گزارش تصویری از

جشن پایان سال پایه ششمی‌ها در دبستان دینیاری

دانش‌آموزان پایه‌ی ششم دبستان پسرانه‌ی دینیاری یزد جشن پایان سال تحصیلی خود را برگزار کردند.

بنابر گزارش دبستان پسرانه دینیاری، دانش‌آموزان پایه ششم این آموزشگاه با باشندگی خانواده‌هایشان جشن به پایان رساندن دوره دبستان را روز سه‌شنبه ١٣ خورداد ماه 1404 برگزار کردند. برنامه‌های این جشن شامل گاتهاخوانی، خواندن دل‌نوشته دانش‌آموزان و سخنرانی مهرنوش هماوندی، آموزگار پایه ششم و فریبا غیبی، مدیر این دبستان بود.

دبستان دینیاری تنها دبستان پسرانه ویژه زرتشتیان در استان یزد است.

فرتورها از دبستان دینیاری است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *