لوگو امرداد

سفارش دکتر بهشید برخوردار به شرکت گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری

بهشید برخورداردر آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری، دکتر بهشید برخوردار، نماینده ایرانیان زرتشتی در مجلس دوازدهم، با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری و یک ضرورت در استقلال سیاسی کشور، نقش‌آفرینی در صحنه انتخابات را نشان از همازوری و خردورزی ملی دانست.

پیام دکتر بهشید برخوردار، نماینده ایرانیان زرتشتی را در ادامه می‌خوانید:

به یاری اهورا مزدا
قدرت نظام سیاسی کشور که پس از حادثه تلخ شهادت رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی به سرعت و طبق ظرفیت قانون اساسی مقدمات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را فراهم نمود، مایه مباهات نظام جمهوری اسلامی است. لذا در انتخابات بسیار مهم پیش رو، افزایش مشارکت در اولویت و یک ضرورت در استقلال سیاسی کشور است. در این راستا توجه همه همکیشان، نخبگان و فرهیختگان را به موارد ذیل جلب می نمایم.
1_ نقش‌آفرینی و رفتار صحیح در صحنه انتخابات توسط همه همکیشان و آحاد ملت ایران می‌تواند نشان همازوری، خردورزی و اتحاد ملی کشور در مسیر ایجاد اعتماد عمومی مردم و نظام سیاسی هازمان باشد.
2_ امروز کشور به آن نیاز دارد که با حرکت پر شتاب به سمت آرمان‌های انقلاب، امید را در دل معیشت مردم زنده کنیم و حرکت عمومی اقتصادی،سیاسی و فرهنگی کشور را به سمت و سوی وضعیت مطلوب جهت داده تا وضعیت زندگی مردم بهتر شود.
3_ بی‌شک انجمن‌ها، ارگان‌ها، فرهیختگان، مردان، بانوان، جوانان، دختران، پسران، شان و رسالت کنونی خود را در انتخابات پیش رو در مشارکت حداکثری با همازوری و همبستگی در انتخابات در استقلال سیاسی کشور عزیزمان ایران می‌دانند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-04-03