لوگو امرداد

برگزاری دوره داوری درجه سه بسکتبال جام جان‌باختگان

photo 2024 06 18 13 56 47 qpukyg4v2c0qtish6klgutat0sy7aqu9d3e25qru9sکانون دانشجویان با همکاری سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد دوره داوری درجه سه بسکتبال را برگزار می‌کند.

کانون دانشجویان زرتشتی با همکاری سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد، دوره داوری درجه سه بسکتبال را در سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد برگزار می‌کند.
این دوره در هفته‌ی دوم تیرماه برگزار می‌شود. تاریخ دقیق و هزینه‌ی دوره، نسبت به تعداد شرکت‌کنندگان متغییر خواهد بود و بعدها اعلام می‌شود.
با پشتیبانی‌های مالی نیک‌اندیشان، کانون دانشجویان زرتشتی و سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد، هزینه‌ این دوره به کمترین مبلغ ممکن کاهش خواهد یافت.
شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از گذراندن دوره نظری، در آزمون عملی شرکت کرده و در صورت قبولی مدرک رسمی فدراسیون بسکتبال را دریافت کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند در صورت تمایل به شرکت در این دوره، از تاریخ ۳۰ خرداد تا ۵ تیر ۱۴۰۳ از راه شناسه تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی @kdz_id اقدام به نام‌نویسی کنند.
چهل و یکمین دوره پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان از ۱۵ تا ۱۹ امرداد ماه ۱۴۰۳ در مکان همایشگاه مارکار تهرانپارس برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-04-11