لوگو امرداد
در نشست هفتاد دو گردش 45 انجمن زرتشتیان تهران:

زمان مجمع همگانی انجمن زرتشتیان تهران مشخص شد

photo ۲۰۲۳ ۰۹ e1697036259383در این نشست هیات مدیره دو مصوبه آورد که یکی از آن‌ها زمان مجمع همگانی عادی بود.

به گفته‌ی فرامرز پوررستمی، نخستین مصوبه مربوط به تاریخ برگزاری مجمع همگانی عادی مربوط به سال مالی ۱۴۰۲ بود با تصویب هیات‌مدیره تاریخ نخست مجمع روز شنبه نهم تیرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ در محل مارکار تهرانپارس است. تاریخ دوم نیز برای روز آدینه ۲۹ تیرماه 1403 از ساعت ۹ بامداد در همان مکان تعیین شد.

مصوبه‌ی دیگر در مورد افزایش میزان پرداخت‌های خُرد و متوسط از سوی گروه سرپرستان انجمن بود که به تصویب رسید.

کمیسیون فرهنگی

در مصوبه‌ی بعدی هیات‌مدیره موافقت کرد که اگر کادر آموزشی آموزشگاه‌های تحت‌پوشش انجمن بخواهند فرزندانشان را در مهدکودک پرورش نام‌نویسی کنند، شهریه آن‌ها با ۳۰ درصد تخفیف محاسبه شود. این مصوبه تایید شد.

این کمیسیون همچنین از هیات‌مدیره مصوبه‌ای گرفت که به‌موجب آن پیک‌نیک دانش‌آموزی در محل آدریان بزرگ تهران برگزار شود. این پیک‌نیک ویژه‌ی دانش آموزان ۷ تا ۱۴ سال است و هزینه برای شرکت در این پیک‌نیک ۱۵۰ هزار تومان تعیین شد. مسوول برگزاری این پیک‌نیک که از ساعت ۹ تا 17 است، دادبه اورنگی خواهد بود.

سومین مصوبه کمیسیون فرهنگی آموزشی دینی گردش ۴۵ درباره دریافت هزینه از گروه‌های گردشگری بود که مایل به بازدید از آدریان تهران (معبد) به شکل  گروهی هستند. این مصوبه نیز رای کافی گرفت.

کمیسیون خدمات

مصوبه‌ای را ارایه کرد که در این مصوبه خواهان تخفیف برای برگزاری آیین سال درگذشت خویشاوند نزدیک یکی از همکاران دبیرخانه انجمن شده بود که با این تخفیف موافقت شد.

کمیسیون مالی

مصوبه‌ای آورد برای خرید ویدیو پروژکتور و دوربین فیلم‌برداری و لوازم موردنیاز آنکه با این مصوبه به‌شرط تامین مالی موافقت شد.

همچنین افزایش اجاره ساختمان مزدا نیز مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت. همچنین قرار شد یک بخش ۱۵ متری از این ساختمان به‌عنوان داروخانه جداگانه اجاره داده شود.

کمیسیون ساختمان و املاک

مصوبه‌ای مربوط به‌ اضافه‌کردن واحد جنوبی ساختمان جنب دبیرخانه به ساختمان دبیرخانه بود که به‌موجب آن با ایجاد تغییرات موردنیاز ازجمله نصب دیوارهای جداکننده و تعمیرات موردنیاز به‌ویژه در مورد مشکلات شیروانی و سقف ساختمان، فضای بیشتری در اختیار دبیرخانه انجمن قرار گیرد.

مصوبه‌ی دیگر کمیسیون املاک مربوط به تعدیل و افزایش اجاره یک باب مغازه بود که این میزان افزایش مورد تایید هیات مدیره قرار گرفت.

آخرین مصوبه‌ی کمیسیون ساختمان املاک مربوط به بهسازی زمین‌های بسکتبال و والیبال در مجموعه‌ی ورزشی مارکار تهرانپارس بود که همه‌ساله برای برگزاری جام جان‌باختگان در اختیار کانون دانشجویان قرار می‌گیرد.

مبلغ پیش‌بینی شده برای این بهسازی ۷۰۰ میلیون تومان تعیین و قرار شد تا این مبلغ هزینه شود که زمین‌ها آماده برگزاری مسابقه شوند و احتمال آسیب دیدن همکیشان جوان ورزشکارمان کمتر شود.

گزارش‌ها

پیرو گزارش سخنگوی گردش ۴۵، این نشست با ارایه گزارش از سوی فرنشین هیات‌مدیره آغاز شد.

افشین نمیرانیان در بخشی از گزارش‌هایش اعلام کرد که نشست مشترکی با مسوولان موقوفه رستم گیو داشتند که در آن مسایل مربوط به این موقوفه بیان شده است. وی افزود تراز و بیلان مربوط به سال مالی ۱۴۰۲ نیز در مراحل نهایی است و به‌موقع آماده خواهد شد. وی در مورد چند عدد و رقم مربوط به ترازو بیلان نیز به هموندان هیات‌مدیره توضیح داد.

به گزارش سخنگوی گردش ۴۵، نشست هفتادودوم هیات‌مدیره، در پسین روز دوشنبه بیست‌ویکم خورداد ماه با ۱۷ تن رسمی شد و با ۱۸ نفر ادامه یافت. در آغاز ‌نشست هیچ‌یک از بازرسان باشنده نبودند و از میانه‌ی نشست هر ۳ بازرس باشنده شدند. این نشست در ساعت ۲۰ به شکل غیرعلنی ادامه یافت.

برگرفته از کانال واتساپی اطلاع‌رسانی انجمن زرتشتیان تهران

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

10 پاسخ

  1. آقای پوررستمی عزیز، خیلی خیلی برای من جالب بود که شما اینقدر عنایت ویژه و شاید علاقه خاص به بازرسان دارید که هم در گزارش رچینه و هم امرداد، تاخیر حضورشان را پررنگ کردید. امیدوارم به زودی و پس از انتخابات، شما با بازرسان جدید، بدون مشکل و زاویه کار کنید. این امید خیلی از ما اعضای مجمع هست چون این دیدگاه هیات مدیره گردش فعلی انجمن نسبت به بازرسان، هم برای نخستین دوره است و مسبوق به سابقه نیست و هم اصلا به نفع انجمن و جامعه نیست. سبز باشید نازنین.

    1. درود به جناب رستم بهمردی.
      همکیش گرامی.در مورد نوشتن تعداد بازرسان و اعضای هیئت مدیره برای من هیچ تفاوتی ندارد و در گزارشم هر دو را می‌نویسم و این کار تازگی ندارد.
      بنابراین، در این مورد من هیچگونه فرقی میان بازرسان و هیئت مدیره نمی‌گذارم.
      چه شما باور بفرمایید و چه نفرمایید!
      در مورد اینکه در گردش مالی سال آینده نیز چه کسانی بازرس باشند، پس از مشخص شدن داوطلبان، اعضای هیات مدیره تصمیم نمی‌گیرند.
      تصمیم گیرنده اعضای شرکت کننده در مجمع هستند.
      سخنگوی گردش ۴۵
      فرامرز پوررستمی

  2. نبودن خبرنگار و عدم حضور غیر از هموند انجمن وجلوگیری از خروج هر گونه خبر و اطلاعات یعنی نشست غیر علنی به نظر میرسد نشست از همون ابتدا و یا بهتر بگویم از سال 1403 نشستها غیر علنی میباشد.

    1. درود به همکیش ناشناس.
      این فرمایشی که شما کرده‌اید، از نظر من درست نیست. در واقع شما یک ادعا کرده اید که برای آن هیچ مستندی ندارید.
      هیئت مدیره و به ویژه خود من هیچ منعی برای باشندگی خبرنگاران گرامی رسانه‌ها در نشست‌های انجمن نداریم و آنها هرگاه که بخواهند، می‌توانند بیایند و گزارش تهیه کنند.
      اما اگر شما باور دارید که انحصار خبری وجود دارد، یک پیشنهاد به شما می‌کنم:
      جناب عالی می‌توانید و حق دارید به عنوان یک عضو انجمن به نشست‌های علنی تشریف بیاورید و گزارش خبری خودتان را تنظیم کنید و در رسانه‌ها هم‌رسانی بفرمایید. البته در این صورت دیگر نمی توانید مثل فضای مجازی ناشناس بمانید.
      از دیدن شما در نشست های گردش ۴۵، شادمان خواهم شد. این گوی و این میدان!
      سخنگوی گردش ۴۵
      فرامرز پوررستمی

  3. آواتار همکیش ساکن تهران- عضو انجمن زرتشتیان تهران همکیش ساکن تهران- عضو انجمن زرتشتیان تهران گفت:

    دبیر کنونی کانون دانشجویان در گفتگو با امرداد از کار شورای مددکاری گفت از برنامه‌هایی که در سال‌های پیشتر داشتند بازدید از خانه سالمندان زرتشتی بود که بعد از کرونا به‌ شوند خطری که برای سالمندان داشت دیگر آن برنامه را پی نگرفتند. حال که خطر کرونا برطرف شده وظیفه تعریف شده مددکاری را ادامه دهید و با پدربزرگها و مادربزرگها در خانه سالمندان زرتشتی دیدن کنید مانند اهدای خون که فراخوان میدهید فراخوان منتشر کنید و از همه همکیشان بخواهید در این دیدار با سالمندان مشارکت کنند همگی به دیدار سالمندان برویم روحیه بدهیم و روحیه بگیریم. منتظر فراخوان کانون برای دیدار با سالمندان خانه سالمندان زرتشتی تهران هستیم
    اینجا پیام گذاشتم چون برای خبر گفتگوی کانون شاید دیر شده باشد و هماهنگی آن به انجمن هم مرتبط است.

  4. کمیسیون خدمات خواهان تخفیف برای برگزاری آیین سال درگذشت خویشاوند نزدیک یکی از همکاران دبیرخانه انجمن شده بود که با این تخفیف موافقت شد.
    این مصوبه با این مشخصه برای سالگرد درگذشت خویشاوند نزدیک یکی از همکاران دبیرخانه اصلا ما متوجه نشدیم برای چه کسی تخفیف گرفتید ولی میهمانان آن همکار دبیرخانه که متوجه شدند.
    این مصوبه را روابط عمومی انجمن خبررسانی کرده اگر هر کسی دیگر این خبر را منتشر میکرد میگفتند با آبروی همکیش بازی کردید.
    شما فقط میخواهید اعلام کنید در فکر نیکوکاری هستید؟
    نکته دوم
    خبر واتساپ را چندبار پاک میکنید تا یکی را درست بذارید؟
    از روابط عمومی پیشکسوت بیش از این توقع می رود. تازه کار که نیستید

    1. درود به همکیش همچنان ناشناس.
      همکیش گرامی، به بخش پایانی متن شما پاسخ می‌دهم که نوشتید چرا خبر را برداشته‌ایم و دوباره گذاشته‌ایم.
      سبب این موضوع برمی‌گردد به بی دقتی که من کردم.
      در واقع دو تا از مصوبه‌های کمیسیون املاک و ساختمان را به اشتباه مصوبه کمیسیون مالی نوشتم و برای اصلاح این اشتباه ناچار خبر اول را پاک کردیم و خبر بعدی را گذاشتیم.
      در اینجا جا دارد از جناب عالی و چند تن از خوانندگان گروه واتساپی خبر رسانی انجمن که این موضوع را با تلفن به من یادآوری کردند، سپاسگزاری کنم.
      این یادآوری‌ها سبب می‌شود که من هم بیشتر دقت کنم.
      باز هم از همه ی شما سپاسگزارم.
      سخنگوی گردش ۴۵
      فرامرز پوررستمی

  5. آواتار همکیش ساکن تهران- عضو انجمن زرتشتیان تهران همکیش ساکن تهران- عضو انجمن زرتشتیان تهران گفت:

    آقای بهمردی شما چگونه پیش بینی امیدوارانه کردید که (((امیدوارم به زودی و پس از انتخابات، شما با بازرسان جدید، بدون مشکل و زاویه کار کنید.))) شاید بازرسان تمایل به ادامه کار داشته باشند شما پیش دستی کردید و آنها را کنار گذاشتید!!!
    بودن در سمت بازرسی محدودیت زمان ندارند به طوری که یکی از بازرسان کنونی چندین سال است در این پست بازرسی مشغول است. قبلا هم بازرسان سالها ماندگار بودند.

  6. همکیش گرامی، لطفا دوباره متن مرا بخوانید. من این را به کنایه خطاب به دوستان انجمنی گفتم که دوست دارند و تلاش می کنند که چنین بشود. وگرنه خود من از رای دهندگان به بازرسان فعلی هستم و به آنها خسته نباشید و دست مریزاد می گویم و درخواست می کنم باز هم کاندید بشوند. شاد باشید.

  7. (مصوبه‌ی دیگر در مورد افزایش میزان پرداخت‌های خُرد و متوسط از سوی گروه سرپرستان انجمن بود که به تصویب رسید). این چه مصوبه ای هست؟ بیشتر توضیح دهید. گروه سرپرستان انجمن چه گروهی هست؟ سرپرستان را معرفی کنید
    چرا اینهمه گروه از دل هیات مدیره برآمده؟ گروههای هیات اجرایی تازه داشتیم عادت میکردیم حال گروه سرپرستان. سرپرستان همان رابطان هیات اجرایی هستند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-04-13