لوگو امرداد

بزرگداشت شهناز شهزادی؛ دعوت به اشتراک‌گذاری خاطره‌ها

شهناز شهزادیدر آستانه نخستین سالگرد درگذشت شادروان شهناز شهزادی، از دوستداران و خوانندگان گرامی امرداد دعوت می‌کنیم تا با به اشتراک‌گذاری خاطره‌های خود در قالب دل‌نوشته، عکس و یا فیلم، بازتابی از زندگی او باشند.

شادروان شهناز شهزادی، بانویی نیک‌اندیش و مهربان، در زندگانی پربارش به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین چهره‌های جامعه زرتشتی شناخته می‌شد. او با پایه‌گذاری انجمن یانش‌وران مانتره و گروه گات‌هاپویان، در پاسداشت و گسترش فرهنگ و دین زرتشتی تاثیرگذار بود. زندگانی او آکنده از لحظات آموزنده است که هر یک از ما به گونه‌ای از آنها بهره‌مند شده‌ایم. این بانوی فرهیخته توانست یاد و خاطره‌ای جاودان از خود بر جای گذارد.

حال که به پنجم تیرماه و فرارسیدن نخستین سالگرد درگذشت او نزدیک می‌شویم، با نگارش دل‌نوشته‌ها و خاطرات ارزشمند خود از شادروان شهناز شهزادی، در زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره او با ما همراهی کنید. این دل‌نوشته‌ها می‌توانند لحظات نابی باشد که با او سپری کرده‌اید، یا احساسی که از حضور او در زندگی‌تان داشته‌اید را به تصویر بکشند. با یادآوری خاطره‌ها می‌توانیم با همدیگر گوشه‌ای از شخصیت والا و مهربان او را بیشتر بشناسیم و از او یاد کنیم.

درخواست می‌کنیم، داستان‌ها و خاطرات خود را در قالب فیلم و یا دل‌نوشته با عکس یا بدون عکس تا تاریخ چهارم تیرماه به واتس‌اَپ یا تلگرام امرداد به شماره‌ی 09198040593 بفرستید تا با نام فرستنده منتشر شود و یا در بخش دیدگاه بنویسید. با سپاس از همراهی و همدلی شما.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-04-10