بازگشایی کلاس‌های دینی دبیرستان در پردیس مارکار یزد

کلاس‌های دینی دانش‌آموزان دبیرستانی زرتشتی استان یزد، پسین پنج‌شنبه سوم مهر ۱۴۰۴ در پردیس مارکار آغاز شد.

بازگشایی کلاس‌های دینی دانش‌آموزان دوره اول و دوم دبیرستان در استان یزد با هماهنگی کمیسیون دینی از ساعت 15:15 در پردیس مارکار برگزار شد. در آغاز برنامه، فریدون کشمیری، فرنشین کمیسیون دینی، به دانش‌آموزان خوشامد گفت. سپس موبد دکتر مهربان پولادی، فرنشین انجمن موبدان، سخنرانی کرد. اوستای بایسته و آیین نو کردن کشتی انجام شد و اوستای تندرستی برای بهبودی یکی از مادران جوان زرتشتی خوانده شد. در پایان، از موبد مهربان آفرین، فرنشین پیشین کمیسیون دینی زرتشتیان یزد، سپاسگزاری شد. سپس دانش‌آموزان به همراه آموزگاران خود بر سر کلاس‌هایشان باشنده شدند و کلاس‌های دینی در سال تحصیلی 1405-1404 آغاز شد.

فرتورها از کوشا جمشیدی کلانتری است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *