لوگو امرداد

معرفی کمیسیون‌های گردش 45 انجمن زرتشتیان تهران

9 9 1در گردش 45 انجمن زرتشتیان تهران، کمیسیون‌های پنج‌گانه با ساختار تعریف‌شده در راستای پیشبرد اهداف و امور راهبردی مشارکت می‎‌کنند.
سازوکار تصمیم‌سازی در هیات‌مدیره ساختار کمیسیونی است. کارها به کمیسیون‌های مختلف اِفراز می‌شود و کمیسیون‌ها تصمیم‌سازی می‌کنند. کمیسیون‌ها را هموندان هیات‌مدیره برپایه‌ی علاقه‌مندی، حوزه‌ی تخصصی و کارآمدی هریک از آنان پایه‌ریزی می‌کنند. از آنجایی که نمی‌توان درباره‌ی همه‌ی موضوع‌ها در نشست‌های هفتگی هیات‌مدیره با زمان محدود، به تفصیل و گسترده گفت‌وگو کرد، در همین راستا کمیسیون‌های تخصصی تشکیل شده و تصمیم‌سازی می‌کنند. تصمیم‌های گرفته‌شده و پیشنهادهای کمیسیون‌ها در هیات‌مدیره مطرح و بررسی شده و پس از تصویب در هیات‌مدیره، قابل اجرا خواهند بود.
گردش 45 با ادغام سه کمیسیون گردش 44، با همفکری پنج کمیسیون امور مالی؛ خدمات؛ روابط عمومی و امور اجتماعی؛ دینی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی؛ و املاک و موقوفات به امور رسیدگی می‌کند. در گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران، 8 کمیسیون بنابر گستره‌ی وظایف تعریف شد. کمیسیون آموزش، اشتغال و جوانان که پیش از این در کمیسیون دینی، فرهنگی و ورزشی نهادینه شده بود از این کمیسیون جدا شد و کمیسیون مستقل را تشکیل داد. در گردش 45 باردیگر این کمیسیون ادغام و بخش آموزش آن در کمیسیون دینی، فرهنگی و ورزشی گنجانده شده است. در گردش 45 وظایف کمیسیون ساختمان نیز در کمیسیون موقوفات تعریف شده و کمیسیون املاک و موقوفات نام گرفته است. کمیسیون هشتم در گردش 44، کمیسیون نوپای برنامه‌ریزی و بودجه بود که پس از گفت‌وگوهای کارشناسی و تعریف ساختار شکل گرفت. وظیفه و مسوولیت کمیسیون برنامه‌ریزی و بودجه، تعیین چشم‌اندار، برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، بلند مدت و پایش برنامه‌ها تعریف شده بود. در گردش 45 کارهای کمیسیون برنامه و بودجه به کمیسیون امور مالی سپرده شده است. هر کمیسیون با هماهنگی کمیسیون امور مالی می‌تواند برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی انجام دهد و در نشست هیات مدیره مصوبه‌ی اجرا بگیرد.
در گام نخست تقسیم وظایف، هيات مديره گردش جدید انجمن زرتشتیان تهران، در نخستین نشست هفتگی و آغاز کار خود 23 آبان‌ماه 1401، هيات ریيسه (فرنشین: دکتر افشین نمیرانیان، جانشین فرنشین: کوروش آذرگشاسبی، خزانه‌دار: شابهرام سیروسی و دبیر: نوذر نوذری) را برگزید.
کمیسیون‌های پنج‌گانه‌ نیز با عضویت اعضا به فعالیت و پیشنهاد طرح می‌پردازند. کمیسیون‌ها نشست هفتگی را در دبیرخانه انجمن زرتشتیان تهران برگزار می‌کنند. در جدول زیر هموندان کمیسیون‌ها و برنامه‌ی کاری آن آمده است:

نام کمیسیون هموندان روز و ساعت کار
کمیسیون امور مالی:

– نوذر نوذری
– ماندانا آذرکیوان
– کوروش آذرگشاسبی
– جمشید دارابیان
– بابک شهریاری

*فرنشین کمیسیون: بابک شهریاری

*دبیر کمیسیون: ماندانا آذرکیوان

 

پنجشنبه‌ها ساعت 13
کمیسیون خدمات: – مهردخت شهریاری
– رستم تیراندازیان
– آذرمین دخت بلیوان
– شاهرخ سلامتی
– فرشاد سلامتی

 

*فرنشین کمیسیون: مهردخت شهریاری

*دبیر کمیسیون: آذرمین‌دخت بلیوانی

دوشنبه‌‌ها ساعت 16
کمیسیون روابط عمومی و امور اجتماعی: – کامبیز رستمی
– فرامرز پوررستمی
– فرشید نیکفام
– ماندانا آذرکیوان
– اردشیر خسرویانی
– آذرمین دخت بلیوان
-شاهرخ سلامتی

 

*فرنشین کمیسیون: فرامرز پوررستمی

*دبیر کمیسیون: کامبیز رستمی

 

 

پنجشنبه‌‌ها ساعت 12
کمیسیون دینی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی: – پروانه خرمشاهی
– خدامراد مزداپور
– بابک شهریاری
– فرشاد فرهی فر
– فرشاد سلامتی
– کامبیز رستمی

 

*فرنشین کمیسیون: فرشاد فرهی‌فر

*دبیر کمیسیون: پروانه خرمشاهی

 

شنبه‌ها ساعت 18
کمیسیون املاک و موقوفات:  

– افشین نمیرانیان
– خدامراد مزداپور
– فرامرز پوررستمی
– ساسان نیکنام
– شابهرام سیروسی
– شاهرخ پورمستدام
– کوروش آذرگشاسبی
– نوذر نوذری
– رستم تیراندازیان
– جمشید دارابیان

*فرنشین کمیسیون: ساسان نیکنام

*دبیر کمیسیون: شاهرخ پورمستدام

 

 

 

 

 

 

پنجشنبه‌ها ساعت 10
به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06