هموندان جدید انجمن اولیا و مربیان جمشید جم شناخته شدند

هموندان انجمن اولیا و مربیان دبستان پسرانه‌ی جمشید‌جم در سال تحصیلی 97-1396 گزینش شدند.

خانواده‌های دانش‌آموزان دبستان جمشیدجم  پنج‌شنبه 13 مهرماه در این آموزشگاه زرتشتی گردهم آمدند و با باشندگی «محمدی»، ناظر آموزش و پروش منطقه‌ی 12 هموندان جدید انجمن اولیا و مربیان را گزینش کردند. از میان 64 رای شمارش‌شده، هموندان زیر به ترتیب بیشترین رای را به دست آوردند:

هموندان اصلی

1-    بهروز جمشیدیان

2-    بهرام توفان

3-    کورش رستم‌فرودی

4-    فرشید نیکفام

5-    سرور تاراپوروالا

هموندان جانشین

1-    پریسا خسروی

2-    فرشته یزدانی

پس از انتخابات، نشستِ داخلیِ انجمن جدید برگزار شد و بهرام طوفان فرنشین(:رییس)، بهروز جمشیدیان جانشین فرنشین(:نایب‌رییس)، و سرور تاراپوروالا دبیر انجمن اولیا و مربیان این آموزشگاه شدند.

گفتنی است، دبستان پسرانه جمشیدجم با مدیریت نوشین پشوتن در سال پیش رو 96 تن دانش‌آموز دارد که همگی زرتشتی هستند.

نوشین پشوتن، مدیر دبستان جمشیدجم

بهروز جمشیدیان، هموند انجمن اولیا و مربیان دبستان جمشیدجم

نشست داخلی برگزیدگان انجمن اولیا و مربیان

سرور تاراپوروالا

فرتور رسیده است.

0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

  1. آیا انجمن اولیا و مربیان رستم آبادیان برگزار و اعضاء مشخص شده اند یا خیر؟
    در جائی صحبت از این موضوع نشده آیا انتخابات و نامزدها مشخص شده یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *