 9 برد و 29 امتیاز
4. پیکان / 8 برد و 24 امتیاز
5. مس رفسنجان / 5 برد و 16 امتیاز
6. مهرسان / 5 برد و 14 امتیاز
7. ستارگان فارس / 4 برد و 12 امتیاز
8. ریف اصفهان / 4 برد و 11 امتیاز
9. جوانان زرتشتی یزد / 2 برد و 7 امتیاز
10. بانوان ورامین / صفر برد و صفر امتیاز

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07