لوگو امرداد

دومین نشست هم‌اندیشی مسوولان جام جانباختگان برگزار شد

photo 2024 06 14 15 12 21 qpraugdlf5d1r91qu4hj7afarshet9pzroj8k18v0gدر دومین نشست هم‌اندیشی مسوولان برگزاری چهل‌‌ویکمین دوره از پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان، از همکاری انجمن زرتشتیان تهران در راستای بهره‌مندی از سالن ورزشی بابک خراشه و بهسازی دیگر زمین‌های مارکار تهرانپارس سپاسگزاری شد، کمیته‌های ورزشی از برگزاری کلاس‌های داوری با همکاری فدراسیون‌های ورزشی خبر دادند و از تغییراتی در آیین‌نامه‌های ورزشی و اجرایی این دوره از جام جان‌باختگان گفته شد.

پیرو آگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی و به گزارش امرداد، در آغاز این نشست که 25 خوردادماه 1403 برگزار شد، هماهنگ‌کننده این دوره از جام‌ جان‌باختگان، از همکاری انجمن‌ زرتشتیان تهران با کانون دانشجویان زرتشتی جهت برگزاری این دوره از مسابقات تقدیر کرد و در ادامه از پیشرفت روند آماده‌سازی سالن خراشه جهت استفاده در این دوره از پیکار‌های ورزشی جام خبر داد. وی افزود:« با توجه به همکاری‌های انجمن زرتشتیان تهران و مدیریت سالن خراشه قرار است زمین‌های والیبال، بسکتبال و فوتبال بهسازی شوند تا از آسیب دیدن ورزشکاران جلوگیری شود.»
پس از آن کمیته فوتبال، از روند نامه‌نگاری‌ها با شهرداری و شورای شهر تهران برای دریافت کمک‌های مالی و غیرمالی جهت بهسازی شرایط زمین فوتبال گزارشی ارائه کرد.

در ادامه‌ گزارشی از هماهنگی‌های انجام‌شده با فدراسیون‌های ورزشی بسکتبال، شطرنج و بدمینتون جهت برگزاری کلاس‌های داوری در سطح کشوری ارایه داده شد. در نتیجه این کلاس‌ها، این نوید وجود دارد که داوری بازی‌های امسال با این اقدامات از سطح بسیار بالاتری برخوردار باشند. در همین راستا، کمیته بسکتبال از همکاری سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد و آقای رستم خلیلی جهت برگزاری این دوره از جلسات آموزش داوری تقدیر کرد.

پس از آن، ستاد برگزاری از تغییرات آیین‌نامه‌های ورزشی و اجرایی خبر داد و بر مطالعه‌ی آیین‌نامه توسط مسوولان و شرکت‌کنندگان تاکید کرد تا به طور کامل در جریان تغییرات صورت گرفته قرار بگیرند.

به گزارش امرداد، در نیمه دوم این نشست، در رابطه با مواردی مانند نیازهای تیم‌های شرکت‌کننده در رشته‌های والیبال و بسکتبال مسائلی مطرح شد و همفکری‌هایی انجام گرفت.

خزانه‌دار این دوره از جام‌جان‌باختگان، با اشاره به افزایش هزینه‌های مالی نسبت به سال گذشته و کمبود کمک‌های موجود، از تمامی مسوولان جهت معرفی خیراندیش درخواست یاری کرد.

کمیته‌ی تبلیغات چهل و یکمین دوره از پیکار‌های ورزشی جام جان‌باختگان، پروپوزال تبلیغات خود را به مسوولان ارایه کرد و اعلام کرد فعالیت این بخش به طور رسمی از هفته آخر خوردادماه آغاز خواهد شد. این کمیته در ادامه اعلام کرد امسال تلاش خواهد شد تمامی تبلیغات به طور موثرتری بازخورد داشته باشد. همچنین، در این جلسه اعلام شد امسال جهت حمایت از کسب و کارهای زرتشتی، غرفه‌های فروش در زمان برگزاری جام جان‌باختگان به علاقه‌مندان اعطا خواهد شد.

به گزارش امرداد، در پایان نشست، کمیته‌ی پزشکی، از برگزاری کلاس کمک‌های اولیه در تیرماه خبر داد. شرکت در این دوره برای تمامی همکیشان آزاد است. علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۸ خردادماه از طریق آیدی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی به آدرس kdzir@ اقدام به نام‌نویسی نمایند. در پایان این دوره از کلاس‌ها به تمامی شرکت‌کنندگان مدرک رسمی هلال احمر اهدا خواهد شد.

این دوره پیکارها از ۱۵ تا ۱۹ امرداد ماه ۱۴۰۳ در محل همایشگاه مارکار تهرانپارس برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-04-14