لوگو امرداد

نوسازی زمین‌های ورزشی مارکار تهرانپارس برای جام جان‌باختگان

photo 2024 07 01 22 35 42 qqhhexdpnacx828m14eqi1qpn1na4qa9dtqi438bnkبرای جلوگیری از آسیب به ورزشکاران شرکت‌کننده در چهل و یکمین دوره از پیکار‌های جام جان‌باختگان، زمین‌های ورزشی مارکار تهرانپارس نوسازی و بازسازی خواهند شد.

بنا بر آگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی و گزارش امرداد، با توجه به گزارش‌های رسیده، زمین‌های والیبال، فوتسال و بسکتبال مجموعه فرهنگی ورزشی مارکار تهرانپارس در حال بازسازی هستند.

برابر مصوبه اخیر انجمن زرتشتیان تهران، جایگزینی چمن زمین فوتسال، مجهز کردن کف‌پوش زمین والیبال به جدیدترین تکنولوژی نانو و استفاده چندمنظوره از زمین‌های ورزشی روباز، در دستور کار قرار گرفته است.

بنا بر آگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی و گزارش امرداد، این کانون با انتشار بیانیه‌ای از انجمن زرتشتیان تهران برای نوسازی و بهسازی این زمین‌ها سپاسگزاری کرد و امیدوار است که چهل و یکمین دوره پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان در بالاترین سطح کیفی برگزار شود.

چهل و یکمین دوره پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان از ۱۵ تا ۱۹ امردادماه ۱۴۰۳ در مکان همایشگاه مارکار تهرانپارس برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. وقت همکیشان گرامی بخیر و شادی
    سپاس از هموندان انجمن و اعضای کانون دانشجویان
    طلب پوزش میکنم در ابتدای سخنانم اگر خدای ناکرده باعث رنجش و دلسردی کسی بشوم .ولی اجازه میخواهم مطالب خود رو هرچند بدبیبانه است به اطلاع همکیشان برسانم و قضاوت را اول به گذشت زمان و بعد به شما عزیزان واگذارم.
    دوستان تا سال گذشته همگی چشم به راه بازگشایی سالن خراشه بودیم و برگزاری جام در محیط سرپوشیده که ریاست محترم انجمن در روز پایانی جام فرمودند درگیر مسایل پست برق و هزینه های مربوطه هستند و امیدوارند سال اینده به بهره برداری برسد که خوشبختانه رسید.اما اما در روز افتتاحیه سالن خراشه بعد از مراسم اوستا خوانی توسط موبدان و هنگام سخنرانی دکتر نمیرانیان ایشان به همکیشان گوشزد نمودند که این سالن بدلیل کم شدن جوانان همکیش و امکانات خوبی که دارد قرار است در اختیار مستاجر انجمن که خوشبختانه ان هم از همکیشان میباشد قرارگرفته و غیر همکیش هم جهت استفاده این سالن مجهز بهره مند شوند.(اصلا از اول هم قرار نبوده مختص زرتشتیان باشد)که متاسفانه تاکنون متذکر میشوم تا کنون هیچ خدماتی یا زمان و سانسی به همکیشان تعلق نگرفته است.2-سالن مذکور دارای تجهیزات و کفپوش ورزشی جهت ورزش والیبال و بسکتبال میباشد. وفاقد زمین فوتسال چه از این بهتر که انجمن بیاید و مصوب کند بعد از سالها چمن زمین فوتسال را تعویض (جایگزین)کرده و بعد از جام بدلیل قرار گرفتن در کنار سالن خراشه این قسمت نیز به ان مجموعه واگذار گردد.و اما تجهیز نمودن زمینهای والیبال و بسکتبال هم که صد البته سپاسگذاریم فقط امیدواریم این موارد فقط جهت جلوگیری از اعتراض جوانان و دیگر همکیشان بابت عدم استفاده از سالن زیبای خراشه نبوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-04-14