روز نخست همایش علمی زرتشتیان در یک نگاه

هجدهمین همایش علمی زرتشتیان سراسر کشور با رویکرد تکنولوژی نوین در روز نخست با بخش‌های ارایه نوشتار، سخنرانی و مناظره برگزار شد.
هجدهمین همایش علمی زرتشتیان از ساعت 17 پنجشنبه 28 بهمن‌ماه 1400 خورشیدی کار خود را در تالار خسروی آغاز کرد. ارایه‌های نهایی بخش جنبی نوشتار، سخنرانی حسین شیخ سفلی با عنوان تکنولوژی‌های نوین در کشاورزی، ارایه بخش اصلی نوشتار به ترتیب به اجرا درآمد. کامبیز میزانیان، فرشاد فرهی‌فر و بهنام مرادیان داوران بخش ارایه نوشتار بودند. گفتاورد پیرامون تکنولوژی نوین و نقش آن در افزایش آرامش درونی انسان‌ها برنامه‌ی پایانی روز نخست همایش علمی زرتشتیان بود. در این بخش دو گروه موافق و مخالف، هر گروه شامل ۴ شرکت‌کننده در قالب مناظره به گفت‌‌وگو پرداختند. امسال بخش ابداعات و اختراعات همایش علمی، غرفه‌های نمایشگاه گذری در علم‌ را متفاوت‌تر از همیشه برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشت. داشتن کارت واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از بایستگی‌ها شرکت در همایش بود.

فرتـور از شهرام نمیرانیان است.
4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *