جشن فارغ‌التحصیلی در مرکز زرتشتیان لس‌آنجلس

جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموزان کلاس‌های دینی زرتشتی و فارسی در مرکز زرتشتیان لس‌آنجلس به کوشش گروه آموزش این مرکز برگزار شد.
در این جشن که بامداد یکشنبه ۱۸ ماه می 2025 برابر با ۲۸ اردیبهشت‌ماه 1404 باحضور دانش‌آموزان و خانواده‌ها برگزار شد، ابتدا از دو دانش‌آموزی که دوران دبیرستان را به پایان رسانده و از سال آینده وارد کالج و دانشگاه می‌شوند و پس از چندین سال حضور در کلاس‌های مرکز و آشنایی با دین زرتشتی و فرهنگ و زبان فارسی از کلاسهای دینی و فارسی مرکز فارغ التحصیل شدند تقدیر شد.
سپس به ترتیب از آموزگاران کلاس‌های دینی و کلاس‌های فارسی در مقاطع مختلف تحصیلی خواسته شد به روی صحنه بروند و‌ از دانش‌آموزان‌شان با لوح سپاس و هدیه قدردانی کنند.
در ادامه برنامه گروه آموزش مرکز لس‌آنجلس از گلی جمشیدی فروغی عضو هیات‌مدیره دعوت کرد تا به روی صحنه بیاید و از آموزگاران کلاس‌ها و کمک آموزگاران و گروه اجرای نیایش صبحگاهی، همچنین گروه تهیه غذا برای بچه‌ها در پایان کلاس‌ها، که یکشنبه هر دوهفته یکبار در این مرکز برگزار می‌شوند و همچنین مسوولان صدا و تصویر ، و مجری این برنامه نازنین شاهرخ و همچنین از پدران و مادران داوطلب برگزاری جشن‌های فرهنگی در زمان برگزاری کلاس ها با هدایایی تقدیر کند.
در پایان جشن و در محوطه باز این مرکز، بچه‌ها از وسایل بازی ویژه‌ای که برای این جشن تدارک دیده شده بود، استفاده کردند و با ناهار و کیک و بستنی پذیرایی شدند.

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *