لوگو امرداد

سامانه نام‌نویسی کنگره زرتشتیان آمریکای شمالی باز شد

kvi cvjajdhkاکنون دوباره سایت نام‌نویسی هجدهمین کنگره زرتشتیان آمریکای شمالی (NAZC) 2024 هوستون باز است.

 پیرو آگاهی‌رسانی برگزارکنندگان کنگره، انجمن زرتشتیان هوستون و فزانا، تارنمای کنگره هوستون با حجم بالای غیرمنتظره روبه‌رو شد و برگزارکنندگان را مجبور به توقف نام‌نویسی کرد. اکنون سایت نام‌نویسی دوباره باز است.

برای نام‌نویسی کلیک کنید: https://nazc2024houston.com/registration/

پس از نام‌نویسی‌هایی که از دوم تیرماه آغاز شد، اکنون ظرفیت بسیار محدودی باقی مانده است. همچنین هم‌اکنون تمامی اتاق‌های هتل در بلوک NAZC رزرو شده است، اما گروه برگزارکننده در حال همکاری با هتل هستند تا اتاق‌های بیشتری باز شود. به محض در دسترس قرار گرفتن اتاق‌های هتل، به شرکت‌کنندگان ثبت‌نام شده، اطلاع داده می‌شود و لینک ثبت‌نام هتل ارسال می‌شود. در صورت داشتن هرگونه پرسش در رابطه با کنگره، می‌توانید با ایمیل [email protected] تماس بگیرید. تمامی شرایط به همراه تاریخ در تارنمای ثبت‌نام به نشانی www.nazc2024houston.com موجود است.

برای همکیشانی که از ایران تمایل دارند در این کنگره شرکت کنند، سفارش شده هر چه زودتر نام‌نویسی کنند تا زمان لازم برای درخواست ویزای ایالات متحده آمریکا را داشته باشند. چنانچه موفق به گرفتن ویزا و حضور در کنگره نشدید، امکان بازپرداخت وجوه پس از کسر هزینه‌های اداری و سایر هزینه‌های بانکی قبل از تاریخ‌های مشخص شده وجود دارد. درخواست شده با توجه به آن تاریخ‌ها، چهارچوب زمانی را بسنجید و فقط در صورتی که فکر می‌کنید می‌توانید در آن بازه زمانی اقدام کنید، ثبت‌نام نمایید.

در این آگهی‌نامه آمده است؛ تیم NAZC 2024 هیوستون از همه همکیشان برای پشتیبانی پیوسته، سپاسگزاری می‌کند و امیدوار است که هر چه بیشتر همکیشان را در هیوستون ببیند.

این کنگره که از 29 دسامبر 2024 تا یکم ژانویه 2025 در هوستون، تگزاس برگزار می‌شود، نوید یک رویداد مهم را برای جامعه زرتشتیان سراسر آمریکای شمالی و جهان می‌دهد. موضوع کنگره نسل Z است. نسل Z نشان‌دهنده همه نسل‌های Zarathushti و همچنین نسل‌های نوجوانی و اوایل دهه بیست است. سخنران اصلی این کنگره یک شخصیت برجسته جهانی خواهد بود و سخنرانان و پنل‌های دیگری نیز از چهره‌های برجسته و نوآوران زرتشتی حضور خواهند داشت. محل برگزاری کنگره، هتل رویال سونستا گالریا هوستون است و نرخ‌های تخفیف‌یافته اتاق برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-04-10