لوگو امرداد

آرزوی بهبودی برای هموند انجمن زرتشتیان تهران

photo 2024 03 28 18 03 21 شاهرخ سلامتی شریف‌آباد، هموند هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان تهران، بر اثر سانحه تصادف از سه‌شنبه هفتم فروردین ماه در بیمارستان بستری است.

شاهرخ سلامتی با شکستگی‌ها در بدن هم‌اکنون در بیمارستان سینا در تهران تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد. وی از دو روز پیش در کما به سر می‌برد. خانواده و دوستان در این لحظات دشوار، از همگان درخواست دارند که برای بهبودی ایشان و برخاستن از بستر بیماری دعا کنید.

ما نیز به نوبه خود از درگاه پروردگار خواستاریم. آرزوی بهبودی کامل برای ایشان داریم و امیدواریم که هرچه زودتر شاهد بازگشت شاهرخ سلامتی به زندگی عادی باشیم.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

21 پاسخ

  1. شاهرخ از معدود انسانهای ناب این روزگاره و اهورامزدا تندرستی زود زود بهش بدهد.

  2. شاهرخ عزیز نماد ماندگاری و اصالت هیرمبا شریف آباد بوده و هست‌.
    امیدوارم پیرهریشت بهش سلامتی دوباره ارزانی کنه.

    1. امیدوارم پیر هریشت و هیرمبا کمکش کنن و سلامت باز برگرده خونه

      1. درود . با آرزوی تندرستی برای آقای سلامتی، دست به دعا بر می داریم و اول از همه از اهورامزدا و سپس مشگل گشا، پیر هریشت و پیر‌مراد و شاورهرام ایزد درخواست تندرستی و بازگشت او به آغوش گرم خانواده اش هستیم.

  3. از اهورامزدا خواهان سلامتی تمام بندگان اسیب دیده و بیمار از جمله جناب سلامتی هموند انجمن زرتشتیان تهران را خواهانیم. امیدواریم که در این روزهای نوروز و بهاری همه در سلامت کامل بسر ببرند. عزیزان مراقب سلامت خود و عزیزان خودباشید. شاهورهرام ایزد پشت و پناه همه ی عزیزان باشد. 🙏🏼🍀

    1. شاهرخ سلامتی انسانی والا و بزرگمنش که همیشه در خدمت رسانی به جماعت زرتشتی پیش قدم بوده.

      من و خانواده‌ام امیدواریم که شاهرخ جان هر چه زودتر با تندرستی و به خانواده عزیزش و خانواده بزرگ زرتشتی برگرده تا باز هم با همت و با پشتکار و با دلسوزی یاری رسان باشه.
      هوشنگ کیانی

  4. امید به خدا که هرچه زودتر خدا شفا بدهد و دل همه ی ما را شاد کند و از نگرانی در بیاییم

  5. شاهرخ گرامی را در روز ششم فروردین در مارکار تهرانپارس دیدم و خیلی از مصاحبت با ایشان پس از مدتها خرسند شدم منتها پس از شنیدن خبر ناگوار سانحه تصادف ایشان متأثر گشتم.
    برای ایشان کمال صحت و تندرستی را از درگاه پروردگار هستی بخش خواستارم. به جاست که برای شاهرخ عزیز همگی دست به نیایش تندرستی برآوریم.

  6. مهربانی و دلسوزی او کم‌مانند است. روزگار ما به همچون او بسیار نیازمند است. امید که هر چه زودتر تندرستی کامل را به‌دست آورد.

  7. آرزوی تندرستی کامل و هرچه زودتر برای شاهرخ سلامتی نازنین دارم.
    امیدوارم که هرچه زودتر با تندرستی به خانواده خودش و خانواده بزرگش که جماعت زرتشتی هستند برگردد و همچنان سودمند و سود رسان باشد.
    ایدون باد!

  8. امیدواریم بیاری اهورامزدا شاهرخ عزیز زودتر سلامتی و تندرستی کامل بدست بیاورد.

  9. با آرزوی سلامتی دوباره برای شاهرخ عزیز یکی از با مرام ترین همکیشان

  10. امیدوارم سلامت باشن و خدای بزرگ اهورامزدا پشت و پناه ایشون باشن از انسانهای نیک روزگار

  11. شاهرخ جان بلند شو، هیرومبا منتظر توست که غیزل بیاری، بلند شو خیلی باهات کار داریم خیلی…

  12. برای شاهرخ عزیز آرزوی تندرستی می کنیم و امبدواریم با دعای همه همکیشان هر چه زودتر بهبود یافته و به آغوش خانواده و جامعه بازگردد. ایشان الگوی یک خیراندیش بی ادعا با خوی نیک زرتشتی هستند انسانی زحمت کش که هم در برپایی سنتها و آیینهای دینی هم در انجام کارهای خیر همیشه پیش قدم هستند، از اهورامزدا خواهانیم که سختی ها گذشته و ایشان هر چه زودتر سلامتی کامل را بدست آورند.

  13. بعضی از انسانها پاکند و بی ادعا ،هستند تا خدمت رسانی کنند بدون آنکه چشمداشتی داشته باشند و شاهرخ عزیز یکی از این انسانهای پاک است شک ندارم اهورامزدا و شاهورهرام ایزد به زودی سلامتی را به این عزیز بازخواهد گرداند.بیایید همگی از درگاه اهورامزدا برایش طلب سلامتی نماییم زیرا این افراد گوهرهای ناب هازمان زرتشتی هستند.به امید سلامتی و حضورمجدد و پر رنگ شاهرخ عزیز در فعالیت‌های اجتماعی

  14. از درگاه خدا و شاهورهرام ایزد پاک سلامتی و دیرزیوی برای شاهرخ سلامتی خواستارم

  15. امیدوارم بیاری پروردگار شاهرخ عزیزمان بزودی سلامتی و تندرستی خودشو بدست بیاره ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06