لوگو امرداد
نشست سوم گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران

ارایه نخستین مصوبه‌های مالی کمیسیون‌ها

نخستین مصوبه‌های مالی کمیسیون‌ها در نشست سوم گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران ارایه شد. خزانه‌دار گردش 44 خواستار برنامه‌ریزی بودجه‌‌ای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای تغییر در ساختار پرداختی‌ها است.

فرانک زنده‌نوش، خزانه‌دار گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران، با اشاره به سه برنامه‌ریزی بودجه‌ی کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت که در پیش دارند، برای این که تا اردیبهشت به برنامه‌ریزی کوتاه مدت برسند، درباره‌ی مصوبه‌های زیر 30 میلیون ریال به عنوان پیشنهاد گفت: برای این که درگیر روزمرگی‌ها نشویم مصوب کنیم، از این پس، هر یک از کمیسیون‌ها، هزینه‌هایی را که برای یکبار زیر 30 میلیون ریال برآورد کرد، بدون طرح در هیات‌مدیره، با ارایه‌ی مدرک در کمیسیون مالی مصوبه بگیرد.
وی در ادامه، طرح برآورد هزینه‌ها در قالب بودجه‌ی کوتاه‌مدت را برای هر یک از کمیسیون‌ها به ویژه کمیسیون ساختمان که بیشترین مصوبه‌ی مالی را دارد، ارایه کرد و گفت: کمیسیون ساختمان در مدت فرصت دو هفته‌ای با جمع‌آوری اطلاعات از دیگر کمیسیون‌ها، هزینه‌های نگهداری تاسیسات و هر فضایی که هزینه‌ دارد و هر آن چه که برنامه‌ریزی می‌کند را ارایه دهد و تا سقف آن مصوب بگیرد و بودجه به عنوان تن‌خواه ماهانه به آن تعلق می‌گیرد.
وی افزود: برآورد هزینه‌های تعمیر و نگهداری مجموعه‌های زیر مجموعه‌ی انجمن را نسبت به سال گذشته را به عنوان بودجه‌ی سال آینده برنامه‌ریزی و طرح کنید. طبق آیین‌نامه‌ای که تدوین خواهد شد، چگونگی تامین بودجه برای کمیسیون‌ها تعیین می‌شود.

فرانک زنده‌نوش در بخشی از سخنانش گفت: وظایف خزانه‌دار را از کمیسیون مالی تفکیک کردیم. بنابراین کمیسیون مالی مستقل از خزانه‌دار بر مبنای کفایت مدارک کمیسیون‌ها تصمیم‌ می‌گیرد و خزانه‌دار اعمال نظر نمی‌‌کند. وظیفه‌ی کمیسیون مالی تامین مدارک برای خزانه‌دار است و در نهایت خزانه‌دار پرداخت‌ها را  امضا می‌کند.

افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران، طرح مصوبه‌ی مالی خُرد در هیات‌مدیره را زمان‌بَر دانست و گفت: خزانه‌دار و کمیسیون مالی با همفکری یکدیگر شیوه‌نامه و دستورالعمل مدون کنند تا با برنامه‌ریزی معین، مصوبه‌های مالی خُرد در قالب احکام مشخص شده،  انجام ‌شود. در این صورت سرعت و بازده‌ی کار هیات‌مدیره افزایش می‌یابد.

نمیرانیان از کمیسیون مالی خواست، به طور ویژه در باره‌ی مصوبه‌های مالی خُرد تا هفته‌ی آینده برنامه‌ریزی کند.

فربد فرهی‌ یزدی، بازرس انجمن زرتشتیان تهران به این نکته اشاره کرد که، قانونا هر تصمیمی باید مصوبه‌ی هیات‌مدیره داشته باشد.

افشین نمیرانیان در پاسخ به بازرس گفت: حکم کلی از هیات‌مدیره گرفته می‌شود. هیات مدیره با اکثریت آرا می‌تواند اختیاراتش را به کمیسیون مالی تنفیذ کند.

نخستین نشست کمیسیون ساختمان، دوم اسفندماه 1397 خورشیدی برگزار شد

بهمن تیمساری فرنشین کمیسیون و فرشاد فرهی فر به عنوان دبیر کمیسیون انتخاب شدند. این کمیسیون روزهای شنبه‌ ساعت 18:30 نشست هفتگی خود را برگزار می‌کند.

کمیسیون ساختمان با 7 مصوبه و دو گزارش

-گزارش نخست از نشست کمیسیون و گزینش فرنشین و دبیر کمیسیون بود.

– گزارش کمیسیون مالی درباره‌ی آغاز به کار ساخت پروژه‌ی خانه‌ی کیانی‌پور : شهریار جویبان‌پور سازنده‌ی پروژه‌ی خانه‌ی کیانی‌پور در نخستین نشست کمیسیون شرکت کرد. برپایه‌ی صورت‌جلسه اسناد و کلید به وی تحویل داده شد و از نظر کمیسیون ساختمان از دوم اسفندماه، آغاز به کار پروژه‌ی بازسازی است. تابلو آغاز ساخت با فرمت شهرداری نصب شده است. امیدواریم ساختمان به زودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

 از نیک اندیش شهریار چویبان‌پور که با همه‌ی مشکلات در گرفتن جواز و تغییر هزینه‌ها به قرارداد پایبند است، سپاسداری شد.

  • برآورد هزینه‌ی عقد قرارداد، خرید و اجرای آسانسور پروژه‌ی ساختمان روانشاد خرمن گیو تا سقف 2 میلیارد ریال و پرداخت علی‌الحساب یک میلیارد و 200 میلیون ریال بابت پیش پرداخت و عقد قرارداد.

*خانه خرمن گیو در مرحله‌ی نازک‌کاری است و پیش‌بینی می‌شود تا اردیبهشت 98 به بهره‌برداری برسد.

فرانک زنده‌نوش در باره‌ی درخواست بودجه 200 میلیون تومانی کمیسیون ساختمان برای تکمیل آسانسور پروژه‌ی نوسازی ساختمان خرمن گیو گفت: پروژه‌ی ساختمان‌سازی باید پلان کار داشته باشد. 200 میلیون و بقیه‌ی هزینه‌ها را در این بازه زمانی مشخص هزینه می‌کنیم تا اردیبهشت از آن بهره‌برداری کنیم، در این صورت، پرداختی را امضا می‌کنم. این ساختمان باید با تامین هزینه به پایان برسد و از آن بهره‌برداری شود و دوباره برای صرف مخارج دیگر تبدیل به پول شود. اولویت پرداخت هزینه برای برنامه‌هایی است که بلافاصله و به سرعت با بهره‌برداری از آن دوباره به پول تبدیل شود.

  • برآورد هزینه‌ی هرس و اصلاح درختان خانه‌ی فرهنگ و هنر تا سقف 15 میلیون ریال.
  • برآورد هزینه‌ی تعمیرات شیروانی و کف پارکینگ ساختمان اهرستانی تا سقف 50 میلیون ریال.
  • هزینه‌ی تعمیرات شیروانی دبیرستان فیروزبهرام به مبلغ 24 میلیون و 500 هزار ریال.
  • هزینه‌ی تعمیر پکیج گرمایشی پذیرشگاه پارسایی به مبلغ 6 میلیون ریال.
  • هزینه‌های متفرقه‌ی دفتر فنی از تاریخ سوم دی‌ماه 1397 به مبلغ 19 میلیون و 44 هزار ریال.
  • هزینه‌ی تعمیر پکیج گرمایشی دبیرستان فیروزبهرام به مبلغ 17 میلیون و 250 هزار ریال.

 نخستین نشست کمیسیون خدمات دوشنبه ششم اسفندماه 97برگزار شد

مهردخت شهریاری به عنوان فرنشین و بابک شهریاری، دبیر کمیسیون گزینش شدند. روز نشست مشخص نشده است.

مصوبه‌های کمیسیون خدمات:

  • با پرداخت حق‌الزحمه‌ی سرویس بابت ماه بهمن به مبلغ 595 میلیون ریال موافقت شد.

-یادآوری کامبیز میزانیان، مبنی بر این که عدم اجرای تعهد ملزم به جریمه‌ی پیمانکار است. پیمانکار تعهد دبستان گیو را در ماه بهمن انجام نداده و نیاز به پیگیری و تذکر است.

  • با پرداخت مبلغ 4 میلیون ریال جهت گل‌‌کاری پذیرشگاه پارسایی ( طرح کمیسیون فرهنگی) موافقت شد.

-دعوت به همکاری از شاهین دولت‌زاده در راه‌اندازی دستگاه جدید شمارش‌گر آرا

نخستین نشست کمیسیون موقوفات پنج‌شنبه 9 اسفندماه برگزار شد

کوروش ساسانی به عنوان فرنشین، مهران تیراندازیان، جانشین فرنشین و ساسان نیکنام، دبیر کمیسیون گزینش شدند. زمان برگزاری نشست‌های کمیسیون موقوفات شنبه‌ها ساعت 17 و پنجشنیه‌ها ساعت 10 مشخص شده است.

مصوبه‌های کمیسیون موقوفات:

  • مصوب گردید تا سقف 500 میلیون ریال بابت هزینه‌های مالیاتی نقل و انتقال، اخذ پایان کار، حق‌الزحمه‌ی دفترخانه و اخذ سند تک‌برگ برای پنج واحد مسکونی خانه‌ی جدید خریداری شده در میدان گلها به جای خانه‌ی پریناز بختیان در یوسف‌آباد.
  • ساختمان خریداری شده از دهش خیراندیش روانشاد پریناز بختیان پس از بازسازی مورد نیاز با همکاری کمیسیون ساختمان، به درخواست‌کنندگان زرتشتی مطابق با شرایط آیین‌نامه‌ی تنظیم شده در کمیسیون موقوفات واگذار می‌شود.

-فرانک زنده‌نوش: آیین‌نامه‌ی اجاره‌ی املاک باید تدوین شود. سپس با در نظر گرفتن شرایط خاص هر ساختمان تبصره به آیین‌نامه اضافه می‌کنیم. بدون اطلاعات ریالی نمی‌توان تصمیم گرفت.

-خزانه‌دار انجمن زرتشتیان تهران با یادآوری اصطلاح به جای دادن ماهی، ماهی‌گیری را آموزش بدهیم  گفت: درآمدهای انجمن را با مدیریت دو برابر کنیم بعد به جامعه کمک کنیم.

– فیروزه ماوندادی، دبیر انجمن زرتشتیان تهران، با یادآوری وظیفه‌ی انجمن در دستگیری نیازمندان گفت: انجمن زرتشتیان تهران بر پایه‌ی بنیاد نیکوکار شکل گرفته است. باید همراه با حفظ و نگهداری سرمایه‌ها و اموال انجمن به نیازمندان جامعه نیز رسیدگی کرد.

-برپایه‌ی وصیت‌نامه‌ی روانشاد پریناز بختیان درآمد حاصل، با نسبت تعیین شده به هر یک از فعالیت‌های کانون دانشجویان زرتشتی تعلق دارد.

-یک طبقه از طبقات ساختمان بختیان از سرمایه‌گذاری انجمن زرتشتیان تهران خریداری شده است.

– تصمیم بر آن شد تا انتخاب کاربر ساختمان جدید روانشاد پریناز بختیان را در نشست بعدی هیات‌مدیره به رای بگذارند.

مصوبه‌ی هیات رییسه برای دریافت و پرداختی‌های انجمن تا زمان انتقال حق امضا:

  • برای ادامه‌ی امور مربوط به دریافت و پرداختی‌های انجمن، مصوب می‌شود تا انجام ثبت قانونی هیات مدیره‌ی گردش 44 در روزنامه‌ی رسمی کشور و اعلام به بانک‌ها و سایر سازمان‌های مرتبط امضا داران مجاز گردش 43 کماکان اسناد اوراق بهادار انجمن را امضا کنند تا وقفه‌ای در کار این انجمن ایجاد نشود. جهت انجام این امر، دستور پرداختی‌های صادره به تایید و امضای رییس و خزانه‌دار هیات مدیره‌ی گردش 44 می‌رسد.

در نخستین جلسه‌ی کمیسیون فرهنگی، دینی و ورزشی، میترا نمیرانیان به عنوان فرنشین و سیما بزرگ‌چمی، دبیر شناخته شدند. نشست‌های این کمیسیون در روزهای یک‌شنبه ساعت 18 برگزار می‌شود.

مصوبه‌های کمیسیون فرهنگی، دینی و ورزشی:

  • کارکرد راهنمای گردشگری آدریان تهران در بهمن‌ماه 1397 به میزان 186 ساعت.
  • برآورد هزینه‌ی دید و بازدید نوروزی دوم فروردین ماه 1398 در تالار جشن‌گاه خسروی تا سقف 14 میلیون ریال.
  • برآورد هزینه‌ی نظافت و آماده‌سازی آدریان تهران برای نوروز 1398 تا سقف 15 میلیون ریال.
  • برآورد هزینه‌ی چیدمان سفره‌ی نوروزی در آدریان تهران برای نوروز 1398 تا سقف 5 میلیون ریال.
  • برآورد هزینه‌های جشن زایش اشوزرتشت در روز ششم فروردین‌ماه 1398 در مارکار تهران‌پارس تا سقف 70 میلیون ریال. (شامل چیدمان صندلی، نظافت، پیش‌کش‌ها، گروه‌های دعوت شده، و پذیرایی)
  • برآورد هزینه‌ی برگزاری جشن پایان سال در خانه‌ی فرهنگ و هنر تا سقف 10 میلیون ریال.
  • برآورد هزینه‌ی برگزاری گهنبار چهره‌ی میدیوزرم‌گاه در خانه‌ی فرهنگ و هنر در اردیبهشت‌ماه 1398 تا سقف 25 میلیون ریال.
  • برآورد هزینه‌ی تهیه‌ی کارت تبریک نوروزی از سوی خانه‌ی فرهنگ و هنر تا سقف 3 میلیون ریال
  • کارکرد یکی از همکیشان به صورت پاره وقت در ماه بهمن در خانه‌ی فرهنگ و هنر جمعا به مدت 100 ساعت.
  • کارکرد منشی خانه‌ی فرهنگ و هنر از تاریخ یکم تا 30 بهمن‌ماه 1397 جمعا به مدت 86 ساعت.

-پیشنهاد فیروزه ماوندادی، دبیر انجمن زرتشتیان تهران: بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز برای تبریک نوروزی به جای صرف هزینه‌ی خرید کارت تبریک

-پرسش بازرس انجمن از کمیسیون فرهنگی، دینی درباره‌ی خانه‌ی فرهنگ و هنر زرتشتیان: هزینه‌کرد درآمد خانه‌ی فرهنگ و هنر و موجودی صندوق دهشمندان که بدون تشریفات و حضور بازرس باز می‌شود، چگونه است؟

-پاسخ میترا نمیرانیان، فرنشین کمیسیون فرهنگی و دینی و سرپرست خانه‌ی فرهنگ و هنر: درصد بیشتری از درآمد حاصل از کلاس‌های آموزشی دستمزد استادان در پایان ترم است و بقیه به حساب انجمن زرتشتیان تهران تعلق دارد که به عنوان تن‌خواه برای هزینه‌های مورد نیازخرج می‌شود و گزارش کار ارایه می‌شود.

-کورش ساسانی، هموند انجمن زرتشتیان تهران، پیشنهاد برون‌سپاری برگزاری آیین‌ها و جشن‌ها را ارایه کرد و گفت: انجمن زرتشتیان تهران از دیگر سازمان‌ها و نهادهای زرتشتی درخواست همکاری کند. یکی از نهادها مانند انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران که از شرح وظایف آن همکاری در برگزاری جشن‌ها است، ولی تاکنون درخواست همکاری از سوی انجمن زرتشتیان تهران دریافت نکرده است.

-فرانک زنده‌نوش، خزانه‌دار گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران، خانه فرهنگ و هنر که کمیسون فرهنگی هم دارد، پس همه‌ی وظایف کارهای فرهنگی را باید تعریف و به خانه فرهنگ واگذار کرد.

-خزانه‌دار با اعلام این که این آخرین بار است که درخواست مالی خانه‌ی فرهنگ و هنر را امضا می‌کند گفت: خانه‌ی فرهنگ باید خودکفا شود و این هنر نیست که از انجمن سوبسید بگیرد. ارگانی هست که امکانات دارد و باید درآمدزایی کند. خانه‌ی فرهنگ باید برنامه‌ریزی کند، مدیر درآمد باشد نه مدیر هزینه‌ها. تمام برنامه‌های فرهنگی را خانه‌ی فرهنگ باید به شایستگی اجرا کند. خانه‌ی فرهنگ باید برنامه برای جذب مشارکت‌های مردمی و جوانان داشته باشد.

-فرشاد فرهی‌فر، هموند کمیسیون فرهنگی و دینی با اشاره به تجربه‌ی خوب برگزاری نمایشگاه نوروزی آتشکده‌ی تهران در سال گذشته، از هیات‌مدیره برای راه‌اندازی دوباره‌ی نمایشگاه نوروزی همفکری و راهکار خواست تا هفته‌ی آینده به رای‌گیری گذاشته شود.

-خدامراد مزداپور، هموند انجمن زرتشتیان، پیشنهاد صرف هزینه برای تجهیز کردن خانه‌ی فرهنگ و هنر در راستای درآمدزایی را ارایه داد.

-خزانه‌دار گفت: خانه‌ی فرهنگ وهنر برنامه و نقشه‌ی راه برای درآمدزایی ارایه دهد، تامین بودجه می‌شود.

-میترا نمیرانیان با اشاره به این که خانه‌ی فرهنگ و هنر از عهده‌ی مخارج خودش برمی‌آید گفت: شمار هنرجویان زرتشتی کم است و در دوره‌ی مقدماتی آموزش می‌بینند و نمی‌توان به طور گسترده از آنها در برگزاری جشن‌ها بهره گرفت.

-پنجشنبه بیست و سوم اسفند ماه 1397 خورشیدی برای روز پاکسازی آتشکده‌ی تهران مشخص شد.

در نخستین نشست کمیسیون آموزش و اشتغال جوانان، فرهاد کشاورزی به عنوان فرنشین، خدامراد مزداپور، جانشین فرنشین، دبیر کمیسیون گزینش شدند. روز تشکیل نشست‌ها مشخص نشده است.

کمیسیون آموزش و اشتغال جوانان با یک پیشنهاد و دو گزارش:

-گزارش درخواست پیگیری عدم پرداخت عیدی و معوقات آموزگاران ارایه شد.

  • گزارش عدم پرداخت عیدی سال 1395 آموزگاران با وجود مصوبه.
  • عدم پرداخت مابه‌التفاوت حقوق آموزگاران، مصوبه‌ی گردش 43.
  • کامبیز میزانیان پیشنهاد داد تا دبیر هیات رییسه مصوبات اجرا نشده‌ی گردش 43 را اعلام کند.             

نشست نخست کمیسیون روابط عمومی و اجتماعی برگزار نشد.

نشست نخست کمیسیون مالی برگزار شد و شاه‌بهرام سیروسی به عنوان فرنشین و رستم مزدیسنی، دبیر کمیسیون گزینش شدند. کمیسیون مالی بدون مصوبه بود.

سخنان و درخواست بازرسان انجمن زرتشتیان تهران

فرشاد خورشیدیان، بازرس انجمن زرتشیان تهران، در آغاز سخن همکاری و همسویی هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران و بازرسان در خدمت‌رسانی به هازمان زرتشتی را یادآوری کرد و در ادامه مواردی را از هموندان کمیسیون‌های گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران به ویژه کمیسیون‌های خدمات، موقوفات و مالی به صورت کتبی خواستار شد.

– از کمیسیون موقوفات که به عنوان مهمترین و در معرض دیدترین بخش انجمن یاد شد، برگزاری نشستی فوری با باشندگی همه‌ی وکلای انجمن را درخواست کردند تا هموندان گردش 44 را از چگونگی شرایط پرونده‌های در دست و باز در دادگستری، از آغاز، در جریان و پایان کار، آگاه سازند.

-درخواست از کمیسیون مالی در راستای ایجاد شرایط و راهکاری عملی برای آگاهی بازرسان از موجودی و شرایط حساب‌های جاری و سپرده است. همچنین اجرای دقیق آیین‌نامه‌های کمیسیون مالی مانند، آیین‌نامه‌ی معاملات و تنخواه‌ها و مراکز تحت پوشش انجمن که گردش مالی دارند.

-از کمیسیون خدمات خواسته شد تا  گزارشی از چگونگی ارتباط میان مجموعه‌های تحت پوشش و با مسوولیت انجمن که بصورت هیات امنایی اداره می‌شوند مانند خانه‌ی سالمندان و پردیس مارکار یزد را ارایه دهند.

در بخشی دیگر از کمیسیون خدمات در رابطه با جزییات کامل قراردادهای مجریان سازمان پذیرایی و مارکار تهرانپارس آگاهی و توضیح خواستند که آیا با پایان قرارداد آنها ، قراردادهای جدید در زمان مناسب و بموقع و در نظر گرفتن تمامی شرایط و ضوابط قانونی منعقد خواهد شد؟

بازرسان از همه‌ی کمیسیون‌ها درخواست کردند، نشست‌های هفتگی را به موقع و مرتب برگزار کنند تا بتوانند با هماهنگی زمانی در این نشست‌ها شرکت کنند.

 فربد فرهی یزدی، بازرس انجمن زرتشتیان تهران، پاسخگویی انجمن زرتشتیان به پرسش‌ها و درخواست‌های کتبی را خواستار شد. وی از ثبت چند نامه در دبیرخانه خبر داد که هنوز هیات‌مدیره پاسخی نداده است.

وی پرسید آیا برای حضور حسابرس داخلی نیاز به درخواست کتبی و ثبت در دبیرخانه است؟

فرانک زنده‌نوش‌، خزانه‌دار گردش 44، درباره‌ی ورود حسابرس گفت: حسابرسی داخلی متفاوت با حسابرسی رسمی است. درخواست حسابرس دو بُعد دارد، یک مورد به وظایف بازرسان مرتبط است و نیاز به اجازه و نامه‌نگاری نیست، دیگری کاری ساختاری است که به زودی به نتیجه نمی‌رسید.

وی از بازرس فرهی یزدی خواست تا برای آگاهی بیشتر از چگونگی درخواست حسابرس، در نشست هیات‌رییسه شرکت کند.

افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران با اعلام این که بهتر است مراودات بین بازرسان و هیات‌مدیره کتبی باشد، گفت: درخواست خود را کتبی در دبیرخانه ثبت کنید تا در هیات‌مدیره طرح شود.

فربد فرهی یزدی با اشاره به نشست گذشته خطاب به فرنشین انجمن زرتشتیان تهران گفت: بنابر گفته‌ی هفته‌ی گذشته‌ی شما مبنی بر طرح در هیات‌مدیره و رسیدگی درخواست حسابرس در یک یا دو هفته‌ی آینده، انتظار بر این بود که در این نشست طرح موضوع شود و در دستور جلسه‌ی هیات‌مدیره قرار گیرد. این روش با اهداف از پیش اعلام شده‌ی شما در تناقض است.

گوشه و کنار سومین نشست:

-کامبیز میزانیان در پایان نشست گرفتن حق‌الرضا در دوره‌ی فترت، (از کارهای غیر متعارف انجام شده در دوره‌ی فترت) را یادآوری کرد. در ادامه، افشین نمیرانیان، جانشین فرنشین، هموند هیات‌رییسه در گردش 43 و فرنشین گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران، در این باره گفت: یکی از مغازه‌ها تغییر کاربری داشت و درخواست آن از ماه آبان رسیده بود. پولی میان طرفین مبادله شده بود و اصرار به این اتفاق داشتند. با مصوب هیات‌رییسه و نظر کورش ساسانی به عنوان عضو ارشد کمیسیون موقوفات حق‌الرضای یک میلیارد و نهصد هزار ریالی تعیین و دریافت شد.

-افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران درگذشت روانشاد مهرانگیز مزدیسنی، همسر موبد مهربان فیروزگری را آرامش باد گفت.

-از سوی سازمان حفاظت جنگل و مراتع از هیات‌مدیره دعوت شده تا در آیین رسمی روز درختکاری، 15 اسفندماه 1397 خورشیدی، که با حضور وزیر و معاون سازمان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

سومین نشست گردش 44 انجمن زرتتشیان تهران دوشنبه ششم اسفندماه 1397 خورشیدی در نبود فرامرز کشاورزی، فرهاد کشاورزی و شاه‌بهرام سیروسی در تالار همایش انجمن برگزار شد. در این نشست یادآوری و تاکید شد که بایسته است، هموندان انجمن عدم حضور خود را تا ساعت 16 دوشنبه، روز نشست هفتگی، به فیروزه ماوندادی، دبیر هیات‌رییسه گزارش دهند.

فرهاد کاویانی، بهروز جمشیدیان، فهیم فرهادی و فرخ نوش از کنشگران مردمی در این نشست باشنده بودند.

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. خانم زنده نوش ارگان های دیگری به مانند کانون دانشجویان زرتشتی نیز هستند که امکان درآمدزایی دارند اما همیشه از انجمن پول میگیرند بهتر است اسمی از این ارگان ها هم بیاورید

  2. بادرود سپاس فراوان و دوباره از امرداد و خبرنگار درستکارش که هازمان را در جریان گوشه ای از فعالیت های انجمن قرار میدهند .همواره پیروز و سرافراز در آگاهی رسانی درست و بموقع باشید.

  3. با بهترین درودها و باسپاس وقدردانی از همه دست اندرکاران انجمن ، نمیدانم چرا خزانه دار گرامی دو بار گفته که پرداختی را امضا نمیکنم در حالی که مسئولیت هر مصوبه ای به عهده همه 21تن اعضا انجمن است .
    شادزیوی و دیرزیوی همگان را ارزو دارم.

  4. بادرود خدمت همکیشان و هموندان گرامی انجمن و امید به اینکه گردشی پر بار در پیش رو داشته باشند ولی در خصوص بازرس محترم جناب آقای خورشیدیان که چند دوره متوالی بازرس بودن انتظار میرفت این مضوعات را در گردشهای پیشین هم از هیت مدیره درخواست میکردند وتا کنون نتیجه این موارد هم حاصل شده بود ولی میگن ماهی را هروقت از اب بگیرن تازست امیدواریم پیگیر این موضوعات بوده اللخصوص در مورد قردادمدیر ان محترم سالن پذیرایی خسروی ومارکارو شفاف سازی این قراردادها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07