لوگو امرداد

مادر جانسپار ستوان‌یکم وظیفه جهانبخش نمیرانیان درگذشت

jahambakhsh

همایون خدارحم نمیرانیان، مادر جانسپار راه میهن، زنده یاد ستوان یکم وظیفه جهانبخش نمیرانیان از جهان هستی درگذشت.

روانشاد همایون نمیرانیان، سروش ایزد از ماه بهمن به سال 3757 زرتشتی برابر با آدینه 11 بهمن‌ماه 1398 خورشیدی در سن ۸۵ سالگی به شوند سالخوردگی به هماروانان پیوست.

آیین خاکسپاری روانشاد همایون خدارحم نمیرانیان یکشنبه ۱۳ بهمن‌ماه برابر با فروردین ایزد، از ساعت ۱۰ بامداد در آرامگاه قصرفیروزه برگزار می‌شود. در این راستا سرویس رفت و برگشت، ساعت ۹ بامداد از آتشکده تهران، میدان سلماس و رستم باغ حرکت به سمت آرامگاه حرکت می‌کند.

آیین سوم آن روانشاد روز فروردین‌ ایزد برابر با یکشنبه 13 بهمن از ساعت 17:30 در خانه نرگس برگزار می‌شود.

آیین چهارم آن روانشاد در روز ورهرام‌ ایزد برابر با دوشنبه 14 بهمن از ساعت 5 بامداد در خانه نرگس برگزار می‌شود.

آیین پرسه آن روانشاد روز انارام‌ ایزد برابر با پنجشنبه 24 بهمن از ساعت 9 تا 11 بامداد در تالار ایرج واقع در خيابان ميرزا كوچك‌خان، كوي زرتشتيان، پلاک 6 برگزار می‌شود.

همایون خدارحم نمیرانیان سال ۱۳۰۶ در نصرت آباد یزد زاده شد. مهوش، جهانبخش، کامبیز و میترا فرزندان آن روانشاد در پیوند با بهمرد نمیرانیان هستند.

جانسپار زنده روان جهانبخش بهمرد نمیرانیان زاده‌ی سال ۱۳۳۸ دانش‌آموخته‌ی اقتصاد از دانشگاه اصفهان بود. وی بهمن‌ماه ۱۳۶۴ به خدمت سربازی اعزام شد و سه ماهه‌ی نخست این دوران را در پادگان ۰۱ کاوه در تهران و سه ماهه‌ی دوم را در آموزشگاه توپخانه صحرایی اصفهان به پایان رساند و در امردادماه ۱۳۶۵ به لشکر ۹۲ زرهی اهواز اعزام و در روز ۱۹ شهریور ۱۳۶۵ در جبهه جنوب (فاو) هنگام انجام وظیفه به دیگر جانسپاران راه میهن پیوست.

به فروهر پاک همه درگذشتگان پارسا درود باد. هفته‌نامه‌ی خبری-فرهنگی امرداد درگذشت روانشاد همایون خدارحم نمیرانیان را آرامش باد می‌گوید و برای آن انوشه‌روان، شادی روان و گروسمان‌نشینی و برای بازماندگان شکیبایی و دیرزیوی را آرزومند است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-29