لوگو امرداد

برنامه یادواره درگذشت اشو زرتشت در تهران اعلام شد

service1انجمن زرتشتیان تهران برنامه‌ی یادواره اشوزرتشت و زمان‌بندی رفت‌وبرگشت خودروهای تدارک دیده‌شده را به آگاهی رساند. 

انجمن زرتشتیان تهران یادواره‌ی درگذشت اشوزرتشت را چون سال‌های پیش در روز خور ایزد و دی‌ماه گاهشماری زرتشتی و امسال برابر با دوشنبه پنجم دی ماه 1401 خورشیدی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن زرتشتیان تهران؛ این آیین با آفرینگان‌خوانی و سخنرانی دینی در ساعت 8:30 بامداد در تالار ایرج آغاز می‌شود و آیین دینی نیز پس از ساعت 10 در آرامگاه قصر فیروزه برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش، انجمن زرتشتیان تهران از بهدینانی که دوستدار همکاری و همیاری در این آیین هستند، درخواست کرده است که کمک‌های نقدی خود را تا تاریخ سوم دی‌ماه 1401 خورشیدی از ساعت 8 تا 14 به دبیرخانه انجمن زرتشتیان تهران تحویل دهند و رسید دریافت کنند. یا به (شماره حساب جاری 11151 کد 190 بانک تجارت نادری به شماره شبا IR630180000000000019011151 به نام انجمن زرتشتیان تهران) واریز و به دبیرخانه اعلام کنند.
همچنین از همکیشانی که مایل هستند در برپایی شایسته‌تر این آیین انجمن را یاری دهند، درخواست شده در روزهای شنبه سوم و یکشنبه چهارم دی‌ماه از ساعت 9:30 بامداد در آدریان تهران همازور شوند.

در ادامه‌ی گزارش روابط عمومی انجمن آمده است؛ خودروهای تدارک دیده‌شده، مطابق برنامه زمان‌بندی از مکان‌های مشخص در فلکه دوم صادقیه (خانه سپهری)، میدان سلماس (فرح بخش)، میدان سنایی، رستم باغ تهرانپارس، عباس‌آباد زیر پل نیلوفر و آدریان تهران (معبد) حرکت می‌کنند و از آرامگاه به مکان‌های یاد شده برگشت خواهند داشت و به غیر از این سرویس‌ها، انجمن زرتشتیان تهران هیچ سرویس دیگری در هیچ ساعتی نخواهد داشت.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-28