لوگو امرداد

فراخوان نام‌نویسی سی‌و‌پنجمین دوره جشنواره پیر نارکی

photo 2023 07 05 10 45 38نام‌نویسی در سی‌وپنجمین دوره جشنواره آموزشی فرهنگی پیر نارکی از پنجشنبه 15 تیرماه آغاز می‌شود و 25 تیرماه به پایان می‌‌رسد.

انجمن زرتشتیان تفت و توابع یزد، سی و پنجمین دوره جشنواره آموزشی فرهنگی پیر نارکی را روز پنجشنبه برابر با ۱2 امردادماه 1402 از ساعت 18:30 در مکان سپندینه پیر نارکی برگزار می‌کند. این جشنواره با آرمان تشویق دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز زرتشتی سال تحصیلی 1402-۱401 برگزار خواهد شد.
الف. شرایط پذیرش:
1- دوره ابتدایی (پایه‌های اول تا ششم) که در کارنامه توصیفی آن‌ها برای تمام دروس در هر دو نوبت خیلی خوب درج شده باشد. (برای تشویق بیشتر در مجموع دو نیمسال اول و دوم ، ۳ مورد امتیاز خوب برای دروس قابل ارفاق است).
2- دوره اول دبیرستان (پایه‌های هفتم و هشتم و نهم ) با معدل کل از ۱۹
3- دوره دوم دبیرستان (پایه های دهم و یازدهم با معدل کل از ۱۸ و پایه دوازدهم با معدل کل از 17)
4- هنرجویان پایه‌های دهم و یازدهم و دوازدهم هنرستان با معدل کل از ۱۷
5- پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی و کارشناسی کنکور سال 1401 کلیه دانشگاه‌های سراسری و آزاد کشور (نتیجه نهایی انتخاب رشته کنکور 1401 ملاک عمل خواهد بود)
6- پذیرفته‌شدگان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترای کنکور سال 1401 کلیه دانشگاه‌های سراسری و آزاد کشور (نتیجه نهایی انتخاب رشته کنکور 1401 ملاک عمل خواهد بود)
ب. مدارک مورد نیازدر هنگام نام‌نویسی:
1- برای دانش‌آموزان: تصویر کامل کارنامه کامپیوتری با اصل مهر و امضا مدیر آموزشگاه و تصویر برگ اول شناسنامه همراه با یک قطعه عکس پرسنلی
2- برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی پذیرفته‌شده در کنکور سال 1401: تصویر کارت دانشجویی ، تصویر برگ اول شناسنامه، نتیجه نهایی انتخاب رشته، همراه با یک قطعه عکس پرسنلی
3- برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا پذیرفته‌شده در سال تحصیلی 1402- 1401: تصویر کارت دانشجویی، تصویر برگ اول شناسنامه، نتیجه نهایی انتخاب رشته همراه با یک قطعه عکس
پ. شیوه و زمان نام‌نویسی:
نام‌نویسی تنها به صورت اینترنتی و از راه تارنمای انجمن زرتشتیان تفت و توابع یزد به نشانی www.tasza.ir از ساعت 8 بامداد روز پنجشنبه برابر با 15 تیرماه 1402 تا ساعت 12 شب روز یکشنبه برابر با 25 تیر ماه 1402 انجام خواهد شد و این زمان تمدید نخواهد گردید. در صورت داشتن هرگونه پرسشی درباره‌ی شرایط نام‌نویسی و مشکلات احتمالی زمان نام‌نویسی، شماره تلفن ۰۹۰۵۱۵۲۳۱۹۷ از ساعت ۸ تا ۱۳ و از ساعت ۱۸ تا ۲۲ تنها از راه پیام‌رسان WhatsApp پاسخگو خواهد بود.
توجه: هدف اصلی جشنواره ،تشویق دانش آموزان و دانشجویان زرتشتی است، برای ارج نهادن به این آرمان، از خانواده‌های زرتشتی درخواست می‌شود که امکان حضور فرزندان خود، در روز برگزاری جشنواره در پیر نارکی را فراهم نمایند.
اهدای جوایز تنها در روز برگزاری جشنواره (به خود دانش‌آموزان و یا در صورت عدم‌حضور دانش آموز ،با توجه به مشکلات پیش آمده در سال‌های پیشین و آسایش خیال بیشتر همکیشان تنها با به همراه داشتن کارت ملی تحویل گیرنده و کد پیگیری ثبت نام (که بلافاصله پس از تکمیل ثبت نام از طریق تارنما در اختیار ثبت نام کننده قرار خواهد گرفت)، انجام خواهد شد.

ویژه زرتشتیان

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-12